• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Een dip.. Ach ga maar gewoon slapen ik ga iniedergeval wel slapen. Muwhaha,' zei hij en hij knuffelde me eventjes. Ik glimlachte naar hem en ging weer goed liggen. 'Sleepwell my beauty and sweet dreams,' hoorde ik hem nog zeggen. Ik kriebelde hem bij zijn hart als antwoord. Ik sloot mijn ogen en glimlachte.


    [Als de één zich nu omdraait flikkert die van bed.. Ik bedoel this een één persoonsbed waar ze op liggen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( TRUE ! Ach, Storm is wel wat gewend. ;aa muwhaha )

    Storm

    Ik droomde alleen maar rare dingen.. Weer werd ik even later wakker. Dit keer was het over Nagaari die huilde like datt is zelden maarr het gaf me niet een goed gevoel. Vooral toen het eindigde op het moment dat Nagaari in lava viel ofz. Ik moet echt naar een dokter ofz. Zouden die dromen iets zeggen? Ik deed mijn ogen weer dicht om een poging te doen tot slapen. Toen ik merkte dat het nogal moeilijk ging stond ik voorzichtig op. Nadia slaapt toch? Nyaa even naar de badkamer zou ze niet erg vinden.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik woelde een beetje. Ik kon de slaap niet echt te pakken krijgen. Ik deed me ogen een beetje open. Ze gingen helemaal open toen ik niemand naast me zag liggen. Ik keek beetje om me heen en zag de kleren van Storm op de grond liggen. Ik glimlachte. Als hij echt wegging had hij zijn kleren wel weer aangetrokken, toch? Ik glimlachte weer en kreeg een idee. Ik deed mijn eigen shirtje uit en pakte de t-shirt van Strom van de grond. Ik trok hem aan en ging weer in bed liggen. Ik sloot mijn ogen, maar ik bleef nog wel wakker.

    [Ik ben weg ;D ben dr pas weer tegen 12 uur of zo?]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 11:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Nouka

    'Weet je dat zeker?' Glimlach ik en por een keer speels met mijn vinger in zijn zij. Mijn andere hand blijft hem lichtjes strelen over zijn borst en af en toe over zijn buik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Mevrouw, sinds when do you listen escape the fate? ]

    Dominique

    Ik keek haar begripvol aan en knikte,'Ik kende ook alleen Destiny, ze is mijn nichtje zeg maar en uhh ja. Ik ga later kijken hoe het met haar gaat.' Niet te geloven dat haar ouders een auto ongeluk hebben gehad, Ik smste Matthew even,' Matt, wat heb ik nou gehoord!? Hebben je ouders een auto ongeluk gehad?! Bel me later oke? of ik bel jou maar hou me op de hoogte.' Ik keek weer naar Nagaari, 'Just one big happy strange weird family,' mompelde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( since i like it. ;aa and that's a day when i heard it for the first time,whyyy?)

    Storm

    Ik gooide wat water in me gezicht en ging toen weer terug. Het viel me op dat mijn shirt weg was.. Had ze nou mijn shirt aan? Ik keek even naar haar. Ze slaapt vast ze heeft haar ogen dicht. Ik tilde de deken op om weer te liggen. Ha ze had wel mijn shirt aan. Ik moest kort grinniken. 'Sluwe dief.' ze hoorde me vast niet.. Dat was tenminste wat ik dacht.

    Nagaari

    Hij smste snel wat en richtte zich toen weer tot mij. 'Just one big happy strange weird family.' Ik lachte kort. 'Ach het kan vast niet erger zijn dan mijn family. De helft walgt van elkaar.' ik moest weer lachen. Najaa ik wil graag een familie waar ik trots op ben. Het maakt me beetje sad. 'En jij? Heb jij een leuke familie?' Ik was vaak geintreseerd in andermans familie.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 11:55 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik voelde de deken bewegen en het dat iemand bij me kwam liggen. Ik rook ongemerkt en rook dat het Storm was. 'Sluwe dief,' hoorde ik hem. 'Zegt diegene die uit bed was,' zei ik zachtjes en deed me ogen open. Ik glimlachte naar hem. 'Was er iets of zo?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Gewoon xd wist 't niet, ik heb bijna alle liedjes @ mn bb thats whyy ]

    Dominique Alexander Monteiro

    'Uhh mijn familie? Niet echt zo geweldig,' zei ik toen. 'Mijn ouders hebben een hekel aan me, ze vinden dat ik Lucas, mijn oudere tweelingbroer heb vermoord,' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Dewi, kan je btw even @ Msn komen? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Was er iets ofz?' 'Jaa had het zwaar benauwd en het ging eff en slecht gedroomd dusjaa even water drinken in me gezicht enz.' Ik keek nogal moeilijk want ik had het nogsteeds warm. Ik sloeg die deken van me af en keek even trots toen ik een koude wind tegen me lichaam aanvoeelde. 'Ahh. Genotheid. Kan jij slapen?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm deed de dekens af. Ik ging recht op zitten en keek hem aan. 'Ahh. Genotheid. Kan jij slapen?' vroeg hij. Ik schudde me hoofd. 'Niet echt. Wat droomde je als ik vragen mag?' vroeg ik en liet mijn vingers zachtjes heen en weer glijden over zijn buik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    Ik keek lichtelijk verbaasd. 'Vermoord? Jij lijkt me niet zo'n murdertype.. Dus het is vast een misverstand..?' Het idee dat hij het had gedaan was .. Ongelovig. 'Ik ben hart eerlijk als ik zeg dat ik je niet eens wil geloven.. Je ziet er te aardig uit en je bent erg sociaal dus nee.' En nu voelde ik me erg awkward. 'Maar ja.. Sorry gecondoleerd.' Volgens mij klonk ik erg vel. Ik moet echt wat aan mezelf doen..

    ( Lieveschat ben op msn, whatserr.. O.o' )

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 13:47 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Storm

    Ze bewoog zachtjes met haar vingers over me buik. Het kietelde maar het voelde tegelijkertijd ook best lekker. 'Over Nagaari.. Ik weet het klinkt raar dat ik over haar droom maar dit was treurig. Ze huilde.. En Nagaari huilt echt zelden ze is meestal bot dan dat ze huilt en voordat ik wakker werd viel ze in lavva. Zou dat wat zeggen? Ik wil niets raars zeggen maar Nagaari is mijn kleine zusje in mijn ogen.' Nu maar hopen dat Naad er geen heisa van gaat maken.. Want daar heb ik echt geen zin in. Ik maak me al zorgen om Nagaari.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique Monteiro

    'Lucas en ik kwamen van de bioscoop, een dronken bestuurder kwam met volle vaart op ons af, Lucas duwde me weg en ving de klap op. Ik had zijn wonden kunnen helen.' Ik keek even weg, Fee had gezegd dat het mijn schuld niet was maar toch bleef het ergens aan me knagen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik liet me hand rustig en keek hem aan toen hij klaar was met vertellen. 'Je zegt niks raars en het is maar een droom,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik boog naar hem toe en gaf hem een klein kusje. 'En als je het echt niet vertrouwd, dan moet maar even praten met Nagaari lijkt mij,' zei ik en ik dacht eventjes na. 'Het komt goed,' zei ik tenslotte. Ik wist niks beters te zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you