• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    [ Mijn topics]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dean Garrey Robbinson.
    "Aquí!" Hoor ik iemand roepen, ik kijk beter en zie Maria. Ze zwaait en lacht. "Moest dat nou? Ik schrok me dood!" Roep ik lachend. Ze trekt een wenkbrauw op. "Is er iets?" Grinnik ik.

    Maria Carmen Domínigues Cháves.
    "Moest dat nou? Ik schrok me dood!" Roept Dean lachend. Ik haal mijn schouder op.
    "Daar kan jij toch wel tegen, stoere jongen," lach ik terwijl ik rustig naar hem toe zwem.
    "Is er iets?" Grinnikt hij.
    Even twijfel ik. Zal ik het hem vragen?
    "Heb jij een vriendin?" vraag ik voorzichtig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felicity
    'Misschien,' zegt Dustin met een grijns. 'Niet zo gemeen doen,' zeg ik met een nep verdrietige toon en gezicht.

    Alexander
    Ik kijk even naar May, 'ehm, misschien kunnen we de camping een beetje verkennen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean Garrey Robbinson.
    "Daar kan jij toch wel tegen, stoere jongen." Lacht ze en zwemt naar me toe. Stoere jongen, that's me. "Heb jij een vriendin." Vraagt ze voorzichtig. Ik lach geheimzinnig, terwijl Amber door mijn hoofd gaat. Mijn vorige ex. Ik heb het uitgemaakt omdat ze de baas over me begon te spelen, dat kan ik echt niet hebben. "Nee, ik heb geen vriendin. Waarom wilde je het weten?" Ik grijns breed en leg mijn handen bij haar heupen.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Nee, ik heb geen vriendin. Waarom wilde je het weten?" Hij grijnst breed en legt zijn handen op mijn heupen.
    Ik trek ondeugend één wenkbrauw omhoog en sla mijn armen om zijn hals. Ik schudt zachtjes met mijn hoofd.
    "Hoe kan zo stoere, leuke, lieve jongen nou alleen zijn?" Lach ik en ik laat hem weer los. Snel bind ik mijn natte haar in een strakke staart en kijk hem vragend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Hoe kan zo stoere, leuke, lieve jongen nou alleen zijn?" Ik grinnik even kort. "Mijn eigen schuld.." Mompel ik en kijk diep in haar ogen, ze is zo mooi..
    Ik zie dat ze haar haar in een strakke staart bind.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves.
    "Mijn eigen schuld.." Mompelt Dean. Hij kijkt me diep in mijn ogen aan.
    "Hoezo eigen schuld?" Vraag ik nieuwsgierig terwijl ik rondjes om hem heen zwem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga zo even weg. Over een klein half uurtje ben ik weer terug (:]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:17 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Hoezo eigen schuld?" Vraagt ze en zwemt rondjes om me heen. Ik moet erom lachen en haal mijn hand door m'n natte haar. "Nou, een deel is mijn schuld." Begin ik. "Zij begon de baas over me te spelen en ík was niet helemaal eerlijk voor haar." Geeft ik toe.

    [Ik moet ook weg, huiswerk..]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 19:19 ]

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Nou, een deel is mijn schuld," Begint hij. "Zij begon de baas over me te spelen en ík was niet helemaal eerlijk voor haar," geeft hij toe.
    Er vormt zich een grijns op mijn gezicht.
    "Ben je vreemdgegaan?" vraag ik zachtjes.
    Ik houd van sappige verhalen en roddels. Ik kan er niets aandoen maar ik vind het heerlijk om dat te horen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dustin

    Ik grijns, 'Ahh, is mevrouw nu boos? Wat moet ik doen om het goed te maken?'

    May Lee

    'Klinkt goed,' Ik sta op en strek mijn hand uit zodat hij kan opstaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik grinnik even en tik dan met mijn vinger op mijn wang. Als teken dat hij me daar een kusje moet geven.

    Alexander
    May staat op en sterkt haar hand naar me uit zodat ik ook kan gaan staan. Als ik sta kijk ik haar vragend aan, 'Wil je eerst links of rechts?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dustin

    Ik gaf haar een kusje op haar wang en keek haar toen aan. 'Zo goed ? Niet meer boos?'

    May Lee

    Ik veegde al het zand van me af en keek het toen aan. 'I Follow you,' zei ik toen glimlachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik moet weer even lachen, 'klopt, ik ben niet meer boos,' zeg ik met een glimlach.

    Alexander
    Ik kijk even van links naar rechts. Dan pak ik May's arm vast en trek haar mee naar links.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered