• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    [Ik wist niet dat er grond in het water is? (:]

    [Faill! haha, er is altijd grond :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Sorry. Ik bedoelde het allemaal niet beledigend." Ze kijkt weg. Ik zwem terug naar het strand en ga zitten. Maria leek, lijkt.. Maria is vriendelijk, maar ik begin nu te twijfelen. Op dit soort dingen reageert ze niet meelevend, maar als iemand.. Als iemand die het allemaal niks kan schelen. Een verwend iemand. Ik schud mijn hoofd. Ik heb gevoelens voor haar, maar ik kan ze niet bevestigen.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    In zijn ogen kan ik lezen wat hij denkt. Beschaamd draai ik me om en haar ik mijn handen door mijn lange bruine haren.
    Waarom kan Domínigues dan ook nooit één keer normaal doen?
    "Sorry," zeg ik nog een keertje met een gesmoorde stem.
    Ik zwem terug naar de kant en ga in het warme strand zitten. Mijn benen trek ik op en ik sla mijn armen erom heen. Mijn hoofd klem ik tussen mijn knieën.
    Yes, you did it, girl! Je hebt weer eens een man verjaagd met je enorme medeleven en sarcasme!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Een stuk bij mij vandaan gaat ze in het zand zitten. Ik kijk even opzij en zie dat ze haar benen optrekt, haar hoofd er tussen inklemt en haar armen erom heen slaat. Eigenlijk wil ik naar haar toe gaan en haar troosten, maar ik negeer het gevoel. Onderwerpen die voor mijn niet fijn zijn maakt zij slechter. Dat wordt niks..
    Ik pak mijn pet en zet hem op. Zachtjes laat ik me achteruit vallen met mijn rug in het zand. Ik moet een keuze maken. Wel of niet. Haar zien als iemand of als vriend. Ik weet het niet.

    May Lee

    'Nee, tot nu toe niet,' Glimlachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Ik zie Dean een eindje verderop in het zand ploffen.
    Kom op Carmen! Wil je nog iets bereiken dan is dit je laatste kans.
    Ik sta op en sleter naar de lieve jongen toe. Zachtjes ga ik naast hem zitten en leg ik mijn hand op zijn arm.
    "Sorry," herhaal ik voor de vierde heer. "Heel erg, ik had niet zo mogen reageren maar het was een bescherming. Een bescherming voor mezelf. Jouw verhaal bevestigt mijn gevoel over jongens. Dat ze meisjes net zo snel kunnen laten gaan als dat ze voor hen hebben gekozen,"
    Carmen dit is niet wat je bedoelde.
    "Alsjeblieft," zeg ik zachtjes. "Geef me nog één kans."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ik staar een lange tijd naar het zand. Dan merk ik dat ze naast me komt zitten. Ze legt haar hand op mijn arm. Zachtjes zucht ik. "Sorry." Herhaalt ze nogmaals. "Heel erg, ik had niet zo mogen reageren, maar het was een bescherming. Een bescherming voor mezelf. Jou verhaal bevestigt mijn gevoel over jongens. Dat ze meisjes net ze snel kunnen laten gaan als dat ze voor hen hebben gekozen." Ratelt ze. Ik kijk haar niet aan en blijf naar het zand kijken. "Alsjeblieft. Geef me nog één kans." Ik haal even diep adem. "Wat wil je er nu mee bedoelen? Dat jongens meisjes laten staan, en gewoon als vuilnis aan de kant kunnen zetten?" Vraag ik met een scherpe ondertoon.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Wat wil je er nu mee bedoelen? Dat jongens meisjes laten staan, en gewoon als vuilnis aan de kant kunnen zetten?" Vraagt Dean met een scherpe ondertoon.
    Ik haal diep adem.
    Carmen, wie A zegt moet ook B zeggen.
    "Nadat de jongens me hebben," Ik slik mijn tranen weg. "Hebben de rest van de mensen me ook laten zitten, als oud vuil inderdaad. Je weet niet hoe het is om een hele community tegen je te hebben. Wij, als strenge moslims, zijn erg streng in dit soort dingen. Ik was maagd maar nu niet meer, volgens hen is het gewoon mijn schuld,"
    Ik sla mijn ogen neer. "Ik ben in de steek gelaten, door mijn vrienden, familie en de rest van de community. Door die ene streek van de jongens. We zijn verhuisd. Mijn vader en ik. Mijn moeder praat niet meer met me en mijn zus is om de schade te beperken in Roemenië gaan wonen. Ik weet hoe het is om in de steek gelaten te worden, te worden uitgespuugt. Ik weet hoe het is om bedrogen te worden en dit verhaal bevestigd alles,"
    Ik veeg een traan van mijn wang af en friemel wat aan mijn witte bikinibroekje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Nadat de jongens me hebben.." Ik knik begrijpend en weet dat dit een pijnlijk onderwerp voor haar is. "Hebben de rest van de mensen me ook laten zitten, als oud vuil inderdaad. Je weet niet hoe het is om een hele community tegen je te hebben. Wij, als strenge moslims, zijn erg streng in dit soort dingen. Ik was maagd maar nu niet meer, volgens hen is het gewoon mijn schuld." Mijn mond zakt open. Dit wist ik niet.. Ik kijk haar aan en sla mijn arm om haar schouders. "Ik ben in de steek gelaten, door mijn vrienden, familie en de rest van de community. Door die ene streek van de jongens. We zijn verhuisd. Mijn vader en ik. Mijn moeder praat niet meer met me en mijn zus is om de schade te beperken in Roemenië gaan wonen. Ik weet hoe het is om in de steek gelaten te worden, te worden uitgespuugt. Ik weet hoe het is om bedrogen te worden en dit verhaal bevestigd alles." Ik kijk even naar de zee, die af en aan stroomt. "Eigenlijk ben je bang voor jongens, door de vreselijke ervaringen die je met ze hebt?" Vraag ik voorzichtig.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    Dean slaat een arm om me heen.
    "Eigenlijk ben je bang voor jongens, door de vreselijke ervaringen die je zelf met ze hebt?" vraagt hij.
    Ik weet nu even niet wat ik moet doen. Ik ben niet bang, ik vertrouw ze niet. Als ik dit zeg, dan zal ik hem kwesten en daarbij de hele mannelijke bevolkingsgroep. Peinzend kijk ik hem aan.
    "Een soort van," antwoord ik vaag en ik sla mijn ogen neer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Een soort van," Antwoord ze. Stom van me, dat had ik niet moeten vragen. Waarom ben ik altijd zo direct? Nu is het niet alleen haar fout, maar ook de mijne. Tuurlijk vertrouwt ze me niet, zo'n ervaring verpest alles. "Het spijt me.. Ik.." Begin ik en denk even na hoe ik het beste kan zeggen. "Je mag best zeggen dat je mij of.." Ik kijk even om haar reactie te peilen. "Het is logisch dat je mij en de meeste jongens niet vertrouwd.." Mompel ik, maar ben bang voor haar reactie. Nu beeld ik haar uit als een zielig, kwetsbaar meisje.

    Maria Carmen Domíniguez Cháves
    "Het spijt me.. Ik.." Begint hij."Je mag best zeggen dat je mij of.." Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Het is logisch dat je mij en de meeste jongens niet vertrouwd.." Mompelt hij.
    "Ik kan mezelf best redden," maak ik hem duidelijk. "Ik ben geen zielig eendje. Ik heb hier toch weer vrienden, ik vertrouw Felipe, Joshua,"
    Ondertussen speel ik mijn de touwtjes van zijn zwembroek.
    "I'll survive."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Ik kan mezelf best redden. Ik ben geen zielig eendje. Ik heb hier toch weer vrienden, ik vertrouw Felipe, Joshua." Ik wist niet dat iemand zich zo klote kan voelen. "I'll survive." Ik kijk haar aan. "Dat weet ik ook wel." Zucht ik. Wat zou ik graag weglopen, dit wordt niks.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:42 ]