• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.


    Explain
    Je speelt hier een personage, levend in Verona. De geschiedenis herhaalt zich, het gen overmeestert alle jongeren die afstammen van de eerste shape-shifters. Ze zijn gedwongen aan hun alfa, en moeten hun dorp beschermen voor nieuw gevaar.

    Regels
    * Je mag 3 personages per persoon.
    * Je mag één shape-shifter spelen, en twee mensen. Houd jongens/meisjes wel gelijk.
    * Als jou personage een shape-shifter is, moet hij luisteren naar degene die de alfa is, doe dat dan ook.
    * Ik heb het recht je op fouten te wijzen.
    * 16+ is toegestaan.
    * Shape-shifters kunnen zich inprenten, vraag het wel en doe het goéd.
    * Het is handig als je twilight kent, dan weet je hoe alles is. Inprenten/veranderen etc.

    Meedoen

    Personage:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Extra: Mens/Shape-shifter
    Uiterlijk:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:57 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    thanks Cassiefriend


    Remember to be ridiculous.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:49 ]


    Heb ALTIJD honger

    @sweetelena het is geen verhaal maar een rpg a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik weet niks van Twilight, maar wil wel graag een mannelijke shape-shifter maken. Is dat oké? ;33]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Suree ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Dan komt'ie er zo aan 8D]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hebben we niet een beetje veel shape shifters?


    I only miss you when I'm breathing

    Maakt niet uit, ik pas de regels zo wel aan (': Dan komen er wel meer mensen, i think


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Personage: Titan Tigho Pethinason.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 16.
    Innerlijk: Titan is niet erg spraakzaam en erg verlegen. Ondanks dat hij niet erg spraakzaam is legt hij gemakkelijk zijn gevoelens bloot. Hij heeft veel moed en geeft niet snel op. Titan is tevreden met alles wat hij heeft en krijgt door zul je hem ook niet snel horen klagen. Hij heeft een voorliefde voor de natuur en insecten. Zonder woorden kan hij je van alles uitleggen, maar als je hem beter kent kan je best goede gesprekken met hem voeren.
    Extra: Mens
    Uiterlijk:


    Titan heeft kastanjebruin haar en een bleke huid. Zijn linker oog is donker groen en zijn rechter licht bruin. Hij heeft een strakke kaaklijn en volle lippen. Hij is niet erg breedgebouwd maar wel matig sterk. Titan draagt meestal makkelijk draagbare vintage kleding.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:55 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kan ik nog meedoen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, maar we hebben jongensmensen nodig (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En meisjes mensen...


    I only miss you when I'm breathing

    Oh, ik wilde eigenllijk een jongen shape-shifter maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag dat nog?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het mag op zich wel (': Alleen heb je dan denk ik voorlopig nog geen inprent of iets dergelijks :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.