• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Opgelet bij de intervieuws,' grijns ik. Vervolgens wendt ik me tot de andere jongen en glimlach.
    'Yoëlla,' stel ik mezelf aan hem voor.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Zwijgend ga ik zitten, maar als ze zich voorstellen, stel ik mezelf ook voor. Alleen als Mellisande natuurlijk. Ik kijk naar de lekkernijen op tafel. Als we die nou thuis eens hadden. Nu heb ik ze, maar ik heb er niet eens zin in. Maargoed, eten moet, anders ga ik al dood aan hongersnood, nog voordat ik in de arena ben. Ik pak een broodje en
    begin er lusteloos aan te pulken. Eten komt nog wel. "Vinden julli het ook niet vreemd dat we een extra dag krijgen?" vraagt het meisje uit district 11, Freya, aan mij. Ik haal mijn schouders op. "Misschien zit er iets achter." antwoord ik maar.

    Celia Sarah Pendon || Mentor District 12
    Ik bijt op mijn lip bij de vraag. "Hoe hou je het vol?", ik begrijp dat ze het moeilijk heeft. "Niet bang zijn. Je hebt er niks aan. Pacten kunnen handig zijn, maar... Ze kunnen doodgaan. Of je verraden." zeg ik. Ik kijk naar de jongen bij de sapjes. "Kan je het goed met hem vinden?" vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || District 11
    'bedankt, geen zorgen Yoëlla. ik ben best aardig'
    Zeg ik doelend op het feit dat ze tot nu toe met niemand contact heeft gezocht. 'Ik ben trouwens Jonathan, maar iedereen zegt Jonah.'
    Zeg ik zo vriendelijk mogelijk.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:32 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Hij is aardig,' glimlachte ik naar Celia. 'Ik vertouw hem.'
    Op dat moment kwam hij aangelopen.
    'Fred,' zei ik tegen hem. 'Dank je.' Ik nam onmiddelijk een slok van het drankje dat ontzettend fris smaakte. Ah. Daar had ik echt behoefte aan.
    'Gaat het een beetje?'
    Ik draaide mijn hoofd naar hem toe. 'Ja. Nee. Niet echt. Ik bedoel, ik wil zo graag naar huis. Iedereen wil hier graag weg. We gaan hier straks weg als moordenaars, zelfs als we doodgaan. Dan was het wel om ons eigen leven te redden, maar dan nog.'
    Ik viel even stil.
    'Ach, wat bazel ik nou.' Ik herpakte mezelf en plakte een glimlach op mijn gezicht. Ik moest genieten van een avond die wel eens de laatste kon zijn.

    [ho, even wijzigen]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:32 ]

    Frederick Smith, district 5

    'Nee hoor, ik ben Frederick, maar zeg alsjeblieft Fred,' glimlachte ik.
    'Moet ik nog een lading drankjes halen?' vroeg ik aan Aimee en Celia, hmm, het Capitool deed rare dingen met me, ik had mezelf nooit echt als een gentleman gezien...
    Ik keek naar Noëmi voor ik wegloop: 'Het komt echt wel goed, vergeet alles vanavond, we hebben morgen nog één dag, dus drink als je wilt!'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:34 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik luister naar Jonathan's woorden. Vervolgens schrik ik een beetje. Straks stond ik bekend als de zwakste schakel. En daardoor zouden de pacts het dan op mij gemund hebben. Ik probeer de brok uit mijn keel weg te slikken.
    'Eh, natuurlijk,' hakkel ik terwijl ik mijn haar achter mijn oren strijk. Op dit moment ben ik een beetje van mijn stuk gebracht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Celia Sarah Pendon || Mentor district 12
    "Als jij hem vertrouwd, heb ik daar niks op in te brengen," zeg ik glimlachend, en op dat moment staat hij bij het tafeltje. "Hoi, ik ben Celia." zeg ik, en ik kijk op. "Je hoeft niet dood te gaan. Je hoeft niemand te vermoorden." zeg ik zachtjes tegen Noëmi. Zelf dacht ik ook niet dat ik het zou overleven, maar nu zit ik hier aan de tafel. Ik wist niet wat erger was. En ze had gelijk. Ik kon makkelijk zeggen dat ze niet mensen zou vermoorden, maar de kans was groot. "Nee hoor, ik ben Frederick, maar zeg alsjeblieft Fred," ik glimlach. "Nee, maar toch bedankt." ik schuif een stoel achteruit.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:35 ]


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || District 11
    Ik zie haar reactie.
    'ik wou je niet van streek maken.'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jonathan Walker || District 11
    Ik zie haar reactie.
    'ik wou je niet van streek maken.'
    zeg ik


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik herstel me. 'Geen zorgen, doe je niet hoor,' glimlach ik, terwijl ik wat zenuwachtig met mijn handen op mijn schoot tik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jane Greengrass||District 6
    'Nee hoor, ik ben Frederick, maar zeg alsjeblieft Fred,' glimlacht Frederick. 'Moet ik nog een lading drankjes halen?'
    'Ik wist al hoe je heette van de boete en nee ik heb nog,' zeg ik glimlachend terwijl ik mijn water omhoog houdt.


    Remember to be ridiculous.

    4Everdeen schreef:
    Celia Sarah Pendon || Mentor district 12
    "Als jij hem vertrouwd, heb ik daar niks op in te brengen," zeg ik glimlachend, en op dat moment staat hij bij het tafeltje. "Hoi, ik ben Celia." zeg ik, en ik kijk op. "Je hoeft niet dood te gaan. Je hoeft niemand te vermoorden." zeg ik zachtjes tegen Noëmi. Zelf dacht ik ook niet dat ik het zou overleven, maar nu zit ik hier aan de tafel. Ik wist niet wat erger was. En ze had gelijk. Ik kon makkelijk zeggen dat ze niet mensen zou vermoorden, maar de kans was groot. "Nee hoor, ik ben Frederick, maar zeg alsjeblieft Fred," ik glimlach. "Nee, maar toch bedankt." ik schuif een stoel achteruit.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik hoop het,' fluisterde ik Celia zachtjes terug, terwijl Aimee en Celia beide het beleefde aanbod van Fred afwijzen.
    Het meisje dat bij ons tafeltje kwam staan, herkende ik als Aimee. 'Aimee, toch?' vroeg ik haar. 'Ik ben Noëmi.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik knikte, 'Klopt, waarom? Wat willen ze ermee bereiken,' zuchtte ik toen. Vrienden worden en die dan afmaken? Pff niet voor mij sorry.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 5

    Ik haal nog snel een drankje voor Celia -ookal had ze niets gevraagd- en ga bij het groepje zitten, we zijn een beetje in twee verdeeld, maar vreemd genoeg is het niet de gewoonlijke scheiding tussen beroeps en armere districten...

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:39 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 6
    'Aimee, toch?' vraagt het meisje. 'Ik ben Noëmi.'
    'Inderdaad, mooie naam, apart.'
    Ik weet even niet goed wat te zeggen. 'Vindt jij het ook zo vreemd dat ons verblijf hier is verlengd?'


    Remember to be ridiculous.