• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Anorexia? Dat weet ik niet.. Maar ik hoop wel dat je voortaan zegmaar beter eet..' Ze vervolgde zichzelf. 'En ik ben altijd al niet zo'n eter geweest. Als ik honger heb eet ik wel,' ' Ahha, en hoe vaak heeft mevrouw honger?' Ik prikte in haar buik en lachte.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Ahha, en hoe vaak heeft mevrouw honger?' vroeg hij en prikte in mijn buik. Ik begon een beetje te lachen. 'Verschilt. De ene keer sneller dan de ander, maar wees maar niet bezorgd,' zei ik en ik drukte een kusje op zijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze gaf een kusje op mijn mond. 'Ik hou je in de gaten.' En ik deed zo'n teken van ik hou je in je gaten.. jeweetwel.. Ik gniffelde even om mezelf en pakte 1 marshmellow. 'Eet er nu eentje? Voor mij?' Zei ik schijnheilig.

    [Maar ik ga ik weet niet waneer ik kom op me mobiel maargoed. timer enz.. imsorry TT ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    ‘En zo saai is je kamer niet, hier hoef ik tenminste niet op te passen of ik te close met je ben,’ Ik lach en trek haar naar me toe als we staan. 'Dan moet ik je maar even tevreden stellen he?' Ik trek haar dicht tegen me aan en druk dan vurig mijn lippen op die van haar.

    Nadia Stone

    'Eet er nu eentje? Voor mij?' zei hij. Ik keek hem eventjes aan. Met tegenzin nam ik een klein hapje en keek ik hem een beetje boos aan. 'Eerst zeg je dat je me in de gaten hou en nou dwing je me op een vriendelijke manier om iets te eten. Alsjeblieft Storm, vertrouw me,' zei ik tegen hem. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en kroop wat dichter tegen hem aan, als dat nog wel mogelijk was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik zucht, 'Zoals ik het zeg, je snapt wat ik bedoel,' Zeg ik dan met een licht geirriteerde ondertoon. 'Ik heb hier even een zin om over te praten, uhh het maakt niks meer uit ook het boeit me ook niet veel meer wat hij allemaal doet,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Lachend trekt hij me naar zich toe. ‘Dan moet ik je maar even tevreden stellen he?’ Dan trekt hij me nog dichter tegen zich aan en drukt vurig zijn lippen op de mijne waarop ik als reactie mijn armen om hem heen sla. Ik wilde nog reageren maar liet dat direct achterwege en zoende hem net zo vurig en ruw terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    alexander

    Ik glimlach als ze me terug kust en dan laat ik haar los. 'Was dat genoeg?'
    Ik neem haar hand vast. Dan laat ik haar maar vlug los en lopen we mijn
    kamer uit naar die van haar.

    Nouka

    ‘Nou, voor eventjes dan,’ reageer ik terwijl hij me loslaat en we richting mijn kamer liepen. Ik zag dat Des, samen met nog een jongen, ook op de slaapkamer was en wierp hun beide een glimlach toe voordat ik in mijn kast dook om mijn Uggs te pakken. 'Let niet op mijn rotzooi,' mompelde ik tegen Alex. Mijn bed was nog een lichte rommel, de lege koffer en mijn tas lagen er nog steeds op en ook was het nog helemaal niet opgemaakt. Kleren die ik gister uit had getrokken lagen in de hoek op de grond net als mijn handdoek.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:52 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Je weet dat nouka een kamer deelt met Des en dat des op haar eigen kamer is? Ook al gaan jullie naar buiten, ik dacht ik zeg het maar even]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ohw, -faalt- even post aanpassen dan ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Ja en Zendé is daar ook]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Aangepast, zo goed als ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Ik voelde me aan de ene hand schuldig. Het was opzich maar een spekje en ik dwong haar niet. 'Een huilend gezicht is een omgekeerde glimlach. En ik wilde je niet dwingen, ik ben tenminste blij dat je een hapje nam. Ik vertrouuw je wel. Daar moet jij je geen zorgen over maken.' Ik glimlachte even en gaf haar een kus op haar hoofd. 'Het was niet de bedoeling je boos te maken of je te dwingen. Het spijt me, kun je me vergeven denk je?' Ik probeerde zo lief mogelijk te kijken, maar dat faalde aangezien ik me later pas bedacht dat ze dat nogal moeilijk kon zien.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Het was niet de bedoeling je boos te maken of je te dwingen. Het spijt me, kun je me vergeven denk je?' zei hij en hij had daarvoor een kus gegeven op me hoofd. Ik ging omhoog en keek hem aan. Ik glimlachte. 'Hoe kan ik jou nou niet vergeven?' zei met een lachje. 'Sorry dat ik zo heftig reageerde. Kan je het mij vergeven voor dat?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you