• © Copyright - hoimanon - ©

    Een aantal jongeren hebben zich ingeschreven om te werken op camping 'Zomerzon'. Het is een Nederlandse camping aan de kust van Spanje. Er valt veel te doen op de camping, zo is er een zwembad, een disco, een restaurant, noem het maar op. De jongeren verblijven in een villa op de camping. Wanneer ze klaar zijn met hun werk mogen ze doen wat ze willen.

    Het zwembad:



    Het restaurant:



    De villa:



    Je kan je nog steeds aanmelden! Dat kan HIER!

    Overzicht van de baantjes:

    Activiteiten:
    - Felicity Sophia Jones - LovingStyles

    Sportactiviteiten:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    Bar mensen:
    - Leighton Dennis Coup - ForeverZaynx
    - Emma Withington - Narissa

    Badmeesters:
    - Alexander Samuels - LovingStyles
    - Dustin Jason Monteiro - IHeartMusicc

    Restaurant serveersters:
    - Courtney Rayaela Williams - xYoung
    - Chiya Kaida Hisano - Randomness
    - May Lee Alexis Rodriguez - IHeartMusicc

    All rounder:
    - Maria Carmen Rosario Domíniguez Cháves - Rajah

    Organisator wandeltochten:
    - Dean Garrey Robbinson - xYoung

    Entertainment:
    - Liam Oliver Sanz - Proprius

    Regels:
    - In je eerste bericht graag de foto van je personage erbij.
    - Graag langere stukjes dan maar één zin.
    - Boven elk stukje de voornaam van je personage, achternaam mag ook, maar hoeft niet.


    Iedereen komt aan op de camping. Het is het begin van het nieuwe seizoen. Een paar van de werknemers zullen al vaker op de camping geweest zijn, anderen zijn er voor het eerst. Je mag het zelf bepalen. In de villa slaapt iedereen met z'n tweeën op een kamer, de combi's mag je zelf bepalen!

    Veel plezier!

    © Copyright - hoimanon - ©

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:31 ]

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean zucht diep. Ik leg mijn hand op zijn wang en draai zijn hoofd naar me toe.
    "Maar jou vertrouw ik," zeg ik zachtjes.
    Carmen, Carmen, Carmen, je hebt het al lekker verpest hè meisje. Dean wilt je al niet meer.
    Ik voel een vrolijk gevoel in mijn buik. Een gevoel dat ik tijden lang heb weten te onderdrukken, te verbergen voor mezelf.
    Ik kijk Dean in zijn ogen aan.
    "Vergeef me," zeg ik. "Vergeef me voor mijn gedrag."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Maar jou vertrouw ik." Zegt ze zachtjes. Ik voel haar warme hand bij mijn wang, ze draait mijn hoofd naar haar toe. Ze kijkt diep in mijn ogen. "Vergeef me voor mijn gedrag," Ik schud mijn hoofd. "Wil jij me ook vergeten voor wat ik heb gezegd?" Vraag ik. "Je bent absoluut een stoere meid."

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean schud zijn hoofd.
    "Wil jij me ook vergeven voor wat ik heb gezegd?" Vraagt hij. "Je bent absoluut een stoere meid."
    Ik bloos licht. "Tuurlijk vergeef ik je," zeg ik zachtjes. Om kracht bij mijn woorden te zetten druk ik heel even een klein kusje op zijn voorhoofd.
    "Niets liever dan dat," voeg ik eraan toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    "Tuurlijk vergeef ik je." Zegt ze zachtjes en drukt een klein kusje op mijn voorhoofd. "Niet liever dan dat." Ik bloos licht. "Ik vergeef jou absoluut ook." Fluister ik en druk een kusje op haar wang.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    "Ik vergeef jou absoluut ook," fluistert Dean en hij drukt een kusje op mijn wang.
    Ik glimlach naar hem en trek mijn benen weer op. Een beetje ongemakkelijk wrijf ik met mijn voeten door het zand. Normaal had ik Dean nu een zoen gegeven maar iets houdt me tegen. Iets zegt dat ik rustig aan moet doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze glimlacht naar me en trek haar benen op. Er komt een grijns op mijn gezicht. "Ik ga nog even zwemmen, zin om mee te gaan?" Vraag ik en sta ondertussen op. Door de zon heb ik het best warm gekregen.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Hij grijnst naar mij.
    "Ik ga nog even zwemmen, zin om mee te gaan?"
    Ik kijk en spring op. Lachend ren ik naar de zee en spring erin. Het voelt heerlijk verkoelend onder de Spaanse zon. Ik kijk naar Dean. Hij is echt lief!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dean Garrey Robbinson.
    Ze kijkt en spring op. Lachend ren ze de zee in, ze lijkt wel een supermodel. Het perfecte lichaam. Genietend van haar schoonheid sprint ik achter haar aan en duik in het water. Als ik weer boven kom haal ik mijn hand door m'n haar en zie Maria naar me kijken. Ik zwem naar haar toe.

    Maria Carmen Domínigues Cháves
    Dean zwemt naar me toe. Lachend sla ik mijn armen om zijn hals en druk zachtjes een kusje op het puntje van zijn neus.
    "Die verdien je," zeg ik zachtjes terwijl ik met mijn handen door zijn haar woel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    IHeartMusicc schreef:
    May Lee

    'Nee, tot nu toe niet,' Glimlachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander
    'Nee, tot nu toe niet,' glimlacht May. Ik glimlach terug, 'mooizo,' zeg ik. Dan laat ik mijn ogen over de camping glijden. Het ziet er hier nog best wel okee uit.

    Felicity
    Als ik zie dat Dustin bijna opgedroogd is spring ik snel van het ligbed af en begin zijn ligbed richting het zwembad te duwen. Als de ligbed bij het zwembad staat til ik met een beetje moeite het ligbed omhoog waardoor Dustin het water in valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    Ik glimlach, 'Oh, ik heb nu zo'n zin in een sigaret URGH,' schreeuw ik dan. Ik krijg de neiging om er één aan Alex te vragen maar dan zou ik mijn record breken. Pfff life is hard.

    Dustin

    Ik lig rustig te liggen in de zon totdat mijn bed opeens wordt geduwd. Ik schrik als ik in het koude water val. Ik zwem omhoog en zie Felicity daar grijnzen. 'Ohh you're so gonna die,' zeg ik dan gemeend. 'Als ik jou was zou ik alvas beginnen te vluchten,' roep ik dan wanneer ik het zwembad uit probeer te klimmen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander
    'Oh, ik heb nu zo'n zin in een sigaret URGH,' schreeuwt May ineens. Ik kijk haar even aan, 'ik geef je er geen. Je bent zo weer verslaafd,'

    Felicity
    'Ohh you're so gonna die. Als ik jou was zou ik alvas beginnen te vluchten,' zegt Dustin. Ik grinnik even en zet een paar stappen naar achteren terwijl ik plagerig mijn tong uit steek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    'Wie zei dat ik verslaafd was? Lekker veel vertrouwen,' grinnikte ik toen. 'Ik zal er maar aan moeten wennen dat ik hier niks zal gaan krijgen,' Ik keek even rond me, 'Waar gaan we naartoe en wat gaan we doen?'

    Dustin

    Als ik het zwembad uit ben gegaan ren ik naar Fee toe. Ik begin te grijnzen en knuffel haar eerst stevig, kort erna gooi ik haar gewoon over mijn schouders en begin ik te lachen. Met een grote zwaai gooi ik haar het zwembad in en loop dan snel weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hey, ik ga vanavond vroeg slapen...morgen vroeg op dus slaapse ik reageer morgen ochtend nog wel even of misschien zo als ik niet kan slapen x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.