• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    'Ja ik bedoel we gaan samen dus dan gaan we niet alleen doen wat ik leuk vind hoor.' lacht hij waarop ik lichtjes met mijn hoofd schud en het boek opensla. Mijn vingers glijden even over een paar plaatjes die afgebeeld staan en ik zou mezelf er al bijna kunnen zien lopen. ‘Ik denk dat ik dan eens opzoek moet naar werk,’ mompelde ik zacht en kleurde langzaam de letters van Kroatië roze.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Stacey Nagaari Price

    Do kwam terug. 'Hey,' Ik zat nogsteeds te janken op mijn knieen en ik voelde me alsnog schuldig. 'Ik had bij haar moeten blijven.' Fluisterde ik in mezelf met als gevolg dat er meer tranen kwamen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    Des opent haar ogen en zucht. Dan doet ze haar mond open om iets te zeggen, waarna ze gelijk haar hoofd vastgrijpt.
    Ik leg mijn hand op de hare. 'Je hoeft niets te zeggen,' zeg ik met een geruststellende glimlach.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alexander

    ‘Ik denk dat ik dan eens opzoek moet naar werk,’ Ik glimlach. 'Daar heb ik
    al aangedacht. We kunnen kijken of je misschien hier in de bijles klas kan
    les geven. Ik bedoel ik denk dat je wel goed bent in engels dus als je daarin bijles geeft dan kun je ervoor betaald krijgen.'

    Dominique Alexander Monteiro

    Ik loop naar Nagaari toe en til haar hoofd een beetje op, 'Het is niet jou schuld, er zal wel iets anders zijn geweest waardoor ze is gevallen. Jij had het niet kunnen voorkomen,' zeg ik dan troostend. 'Kom we gaan even ergens zitten,' zeg ik dan wanneer ik met haar de muziekruimte in loop. Ik haal een bekertje water voor haar en geef het haar dan. 'Hier, drink op en kom even tot jezelf,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stacey Nagaari Price

    Alles gaat maar voorbij en voor ik het weet wordt er een bekertje water in me hand geduwt die ik gulzig opdrink. 'Het is wel mijn schuld, ik wilde op haar letten ik dacht dat ze het alleen kon.. Haar ouders hebben een ongeluk gehad..'

    Storm Andrew Tersten

    Ze drukte zachtjes haar lippen op de mijne en ik trok haar op me schoot. [ jww zij wijdbeens op Storm liggend enz jajaa ;wbw. ] 'Beautifull eyes.' En ik zoende haar weer. Ik voelde me zo gelukkig en gewoon het gevoel van binnen dit is zo.. ONBESCHRIJFELIJK MAAR FANTASTISH. Ik voel me als herboren ofz.. Maar ik was gewoon gelukkig..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    Met een wederom verbaasde uitdrukking kijk ik weer naar hem op en grinnik vervolgens zachtjes. ‘Had je daar al over nagedacht? Hoever heb je werkelijk vooruit gedacht, zeg binnen zo nu een de afgelopen 5 minuten?’ plaag ik hem en ga wat gemakkelijker op bed liggen om vervolgens weer serieus te kijken. ‘Denk je echt dat ik hier in de bijklas engelse les kan geven?’ Over mijn engels zelfd hoefde ik niet na te denken, ik sprak het vloeiend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    Storm trok me bij hem op schoot. Ik glimlachte naar hem. 'Beautifull eyes,' zei hij. Ik bloosde en hij zoende mij weer. Ik glimlachte naar hem en zoende hem maar al te graag terug. Mijn hart voelde ik te keer gaan, die kon het vast niet geloven. Ik voelde me echt blij. 'Ik ben niet bang meer,' zei ik zachtjes tussen het zoenen door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    Ik grinnik. Ze hoefde niet te weten dat ik afgestudeerd was als hoogbegaafd. 'Achja ik heb zo mijn momenten. En waarom niet? Je kan altijd nog bij de keuken als je dat leuker vind?' Ik kijk haar vragend aan.

    Destiny

    Ik glimlach, 'Dankje,' vorm ik dan met mijn lippen. Ik kijk naar Zendé de laatste twee dagen was hij zo verschrikkelijk lief voor me. Hij legt zijn hand op die van mij terwijl hij naast me zit. Ik verschuif mezelf wat zodat ik leunend tegen hem aan zit. 'Wil je alstjeblieft niet gaan,' fluister ik dan zacht en schor.

    Dominique

    Ik til haar hoofd weer op zodat ze me in mijn ogen aankijkt. 'Nagaari, hou op. Het is niet jou schuld,' zeg ik dan. 'Het maakt niets uit. De wond ik genezen en alles komt weer goed,' zeg ik dan geruststellend. Ik trek haar even kort in een knuffel en geef haar een bemoedigend kneepje in haar arm. 'Het is echt niet jou schuld.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Ze gaat iets verzitten zodat ze tegen me aan zit.
    'Wilt je alsjeblieft niet gaan,' fluistert ze schor. Ik schud mijn hoofd.
    'Ik ben er als je me nodig hebt.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm Andrew Tersten

    'Ik ben niet bang meer,' Ik keek even verbaasd naar Naad. 'Niet.. Bang meer..? Okay dan vind je het vast niet erg als ik nu mijn tshirt uit doe.' Ik trok snel mijn tshirt uit zo erg was dat niet... Tochh? 'EN mijn broek.' Ik ging met mijn hand langzaam naar mijn riem, wachtend op Nadia haar reactie. Ik lachte ondertussen maar het koste me wel wat moeite.

    Stacey Nagaari Price

    Do knuffelt me even kort en knijpt in mijn arm. Ik kijk in zijn ogen ik voelde me zo klein nu. Alsof Do mijn grote broer was.. Ik trok mezelf los van Do en was van plan om weg te lopen ik stopte even en draaide me hoofd kort. 'Dankje voor het troosten.. Maar beter gaat het niet worden.' En met die woorden rende ik naar mijn kamer. Ik voelde me zo schuldig.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ @ Ampo.. TM? lol mijn computer haat me.. Timer om half 10 dus jaa ik kom daarna weer op mn mob enzz ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:19 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    'Dankje,' Ik schraap mijn keel een beetje. Ik probeerde me te herinneren wat er aan de hand was, ik weet dat ik voor het laatst Nadia en Storm zag en daarna naar de muziekruimte ging ofzo. Mijn telefoon ligt op bed. Ik frons. Nou ja zal wel. Ik kijk Zendé aan. Hij ligt half op het bed en ik klem mijn armen zwakjes om me heen en doe dan mijn ogen even dicht. Als ik ze open krijg ik een steek in mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Niet.. Bang meer..? Okay dan vind je het vast niet erg als ik nu mijn tshirt uit doe,' zei hij en hij trok zijn shirt snel uit. Ik keek hem verbaasd aan. 'EN mijn broek,' zei hij en hij ging met zijn handen naar zijn riem. Ik pakte zijn handen vast en legde die naast zijn hoofd. Ik glimlachte beetje naar hem. 'Niet op die manier gekkie,' zei ik met een lach. 'Je mag je shirt uithouden, maar je broek houd je aan,' zei ik tegen hem en gaf hem nog een kusje.

    [Ik ben even douchen, binnen een half uurtje terug]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you