• Ik ben al een aantal maanden verliefd op een jongen uit mijn klas. Het is allemaal zo hopeloos. Ik weet echt niet of hij me leuk vind!
    Eerst zal ik wel vertellen waaruit ik op maak dat hij misschien wel degelijk interesse heeft.
    1. Hij slaat vaak zijn arm om me heen
    2. Hij lacht naar me en komt vaak naast me zitten
    3. Ik sms met hem, en dat is vaak plagerig
    4. Hoe hij met me omgaat is plagerig, maar weet niet of dat positief is.
    5. Hij vroeg steeds of ik mee ging schaatsen en vroeg het aldoor
    6. Op msn vraagt hij wie ik leuk vind
    Waarom niet?
    1. Op msn praat hij ook weleens beledigend, richting de onaardige kant
    2. Hij zegt dat ik onaardig tegen hem ben
    3. Hij heeft een heel ander leven dan mij, vraag me of hij denkt dat ik daar in pas
    4. Hij neigt af en toe helemaal niet naar me toe

    Kijk, dit klinkt allemaal erg sneu en alles, maar je kan echt depressief worden tijdens je verliefdheid.
    Wat moet ik precies doen?


    EGYPTIAN GOD

    Mij lijkt me dat hij je op zich wel ziet zitten maar niet echt in zijn leven ziet passen, zoals je zelf al aangeeft. Dat hij daarom wisselend aardig en onaardig doet. En ben jij echt onaardig tegen hem of niet?

    Ik zou jezelf afvragen of je denkt of jij in zijn leven past, en als het antwoord nee is sowieso nu opgeven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    Mij lijkt me dat hij je op zich wel ziet zitten maar niet echt in zijn leven ziet passen, zoals je zelf al aangeeft. Dat hij daarom wisselend aardig en onaardig doet. En ben jij echt onaardig tegen hem of niet?

    Ik zou jezelf afvragen of je denkt of jij in zijn leven past, en als het antwoord nee is sowieso nu opgeven.

    Ik ben niet bedoeld onaardig tegen hem, maar kan wel sterk sarcastische opmerkingen maken die misschien verkeerd worden opgevangen.
    Mijn leven past wel in de van hem (hehhe), maar ik heb veel andere soort vrienden zeg maar.


    EGYPTIAN GOD

    Zelfs jongens zijn soms verward als het om gevoelens gaat. Ik denk dat deze jongen niet goed weet of hij je leuk vindt en als dat wel zo is, dat hij niet weet hoe hij het je moet duidelijk maken.
    Misschien is hij ook wel een beetje in de war omdat hij je leuk vindt, maar hij denkt dat jullie om de één of andere reden niet goed bij elkaar passen.

    Geef hem wat tijd om alles op een rijtje te zetten en loop zeker niet te hard van stapel.
    Ondertussen kan je hem ook af en toe wat subtiele hints geven, zoals hem 'per ongeluk' aanraken, zijn lichaamstaal spiegelen (maar niet te opvallend, dit kan storend zijn), in zijn ogen kijken (niet staren, dit is eng),...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Waarom is het dan zo moeilijk?


    EGYPTIAN GOD

    Jup, ik heb precies hetzelfde. Alleen dan een paar mindere redenen waarom hij me leuk zou vinden. Ik weet hoe frustrerend dit is, en ik weet dat het moeilijk is. Ik weet niet hoe ik je kan helpen want ik kan mezelf niet eens helpen:S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Vraag het hem anders gewoon. Klinkt eng, maar dan weet je het wel zeker.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    je kan ook vragen of hij een keertje mee gaat naar de bios en dan als je weg wilt gaan dan vertel je dat je hem leuk vindt;) klinkt heel eng,ik weet het, maar dan weet je gelijk waar je aan toe bent;)


    One Band, One Dream, One Direction!

    Als je het niet probeert, weet je het ook niet. En het klinkt alsof hij je wel leuk vindt. Iedereen heeft wel eens een minder moment.


    Food.

    Scharry schreef:
    Als je het niet probeert, weet je het ook niet. En het klinkt alsof hij je wel leuk vindt. Iedereen heeft wel eens een minder moment.


    ^dit


    I solemny swear I'm up to no good.

    Alles zegt me dat hij over z'n oren is, maar dat hij het niet zo 123 durft te zeggen. Oh wow. Ik herken mezelf.

    xlufjoetoexx schreef:
    Zelfs jongens zijn soms verward als het om gevoelens gaat. Ik denk dat deze jongen niet goed weet of hij je leuk vindt en als dat wel zo is, dat hij niet weet hoe hij het je moet duidelijk maken.
    Misschien is hij ook wel een beetje in de war omdat hij je leuk vindt, maar hij denkt dat jullie om de één of andere reden niet goed bij elkaar passen.

    Geef hem wat tijd om alles op een rijtje te zetten en loop zeker niet te hard van stapel.
    Ondertussen kan je hem ook af en toe wat subtiele hints geven, zoals hem 'per ongeluk' aanraken, zijn lichaamstaal spiegelen (maar niet te opvallend, dit kan storend zijn), in zijn ogen kijken (niet staren, dit is eng),...


    Dus k flirt echt met alles wat los en vast zit?? Ik schijn heel veel te flirten - ook een beetje expres want k vind t wel leuk xD Maar dit doe k ongeveer standaard bij jongens.

    Anyway t zijn wel goede tips^^ Gebruik ze :Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:31 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Maar wat dan als hij nee zegt? :$


    EGYPTIAN GOD

    Niet geschoten, altijd mis. Ik zou het gewoon proberen. En als hij dan echt nee zegt kun je er altijd nog door proberen te krijgen dat je misschien wel gewoon vrienden kunt zijn/blijven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Niet geschoten, altijd mis. Ik zou het gewoon proberen. En als hij dan echt nee zegt kun je er altijd nog door proberen te krijgen dat je misschien wel gewoon vrienden kunt zijn/blijven.

    Ja, maar misschien klinkt het raar, maar deze jongen is bekend als 'stoer' en ben bang dat hij het vertelt aan zijn stoere vriendjes die het dan zeker weten doorvertellen. Op een of andere manier durf ik het niet.


    EGYPTIAN GOD

    Ask him for a date.


    26 - 02 - '16