• Doe wel eens iets in het huishouden, of knapt je moeder/je ouders dat lekker voor je op?

    Ikzelf doe behoorlijk veel, mn moeder zet 't vaak op een briefje :P;
    Tafel opruimen/afwasmachine inruimen
    Stofzuigen (boven en beneden)
    Toiletten schoonmaken
    Kleding/handdoeken wassen
    Was in de droger doen en opvouwen
    Mijn kamer opruimen/schoonmaken
    Soms badkamer
    Soms containers langs de weg of ophalen


    Wat doe jij allemaal? Of wat doe je allemaal níét?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 13:44 ]

    Ik ruim mijn kamer op en maak het schoon. Dek de tafel en ruim hem af. En haal de vaatwasser leeg. *Verwent (A)*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eh, de tafel dekken en afruimen
    De containers aan de weg
    Soms de kattenbak schoonmaken
    Soms de afwasmachine inruimen
    Zelden stofzuigen


    Your make-up is terrible

    Vaatwasser in- en uitruimen.
    Af en toe de was.
    Mijn eigen kamer schoonmaken (ramen lappen, stofzuigen, dweilen)
    Vuil naar de container brengen.
    En dan kook ik soms nog.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 13:42 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nadal schreef:
    Ik ruim mijn kamer op en maak het schoon. Dek de tafel en ruim hem af. En haal de vaatwasser leeg. *Verwent (A)*


    Haaha relaxt toch!:P

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Haaha relaxt toch!:P

    Hahaha inderdaad


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik doe alles in het huishouden. Dus dan denk je aan: afwassen, koken, de afwas, tafel op en afruimen, kattenbakken verschonen, stofzuige, dweilen, opruimen, stoffen, vuilnisbak buiten zetten en ophalen, wc soppen, de hele bovenverdieping enz enz.. En daarbij werk ik nog fulltime sinds kort duss ><

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 13:50 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Lol, everything.
    No seriously.

    - Elke ochtend de keuken opruimen stofzuigen/dweilen
    - Elke dag de woonkamer stofzuigen/opruimen/afstoffen
    - Elke dag de kattenbakken verschonen
    - Elke dag minstens 3 keer de was/droger draaien
    - De toiletten/badkamer elke 2 dagencompleet schoonmaken
    - De tafel zetten/afruimen 's avonds


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik euhm... wat maar net zo uitkomt eigenlijk.


    Life is hard and then we die

    Het verschilt. Mijn moeder's gezondheid is niet zo geweldig en mijn vader werkt (thuis, dat wel). Daarom hebben we twee halve dagen in de week een hulp, maar die verschijnt niet altijd... En mijn moeder wil altijd alles schoon hebben, dus soms moet ik veel doen en andere dagen alleen de vaatwasser. Het wisselt erg veel.


    I can't even think straight.

    Niet veel.. Mijn eigen kamer opruimen... That's it. ><

    Niks eigenlijk.
    Ik en mijn zusje hoeven van mijn moeder niks te doen.
    Ja ik moet (Nouja moet. Het boeit mijn mama niet echt of ik het wel of niet doe maar ik doe het toch wel omdat ik het anders zielig vind voor Cassie haha) de hamsterkooi verschonen, maar dat komt omdat het mijn hamster is, en mijn moeder bang voor haar is haha x'D

    Maar soms help ik gewoon uit mezelf mee. Mijn moeder werkt nogal veel, en als ik dan een keer vrij ben, of vroeg uit dan ruim ik beneden alles op, of dan kook ik zodat mijn moeder na haar werk meteen kan aanschuiven.

    & met mijn kamer is eigenlijk hetzelfde als met de hamsterkooi. Ik hoef het niet op te ruimen, maar mijn mama gaat het ook niet voor me doen.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    als ik kan helpen, help ik. oh, en ik doe mijn kamer.. soms.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Bijna alles, eigenlijk.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hond uitlaten en eten geven, afdrogen, de was doen en opvouwen, mijn kamer opruimen. En nog wel wat andere dingen.

    Mijn kamer opruimen, en twee keer per week afruimen en afwassen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."