• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    [okee, ik ga ook zo slapen :P]
    Alexander
    Ik haal mijn schouders op, 'mij maakt het niet zoveel uit waar we heengaan,'

    Felicity
    Dustin knuffelt me eerst stevig maar gooit me dan over zijn schouders waarna hij me met een grote zwaai het zwembad in gooit. Ik grinnik even en klim dan weer uit het zwembad. 'Helaas heeft het nu geen zin om je een knuffel te geven aangezien je al nat bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    'Mij maakt 't ook niet veel uit, ' zeg ik dan bedenkelijk, ik spring op zijn rug en hou me dan stevig vast, ' Nou kom op paardje,' zei ik toen in zijn oor, ' hop hop en waag het nu niet om me te laten lopen want geloof me dat ga ik niet doen' grinnikte ik erna.

    Dustin

    Ik liep naar haar toe en grijnsde even, ' Dat is geen reden dat je me geen knuffel kan geven hoor.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander
    Ik grinnik even en pak dan haar benen vast zodat ze niet valt. 'jij mag zometeen het paard spelen,' zeg ik voordat ik zachtjes begin te rennen.

    Felicity
    Hij loopt naar me toe en grijnst even. 'hmm, okee dan geef ik je wel een knuffel,' zeg ik nonchalant waarna ik mijn armen om zijn nek sla en hem een knuffel geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    Ik grinnikte om zijn opmerking. Hij pakte mijn beneden vast en begon zachtjes te rennen, ik klemde mijn armen iets steviger rondom zijn nek en plaatste mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Mijn capaciteit als paard zijnde raakt overbelast als ik jou zou moeten dragen. ' Lachte ik toen vrolijk.

    Dustin

    Ze sloeg haar armen om me heen en knuffelde me. Ik knuffelde haar terug en trok haar op, ik begon zachtjes naar het zwembad terug te rennen en plonste samen in het zwembad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander
    'Hee!' Roep ik zogenaamd beledigt. 'Zo zwaar ben ik niet hoor!' Zeg ik daarna met een meisjesachtige stem.

    Felicity
    Dustin tilt me een stukje omhoog waarna hij richtig hij zwembad rent en er inspringt. Lachend kom ik weer boven water, 'volgens mij ben ik nog nooit zo vaak op 1 dag in het zwembad gegooid,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dean Garrey Robbinson.
    Maria slaat haar armen om mijn hals en drukt een kusje op mijn neus. "Die verdien je," Fluisterd ze en woelt met haar hand door mijn haar. Zachtjes hou ik mijn handen bij haar heupen en druk haar dichter tegen me aan. Ik druk een kusje op haar mooie lippen.

    May Lee

    Ik grinnikite, 'Nee joh, een koe is niet zwaar,' zei ik toen lachend. We waren al bijna bij het restaurant en ik gaf hem een kusje op zijn slaap. 'Dankjewel paardje,' grinnikte ik erna. Ik sprong van hem af en ging toen naast hem lopen.

    Dustin

    Ik lachte, 'Dan werd het eens tijd,' Ik zwom naar de kant, 'Zullen we er eens uit gaan en wat gaan doen?' vroeg ik toen ik mijn hand uitstak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean legt zijn handen op mijn heupen en drukt zich dichter tegen me aan. Zacthejs drukt hij een kusje op mijn lippen. Ik kijk hem lachend aan en woel met mijn hand door zijn haren. Zachtjes druk ik een kusje op zijn kruin dan leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Zachtjes drukt ze een kusje op mijn kruin en legt haar hoofd tegen mij borstkas. Ik geniet van haar prachtige lichaam en de mooie zon die op het water weerspiegelt. "You're my sunshine." Fluister ik in haar oor een geef een paar lieve kusjes in haar nek.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    "You're my sunshine," fluistert Dean in mijn oor. Hij geeft me kleine kusjes in mijn nek. Ik voel mezelf rillen. Langzaam hef ik mijn hoofd op en kijk ik Dean in zijn ogen aan. Met een glimlachje veeg ik wat natte plukjes haar uit zijn gezicht.
    "Sunshine," fluister ik zachtjes.
    Ik zet mijn lippen op zijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze glimlacht en veegt een paar natte plukjes haar uit mijn gezicht. "Sunshine," Fluistert ze en zet haar lippen op mijn mond. Teder kus ik terug en laat mijn handen van haar heupen naar haar rug glijden. Ze is mooi in elk opzicht.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Teder kust hij me terug en verplaatst van mijn heupen naar mijn rug. Een warme gloed stroomt door mijn lichaam.
    Oh God, Dean je weet niet wat je me allemaal aan doet!
    Ik open mijn mond en onze tongen beginnen met een vurig spel. Ik leg mijn armen om zijn nek en leg één been achter de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik voel dat ze haar mond opent en onze tongen beginnen een vurig spel. Haar armen liggen in mijn nek en haar ene been staat achter de mijne. Ik verplaats mijn handen van haar heupen naar haar derrière. Maria is ongelofelijk special! Het gevoel dat ik bij haar voel heb ik nog nooit eerder gevoelt.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Hij verplaatst zijn handen naar mijn derrière. Ik kantel mijn bekken tegen zijn onderlichaam. Ik verstrengel mijn handen in zijn haar.
    Jesus, Dean! Ik weet half niet wat je met me doet!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze kantelt haar bekken tegen mijn onderlichaam en verstrengelt haar handen in mijn haar. Speels knijp ik in haar kont en beweeg mijn tong iets ruiger. Dammit, Maria. Je maakt me gek!