• vandaag was het echt vurt. we moesten dus gaan zwemmen en voor ons was er zo'n stel tieners die gingen er uit dus. en toen we klaar waren met zwemmen ging mijn vriendin in zo'n kotje en ze kwam dan gelijk super snel naar mij terug gerend en zij dak mee moest komen. dus ikke mee met haar en we kwamen bij zo'n kot en er lag daar een condoom. ik da allemaal aant zeggen tegen mijn zus op straat en we liepen wa verder en er lag dicht bij het zwembad nog een condoom Ö!

    Belgen en Nederlanders zijn sexverslaaft is mijn mening. Of beter gezegt iedereen is dat ^^

    vraagje: Hoe kun je eigenlijk zien of een condoom nu gebruikt is of niet?


    c'est mon lamour pour toi.

    Ieeuw. x3
    Wij hebben een condoom over een jongen zijn hoofd getrokken , dat was weird. x3


    A. ikmisje.

    Ömg, vies.


    I found myself in Wonderland.

    Nee man. Door die weinge kleding worden mensen geil. Op het schoolplein bij mijn basisschool lagen ze d'r ook. & drugsspuiten.
    Lekker.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Je bent zelf 12 en het topic is 14+ dat snap ik niet helemaal:Y)
    Maar in NL zijn er heus ook wel seksverslaafden te vinden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als ik in Nederland ben en zie een condoom, ga ik toch ook niet meteen denken dat de Nederlanders seksverslaafd zijn? ><. [/vind je opmerking maar dom, sollie.]


    -

    Er staat in je titel 14+ en je bent zelf maar 12 jaar? :'D
    Anyway, niet enkel Belgen zijn sexverslaafd hoor. :Y)

    haha maarja denk dat wij NLers net zo erg zijn :P
    Sorry als ik er iemand mee beledig maar het is niet zo bedoelt :P

    xx

    Als ik in Nederland ben en zie een condoom, ga ik toch ook niet meteen denken dat de Nederlanders seksverslaafd zijn? ><. [/vind je opmerking maar dom, sollie.]

    Agree. Laat die mensen seks hebben als zij daat vrolijk van worden.


    Bored.

    Die lag een keer bij mij op school in de gang xD dik lachen als je het gezicht van de concierge ziet alstie moet opruimen xD


    BAM!

    Als belgen seksverslaafdd zijn hoe verklaar je dan dat toen mijn zus in amsterdam was een hoopje kleren op de grond zag liggen, inclusief ondergoed..
    Nl'ers zijn evengoed seksverslaafdxD


    Get outta my head!

    haha volgensmij zijn wij ook sexverslaafd hoor XD alhoewel ik ken wel veel belge die sexverslaafd sijn maar net zoveel nederlanders xD

    In mijn klas gooien ze condooms en tampons richting de vervangleerkrachten van Biologie en Nederlands. ><

    Belgen zijn sexverslaafd, Nederlanders zijn sexverslaafd..
    IEDEREEN IS SEXVERSLAAFD =D
    En je hebt geen aluminiumfolie nodig om DAT te begrijpen!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    In mijn klas gooien ze condooms en tampons richting de vervangleerkrachten van Biologie en Nederlands. ><

    Wat een verspilling x'D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Niet alle Belgen zijn seksverslaafd ofzo. ;D En in andere landen zitten er ook seksverslaafden. Nou, toevallig zag ik er gisteren onder één brug er ook twee liggen. Ha. (: