• Best wel dringend :Y)


    Titel: Princess Royal~The Choice of Her Life
    Samenvatting:
    Het is tweehonderd jaar in de toekomst; in Europa heeft een tweedeling plaatsgevonden.
    De stukken zijn uiteengevallen, samengevoegd met andere landen en vormen nu samen een heel nieuw werelddeel: Asasia.
    Elise is kroonprinses van Asasia en ze kijkt uit naar het moment waarop ze koningin zal worden. De angst om te regeren begint echter als ze op haar achttiende verjaardag een huwelijkskandidaat moet uitkiezen.


    Ik wil graag een sprookjesachtige trailer, niet te depressief enzo. Eerder dat er mannen blijven langskomen die ze allemaal afwijst :')
    En ook iets met dat ze troonopvolgster is.

    Ik wil ook wel dat de trailer klopt, dus niet dat in het eerste shotje het meisje een blanke tiener is met paars haar en in de tweede een donker meisje met rasta.
    Het moet wel kloppen.

    Uiterlijk personage:
    Blond haar en blauwe ogen. Lichte slag.
    Je zou Britt Robertson kunnen gebruiken als face-claim, maar als het lastig wordt haar in een mooie baljurk te vinden hoeft het natuurlijk niet.
    Natuurlijk is het handig als het hoofdpersonage en het huis waarin zij leeft er ook koninklijk uit zien :)

    Ik heb wel wat ideëen voor de verhaallijn:

    MOGELIJK SPOILER ALERT, GEEN DIRECTE AANWIJZINGEN.

    Elise loopt door de gangen van het paleis. Een meisjesstem kan dan iets zeggen van: "Hello. My name is princess Elise. I'm the heir of Asasia. But is it really honest to trust the title 'Queen' to me?"
    Het mag ook in het Nederlands, maar ik denk dat het beter klinkt in het Engels.
    Vervolgens kun je de koning zien zitten voor een camera en zeggen: My lovely daughter Elise is almost eighteen, and that means it's time for something traditional: The Test."
    Of iets in die trant.
    Elise kan dan wegrennen0;09 tm 0;011 en iets zeggen van: "And the test is exactly the thing where I was so afraid for. Because, what will happen if I fail?"
    Je kunt daarna een dienstmeisje laten vertellen dat ze vertrekt, met een huilende en schreeuwende Elise tot gevolg. Hier kun je het geluid niet van gebruiken, omdat het meisje herhaaldelijk 'francis' zegt en het hier over een Robin gaat. Het is 2:15 tm het eind van de video.
    Je kunt haar in een hoekje in een donkere kamer zetten, huilend.
    Verder kun je verschillende jongens laten passeren, en opnieuw een radeloze Elise. 0:17 tm 0:30
    en 1:25 tm 1:27
    0:24
    Het zou ook een leuk element zijn om haar ergens voor een camera te proppen, waar ze heel opgewekt en vrolijk doet tegen haar publiek. Zo kun je laten zien dat Elise haar gevoelens verbergt voor de buitenwereld.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 19:07 ]

    No one? :$

    Het zou handiger zijn als je zou vertellen wat er precies in de trailer moet. (stukjes film/tekst/muziek)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb wat ideeën gezet in de openingspost.

    Er worden stukjes van youtube gebruikt uit andere films, dus ik denk niet dat het mogelijk is om die tekst in de trailer te zetten, of iemand moet het willen inspreken. Bovendien moet wat jij in de verhaal lijn wil hebben, eerst in een andere film ooit zijn verschenen, anders kunnen de mensen hier er echt geen trailee van maken.

    Je kan beter stukjes film zoeken uit al bestaande films: the princess diaries bijvoorbeeld. Daar komen paleizen, prinsen en mooie jurken invoor. Echter is dit wel wat modern, maar misshien heb je er wat aan ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Er worden stukjes van youtube gebruikt uit andere films, dus ik denk niet dat het mogelijk is om die tekst in de trailer te zetten, of iemand moet het willen inspreken. Bovendien moet wat jij in de verhaal lijn wil hebben, eerst in een andere film ooit zijn verschenen, anders kunnen de mensen hier er echt geen trailee van maken.

    Je kan beter stukjes film zoeken uit al bestaande films: the princess diaries bijvoorbeeld. Daar komen paleizen, prinsen en mooie jurken invoor. Echter is dit wel wat modern, maar misshien heb je er wat aan ^^

    Het was een idee, niet een eis :)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 17:24 ]

    Aurea schreef:
    (...)
    Het was een idee, niet een eis :)


    Hahanee zo bedoelde ik het ook niet, maar ik denk dat je het beste even wat youtube clips kan zoeken met dat idee (koning, paleis, princess, ect.). Zoek een actrice waarvan jij wil dat zij de hoofdpersonage is en dan wat dingen opzoeken die jou doet denken aan dat paleis en de koning enzo. Ik zou even kijken naar deze films:

    1. Princess diaries
    2. Merlin (serie)
    3. Snowwhite and the huntsman (of deel twee ofzo)
    4. Cinderella
    5. Maleficent
    6. Enchanted
    7. Mirror mirror
    8. Your highness
    9. The duchess
    10. Ella enchanted
    11. Reign (serie helemaal over princessen en middeleeuws)

    Ik hoop dat dit je wat kan helpen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahanee zo bedoelde ik het ook niet, maar ik denk dat je het beste even wat youtube clips kan zoeken met dat idee (koning, paleis, princess, ect.). Zoek een actrice waarvan jij wil dat zij de hoofdpersonage is en dan wat dingen opzoeken die jou doet denken aan dat paleis en de koning enzo. Ik zou even kijken naar deze films:

    1. Princess diaries
    2. Merlin (serie)
    3. Snowwhite and the huntsman (of deel twee ofzo)
    4. Cinderella
    5. Maleficent
    6. Enchanted
    7. Mirror mirror
    8. Your highness
    9. The duchess
    10. Ella enchanted
    11. Reign (serie helemaal over princessen en middeleeuws)

    Ik hoop dat dit je wat kan helpen ^^


    Dankjewel, ik zal eens kijken :)