• Zoals ik in dit topic al had verteld, heb ik aankomende zaterdag een date :$ Daar ben ik heel blij om, want die jongen is heel knap en ik zie hem al een tijdje zitten. Dus ik ben blij dat we samen wat gaan drinken. Maar, nu voelen jullie de vraag denk ik al aankomen xD Ik ben zo zenuwachtig. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de date goed loopt? Met tips zoals: "Jezelf blijven" hoef je niet aan te komen :X Want dat weet ik allemaal wel en dat doe ik natuurlijk ook. Maar gewoon, hebben jullie tips om te zenuwen tegen te gaan en gewoon wat spraakzamer te zijn? Ik ken hem namelijk niet zo goed. Ik weet alleen zijn naam en dat hij elke zaterdag in de groentekraam werkt en soms maken we een praatje, over groente. Maar nu moeten we dus serieus gaan praten xD Ik heb al een vragenlijstje gemaakt. Niet dat ik een interview ga houden, maar gewoon om het uit mijn hoofd te leren en er af en toe naar te vragen. Verder heb ik mijn outfit ook al uitgezocht. Ben ik nog dingen vergeten? En hebben jullie dus nog goede tips voor me? :) Het is namelijk de allereerste keer dat ik echt ga daten :$
    Alvast ontzettend bedankt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Peeta schreef:
    (...)

    Dude, hoe weet je dat als je fucking nog niet eens een date hebt gehad.


    Als hij niet op klein valt, zou die niet willen daten he ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.