• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:36 ]

    Sinds vandaag en eerlijk gezegd begint het me wel te irriteren. Je kan Quizlet ook op een leukere manier weer actiever maken.


    16 - 09 - '17

    Ik snap überhaupt niet dat mensen erop reageren. Je moet ze gewoon negeren en de mods regelen het wel, pfff.


    One Who Travels A Higher Path.

    TPose schreef:
    Sinds vandaag en eerlijk gezegd begint het me wel te irriteren. Je kan Quizlet ook op een leukere manier weer actiever maken.


    Inderdaad

    Ik vind het wel amuserend, zolang het maar beperkt blijft :')

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 21:56 ]


    soul made of stardust and chaos.

    Ik vond Schoonmaakploeg om eerlijk te zijn wel grappig. Maar verder, nah.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    WlLD schreef:
    Ik vind het wel amuserend, zolang het maar beperkt blijft :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Voor een keertje vond ik het wel erg grappig tbh :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vraag me altijd af of jouw lettertype ook een troll is.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het stiekem wel grappig! Maar het moet niet teveel gaan worden.


    Treat people with kindness

    Zoals de mensen boven me al zeggen, het is af en toe wel grappig eens in de zoveel tijd maar het moet niet teveel gedaan worden.

    Huh?


    No growth of the heart is ever a waste

    Derks schreef:
    Ik vond Schoonmaakploeg om eerlijk te zijn wel grappig. Maar verder, nah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Flazeda schreef:
    Ik vraag me altijd af of jouw lettertype ook een troll is.

    Dit vind ik grappig :')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    WlLD schreef:
    Ik vind het wel amuserend, zolang het maar beperkt blijft :')


    Thiss. Meestal slaat het gewoon helemaal nergens op. Ik vind het dan ook wel humor mee te gaan in zo'n broodje aap verhaal of zo'n gesprek zonder ook maar enige diepgang. Ik vind het pas vervelend worden op het moment dat het 1. echt iedere week gebeurd en 2. wanneer ze mensen, groepen etc. persoonlijk aan gaan vallen. Dat vind ik namelijk echt not done en die trolls mogen van mij direct weer van Quizlet gekieperd worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms is er een leuke actie nodig om eventjes weer wat sensatie en leven in de brouwerij te krijgen, maar ik vind dat dit zeker wel met mate moet gebeuren. Zolang het maar leuk blijft voor iedereen, en het niet een wekelijks iets wordt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.