• heeft er iemand hier msn??? ik zoek namenlijk iemand voor op msn die met me wil chatten als ik me verveel xD

    mijn msn-email-ding: verwijderd uit voorzorg.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2013 - 22:08 ]


    May StarClan light your path.

    Hé I just met you,
    And this is crazy

    But MSN is dead
    So create Facebook maybe


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Niet echt bepaald handig om die zomaar op internet te zetten. Op Quizlet kunnen net zo goed creeps kijken. ;p Stuur het liever aan mensen die je hier beter kent in pb.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Niet echt bepaald handig om die zomaar op internet te zetten. Op Quizlet kunnen net zo goed creeps kijken. ;p Stuur het liever aan mensen die je hier beter kent in pb.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik zou je emailadres hier niet zomaar opzetten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Licet schreef:
    Hé I just met you,
    And this is crazy

    But MSN is dead
    So create Facebook maybe


    Grappig.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Licet schreef:
    Hé I just met you,
    And this is crazy

    But MSN is dead
    So create Facebook maybe


    Haha geniaal!
    OT: ik gebruik mijn MSN al heel lang niet meer..


    Bad decisions make good stories.

    Meiske, ik zie dat je pas 11 bent, dus dit moet ik toch even zeggen; je moet nooit zomaar je emailadres op een website zetten. Net als vreemde mensen toevoegen op je msn. Wat heb je daar nou aan?


    ars moriendi

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Grappig.


    I smell sarcasm


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb even je e-mailadres verwijderd voor de zekerheid, gewoon omdat je nooit weet wie er allemaal in deze topic's kijken. Het kunnen trouwe users zijn, maar ja, je weet maar nooit, soms zitten er ook rotte appels tussen. (: Als je denkt iemand te vertrouwen, stuur je email dan gewoon netjes in een PB'tje. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als je, je verveelt kan je ook gewoon naar Omegle gaan daar kan je haast altijd met mensen praten. Daar spreken de meeste mensen wel Engels, dat is het enige nadeel.


    Physics is awesome

    Licet schreef:
    (...)

    I smell sarcasm


    Klein beetje maar, hoor.
    Maar... je hebt wel gelijk. n___n


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eyes schreef:
    Als je, je verveelt kan je ook gewoon naar Omegle gaan daar kan je haast altijd met mensen praten. Daar spreken de meeste mensen wel Engels, dat is het enige nadeel.


    Of met cleverbot! Als je echt wil lachen, dat kan namelijk ook in het Nederlands


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Apocalyptic schreef:
    Meiske, ik zie dat je pas 11 bent, dus dit moet ik toch even zeggen; je moet nooit zomaar je emailadres op een website zetten. Net als vreemde mensen toevoegen op je msn. Wat heb je daar nou aan?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Klein beetje maar, hoor.
    Maar... je hebt wel gelijk. n___n


    Dat puntje doet het 'm


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    MSN doet het toch niet meer over een paar weken.


    Your make-up is terrible