• Ik wil het even voor zijn, voor dat ik het nodig heb en het er niet meer is.
    Maar zoals sommige wel weten gaat Picnik weg en ik weet dus geen andere site waar ik makkelijk foto's kan bewerken.
    De dingen die ik wil doen bij foto's qua bewerken:

    - Foto's zwart en wit maken.
    - Teksten op foto's schrijven.

    Dit zijn de hoognodige dingen die ik op die site zou willen doen.
    Dus als iemand er één weet, zou die deze onder dit bericht willen plaatsen?

    AUB GEEN photoshop of zulk soort programma's die ik moet downloaden of te lastig te snappen zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ivar Oosterloo.

    Picnik gaat niet weg! :Y) Het verhuist alleen naar Google+.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Crane schreef:
    Picnik gaat niet weg! :Y) Het verhuist alleen naar Google+.

    Echt? ooh ik dacht dat er mee bedoelt werd dat het weg ging.
    Wat is Google+ dan?


    Ivar Oosterloo.

    Louisheid schreef:
    (...)
    Echt? ooh ik dacht dat er mee bedoelt werd dat het weg ging.
    Wat is Google+ dan?


    Google heeft Picnik opgekocht. Als je een Gmail account heb, heb je ook een Google+ account. Google+ is een soort Fb in combi met Twitter.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Als je écht goed foto's wil bewerken kun je er misschien even de tijd voor nemen om jezelf de basics van photoshop te leren. Dat heb ik ook gedaan en nu kan ik echt zóveel meer. Ik kan het nu ook gebruiken voor schoolwerk en kan nu ook écht mooie dingen maken.
    Maar je kunt idd ook Google+ gebruiken :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Als je écht goed foto's wil bewerken kun je er misschien even de tijd voor nemen om jezelf de basics van photoshop te leren. Dat heb ik ook gedaan en nu kan ik echt zóveel meer. Ik kan het nu ook gebruiken voor schoolwerk en kan nu ook écht mooie dingen maken.
    Maar je kunt idd ook Google+ gebruiken :')

    Oké, maar waar zou ik die kunnen downloaden dan? gratis? (:
    Ik heb namelijk vroeger wel eens geprobeerd maar snapte er echt helemaal niks van..


    Ivar Oosterloo.

    Louisheid schreef:
    (...)
    Oké, maar waar zou ik die kunnen downloaden dan? gratis? (:
    Ik heb namelijk vroeger wel eens geprobeerd maar snapte er echt helemaal niks van..


    Pff, mijn broer heeft dat voor me gedownload. Ik vraag anders wel even als hij thuis is of hij me kan zeggen waar hij dat gedaan heeft :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Crane schreef:
    (...)

    Google heeft Picnik opgekocht. Als je een Gmail account heb, heb je ook een Google+ account. Google+ is een soort Fb in combi met Twitter.

    Ik heb ook een nieuw programma nodig en Google+ zegt dat ik te jong ben en op mijn google account ben ik van 1995.


    Mijn username is een kopje, geen plaat