• je (ex)lief leren kennen? ;o


    effort never betrays you

    Arielle schreef:
    (...)
    Dat klinkt eigenlijk best wel romantisch hoor (:


    Yeah, dat vond die blauwe plek op m'n schouder ook. :3 Hahah, stiekem was ik achteraf best blij dat ik de bus daarvoor gemist had.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hij zit in mijn klas. (:


    Let the Night embrace you

    Nergens, ik ben eenzaam (krul)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:41 ]


    “Love is a contradiction.”

    Rivendell schreef:
    (...)

    Yeah, dat vond die blauwe plek op m'n schouder ook. :3 Hahah, stiekem was ik achteraf best blij dat ik de bus daarvoor gemist had.(bloos)

    Dat kan ik wel geloven ja! Maar wat gebeurde er dan eigenlijk? Je viel op hem en toen gaf hij je zijn nummer ofzo? ;p


    effort never betrays you

    Arielle schreef:
    (...)
    Dat kan ik wel geloven ja! Maar wat gebeurde er dan eigenlijk? Je viel op hem en toen gaf hij je zijn nummer ofzo? ;p


    Nou eigenlijk viel hij op mij, want ik had een zitplek, lekker asociaal. :3 Nee, we praatten wat over random dingen zoals familie school, vrienden, etc. En toen bleek dat hij een paar van mijn vrienden kende, waardoor we elkaar voortaan ook op feestjes en dergelijke zagen. We zijn een lange tijd beste vrienden geweest.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn ex op judo kamp.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Via vriendinnen, school.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    Inturnet.
    Quizlet dus.

    <33


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Via vrienden. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn ex lief was eerst de ex van mijn toenmalige beste vriendin ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op Omegle haha. Eerst nam ik het totaal niet serieus, maar uiteindelijk zijn we 3 jaar samen geweest. (:

    Op een feest van een vriend


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Decisions schreef:
    Nergens. Ik heb geen lief & geen ex.


    Inspiration can hit you any time

    School :')

    Gewoon een vraagje, waarom wil je dat weten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall