• Helloo people <'33

    Ik zoek naar nieuwe verhalen ! (:
    Opzich heb ik niet zoveel eisen, het ligt vooral aan de manier waarop je schrijft. Wat ik wel leuk vind, als er wat stories tussenzitten, die nog onbekend zijn ^^

    Dus, leef je uit ! Ik neem wel een kijkje.

    xoxoxoxox'


    LEGGO!

    Mijn story is zeker niet bekend, aangezien het mn eerste is. Ik weet niet of je van One Direction houdt, maar je moet maar kijken of je het wat vindt.

    http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Proloog:

Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

[url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
[/url]


People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

Neem maar een kijkje op mijn profiel (: ik probeer in elk verhaal een boodschap te steken dus mss vind je het wel interessant (:


"You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

Oepsie..

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:00 ]


"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Professor Layton - The past of my dear Claire



De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor dood loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...

http://www.quizlet.nl/stories/79635/professor-layton--the-past-of-my-dear-claire/


"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


You've got to give me that girl
Or I will take her from you

And if I can't have you
Then no one can.




Het is een teen horror, en het word een one shot story. Ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven, maar ik kan je niet beloven dat ik elke dag wat activeer. X.


Alleen maar tranen van geluk

Mijn nieuwe story 'Ardour at War'? Hij gaat over de Eerste Wereldoorlog, ik weet niet of je dat interessant vindt? Voorlopig staat alleen de proloog nog maar online, maar ik beloof snel meer! Kijk op mijn profiel voor de story. x


Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

Ik weet niet of je ook van Stand Alones houdt, maar zo ja, kijk maar even op mijn profiel (:


A king can rule a kingdom, but happiness will rule the



Wat als je jeugd wordt afgepakt, en je wordt uitgehuwelijkd op je negende? Wat als je man je nauwelijks aandacht geeft? Wat als je constant op je hoede moet zijn, omdat je man gevaarlijke dingen onderneemt? Wat als je veel op de vlucht bent? Wat als je kinderen nooit volwassen dreigen te worden?
Wat zou jij doen?

Lees het verhaal van Charlotte, een adellijk meisje uit de vijftiende eeuw.


Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

Kijk maar op mijn profiel x


forever young.



Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis


Vampire Direction

^^ hihi (:

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:01 ]


nothing is true, everything is permitted.