• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Wat zag je dan in de muziekruimte?' vraag ik. 'Of wil je dat niet vertellen?' voeg ik er voorzichtig aan toe. Ik vraag me ook af waarom ze ruzie met Storm had, of heeft dat te maken met dat gedoe in de muziekruimte?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    Ik stopte het spekje zelf maar in mijn mond. 'Vaagjes? en jij dan?' Ik snapte haar wel. 'Het heeft iets doods vind ik maar zowiezo in sommige kamers heb ik het gevoel alsof er nog meer mensen hier zijn. Jeweetwel doodde enz, dus maybe vind ik het daarom nogal dood...?' Ik keek even moeilijk.. En voelde even later wat gewicht op me. Ik merkte dat Nadia van plan was om bij me op schoot te zitten en liet het maar toe.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:49 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik keek even, 'Uhh, ik liep naar binnen en zag uhh Nadia en Storm samen en ze waren aan het zoenen,' zei ik toen stotterend. Ik ga hier niet over huilen, hij vind haar leuk terwijl hij mij andere signs had gegeven. Ik verstopte mijn gezicht in zijn shirt terwijl hij nog steeds met zijn vinger over mijn arm wreef.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik keek hem aan toen ik zat. 'Wil je me vertellen als je er één ziet? Ik wil graag helpen. Ik weet alleen nog niet hoe,' zei ik en glimlachte een beetje. Ik zat met mijn zij tegen hem aann en ging voorzichtigjes tegen hem aanliggen. 'Als ik er af moet, wel zeggen ok?' zei ik tegen hem en gaf zijn nek een paar kusjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Een schok gaat door me heen. Ja, zoiets kon ik al verwachten. Ik probeer er niet aan te denken, wat aardig lukt. Dan kan ze mijn gedachtes ook niet opvangen.
    Mijn vinger is ondertussen gestopt met strelen.
    'Ja, dat is... niet leuk...,' probeer ik haar te troosten als ze haar gezicht in mijn shirt verbergt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    'Haha, zo zwaar ben je niet hoor.' Ik aaide haar in haar zij met mijn rechterhand en met mijn linkerhand pakte ik nog een marshmellow en stopte die in mijn mond. Ik kauwde snel en slikte hem snel door. 'Maar om antwoord te geven op je eerste vraag, ik zal het zeggen.. Maar vind jij marshmellows niet lekker?' Ik keek even met grote ogen..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik kijk hem even aan, 'Boos?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Hij aaide over mijn zij. Ik glimlachte. Ik voelde me hier wel veilig. 'Maar om antwoord te geven op je eerste vraag, ik zal het zeggen.. Maar vind jij marshmellows niet lekker?' vroeg hij. Ik keek hem aan en zag dat hij met grote ogen keek. 'Ja wel. Ik ben alleen niet echt een eter. Ik eet vrij weinig,' zei ik zachtjes. Niet echt iets wat ik graag vertelde. Ik was al aan de dunne kant en als mensen ook nog eens wisten dat ik weinig at hadden ze al gauw een oordeel klaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ze kijkt plotseling op, recht in mijn ogen. 'Boos?'
    'Op wie zou ik boos moeten zijn?' vraag ik fronsend.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    Mijn ogen werden alleen nog groter toen ze zei dat ze gewoon geen eter was. You gotta be kidding me. 'Okay ik weet niet veel van meisjes.. Okay misschien wel maar wat een droom is blijkbaar, dat een meisje zoveel kan eten zonder dik te worden.. Wat onmogelijk is.. Maar jij hebt een mooi netjes postuur.' Ik knikte trots.. Ben blij dat ik maar niet lekker zei, dat zou een verkeerde blik op me hebben. 'En je eet weinig. Ik vind het eigenlijk zonde en ik wil je zo graag nu meesleuren naar Burger of iets en je gewoon voeren.' Ik glimlachte. 'Maar een persoon is menselijk en iemand dwingen te eten is onmenselijk. BEHALVE Als diegenen zware anorexia heeft..'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Waarom is mevrouw Amparo offline op msn?]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    'Mij? Weet ik veel,' zeg ik dan. 'Maar ja, ander onderwerp want Storm is gewoon een mogool die mensen verkeerde signalen geeft joh, hij is gewoon gevoelloos denk ik? Boeit mij 't nog wat NEE,' glimlach ik dan naar hem, Ik geef hem nu een knuffel, 'Dankje, je hoort de laatste tijd alleen maar gezeik van me en toch blijf je maar luisteren,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Storm is beledigd. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    Ze geeft me een knuffel. Op de een of andere manier vormt er zich een kleine brok in mijn keel.
    'Wat bedoel je met verkeerde signalen?' wil ik dan weten van haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia Stone

    Ik begon een beetje te blozen door zijn compliment. 'Dus jij denkt niet dat ik daaraan lijd?' vroeg ik aan hem. 'En ik ben altijd al niet zo'n eter geweest. Als ik honger heb eet ik wel,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you