• Ik zou heel graag een trailer voor mijn story maneater willen.
    Nu wat beelden betreft kan ik wel helpen en ik zal hieronder de verhaallijn van de trailer kort schetsen.
    Als meisje wil ik graag Brittany Brousseau en ik weet waar je filmpjes van haar kan vinden.

    De trailer begint bij oude beelden van een jong koppeltje ( ik heb al enkele beelden verzameld).
    Dan komt de tittel They had it all.
    Dan zie je Liam zijn auditie doen op X-factor.
    Until that one moment.
    Je ziet een gebroken meisje en Liam die samen met One Direction de wereld verovert. Dan zie je dus een meisje in een discotheek (Brittany dus waarvan je beelden kan vinden) en Liam in een discotheek achtig iets. Hun blik kruist.
    Je ziet dan: He thinks she is still in love. She only wants revenge.
    Fragmentje waar mensen met elkaar vrijen. Wat beelden van haar en wat beelden van hem en de andere jongens.
    Tekst: Step 1: let him believe I still love him.
    Een verliefd koppeltje flitst er tussen.
    Step 2: Making his bandmates crazy.
    Een blik van elke jongen en van haar.
    Step 3: Getting him angry for no reason.
    Een ruziend koppel flitst er tussen.
    Step 4: Having sex with his bandmates
    Je ziet weer vrijende mensen en elke keer komt het hoofd van de jongens er tussen.
    Step 5; Let the war begin.
    Je ziet de jongens ruzie maken. Liam huilen en dan een krantenartikel verschijnen dat One Direction gestopt is door hevige ruzie's.
    Game over verschijnt op het scherm.
    Although ....
    Je ziet beelden van 5SOS, Union J, en paparazzi going crazy.
    The same game verschijnt op het scherm.
    But different guys.
    Weer de jongens van 5SOS en Union J.
    Dan zie je een blik van George een blik van Josh en een blik van haar huilend.
    Will it ever stop?

    Jullie mogen me altijd dingen vragen en ik wil zeker helpen ;)
    Hopelijk kunnen jullie er iets van maken.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 10:08 ]

    Heb je al plaatjes die je in de cover wilt? Of wil je alleen een trailer? Trailers kan ik niet maken, covers wel, als PowerPoint mee wilt werken tenminste...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Heb je al plaatjes die je in de cover wilt? Of wil je alleen een trailer? Trailers kan ik niet maken, covers wel, als PowerPoint mee wilt werken tenminste...

    Ja een cover heb ik al ;) toch bedankt. Het is enkel een trailer.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ja een cover heb ik al ;) toch bedankt. Het is enkel een trailer.


    Sorry, dan kan ik niet helpen :( Heb geen movie maker op mn laptop


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Sorry, dan kan ik niet helpen :( Heb geen movie maker op mn laptop

    Maakt niet uit ;)
    Toch bedankt dat je wou helpen! Betekend veel voor mij!!

    Ik wil denk ik wel wat proberen voor je trailer. Ik weet niet precies hoeveel tijd ik heb, though. Heb je een tijdslimiet?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    Ik wil denk ik wel wat proberen voor je trailer. Ik weet niet precies hoeveel tijd ik heb, though. Heb je een tijdslimiet?

    Nee, doe maar op je gemakje ;)

    Heap schreef:
    Ik wil denk ik wel wat proberen voor je trailer. Ik weet niet precies hoeveel tijd ik heb, though. Heb je een tijdslimiet?

    Als je trouwens beelden ofzo wilt, vraag je maar he ;)

    Ik wil ook wel graag een trailer maken, maar heb niet veel tijd om beelden te zoeken kun je die miss opsturen?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tukkosopher schreef:
    Ik wil ook wel graag een trailer maken, maar heb niet veel tijd om beelden te zoeken kun je die miss opsturen?

    Ja natuurlijk kan ik ze sturen ;)

    Tukkosopher schreef:
    Ik wil ook wel graag een trailer maken, maar heb niet veel tijd om beelden te zoeken kun je die miss opsturen?

    Heb ze gezonden, je mag er ook nog andere gebruiken als je iets in gedachten had ;)

    Ik heb wel wat ideeën nu al en ik begin er mee, het gaat wel veel werk worden though omdat ik alle filmpjes even moet zoeken voor goed materiaal.
    En het waren nog redelijk wat filmpjes. Ik kon de vimeo filmpjes niet gebruiken maar youtube is wel gelukt :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Alloveryou schreef:
    Ik zou heel graag een cover voor mijn story maneater willen.
    Nu wat beelden betreft kan ik wel helpen en ik zal hieronder de verhaallijn van de trailer kort schetsen.
    Als meisje wil ik graag Brittany Brousseau en ik weet waar je filmpjes van haar kan vinden.


    Da's verwarrend ;) Maar sorry, ik kan je niet helpen met een trailer!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:26 ]

    Ik ga even niet naar je hele plan kijken, het is heel verwarrend.
    Vind je het goed als ik zelf iets maak? Wel met de zelfde teksten of course.
    En als hij niet goed is kan ik altijd nog iets anders voor je maken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tukkosopher schreef:
    Ik heb wel wat ideeën nu al en ik begin er mee, het gaat wel veel werk worden though omdat ik alle filmpjes even moet zoeken voor goed materiaal.
    En het waren nog redelijk wat filmpjes. Ik kon de vimeo filmpjes niet gebruiken maar youtube is wel gelukt :D

    In de vimeo filmpjes komt wel mijn hoofdpersonage brittany brousseau voor .... :s
    En het is goed als je er zelf iets van wil maken ;) ik zie het resultaat wel en laat je dan iets weten ;)
    Alvast hartelijk bedankt.