• Heyhey,

    hebben jullie al iets gekregen? M'n vader bracht me vanochtend om 10 voor 7 cupcakes, in de vorm van 2 hartjes, die iemand aan de deur had gehangen. Wedden dat het een of andere vriendin is? Haha :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ... Ik heb een roos naar mezelf gestuurd, telt dat?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee en ik hoop dat het zo blijft. (cat)


    -

    Uneventful schreef:
    ... Ik heb een roos naar mezelf gestuurd, telt dat?

    Haha, vast wel :'D

    Maar ik ben echt benieuwd wie het is, als het niet een van mijn vriendinnen is :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Genius schreef:
    Nee en ik hoop dat het zo blijft. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn vriend komt vanavond langs, ben benieuwd. Volgens mij wou hij rozen doen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een hele lieve videoboodschap gekregen van mijn vriend (die niet in Belgium is ^^) en een roos van mijn buurjongen (wat awkward was)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nope, helemaal niks (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik krijg vanmiddag iets van mn vriend als hij langs komt (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mitchell heeft twee kettinkjes laten maken, twee helften van een hartje met daarop een M en een N gegraveerd. Verder heb ik nog snoepjes gehad, een koekjestrommel en dingen voor in bad. =3


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Nee en ik hoop dat het zo blijft. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    forever alone


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Ik doe niet aan valetijnsdag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vier t over 9 dagen pas met mn vriendin, dus heb nog niks gekregen, maar ben wel benieuwd =)


    Signature:

    Procion schreef:
    forever alone


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb van Nikki twee zakken met hartvormige snoepjes -kwijl-
    En binnenkort krijg ik nog iets. Ik ben zoooo nieuwsgierig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.