• op haar 16e een kind,
    is dat normaal :$?

    x


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    @ PATRICIA XD,


    entoen?

    en toen? x'D
    nou...als ik haar was zou ik wel ff wachten voordat ze kids neemt op haar 16e hoor :O want je kan dan ook veel minder dingen doen,omdat je dna voor je kind moet zorgen,en je zit dan ook nog met je school en zo.


    don't Worry...Be gay.

    Hallo das toch neit slim ¬¬ moet ze haar school niet afmaken enzo? goeie baan krijgen?

    precies
    Die moeder waar ik het over had heeft nu een uitkering :O omdat ze haar school niet goed kon afmaken,


    don't Worry...Be gay.

    Haar eigen keuze. Maar, ze is dan zelf nog een kind om het zo maar te zeggen... ZE moet nog lol maken, studeren en kunnen stappen met haar vrienden zonder te zeggen: ow, ik moet op tijd thuis zijn voor m'n kindje...
    Maar, kan nog steeds veranderen ;)


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ik vind het veel te jong, maar het is haar keuze. Je moet idd ook nog naar school enzo.. Dan is het niet zo slim. Lijkt me.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    het is haar keus maat day is wel erg jong


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nee.
    Ik snap dat niet.
    Is dat stoer ofzo?
    Ze heeft GEEN idee.
    Zo een kind op je 16e VERPEST DE REST VAN JE LEVEN.
    Er woont iemand in mijn straat die ook op mijn 16e een kind kreeg, ze is inmiddels 22. Geloof me, zei is echt niet gelukkig. Zei heeft allereerste met het conflict: "Dikke buik" rondgelopen. Toen met het conflict: "Nooit meer naar vrienden omdat haar baby alle tijd inneemt" toen met het conflict: "Niemand wil haar meer omdat zei een baby heeft en waarschijnlijk dus nooit ergens tijd voor heeft" toen met het conflict: "Baby zuigt energie, moe moe moe stress stress stress" toen met het conflict "SHIT! Ik kan nooit meer een normale baan krijgen want ik kan m'n school niet afmaken vanwege die baby!" Ofwel, ze heeft haar hele toekomst VERPEST door dat kind.
    PRAAT HET UIT DR HOOFD! Ze weet echt niet waar ze aan begint.


    Life is hard and then we die

    haar eigen keus, maar het is wel enorm stom.. je heb echt geen leven als 16jarige met een baby !

    Ikken ook zo'n meis.
    Alleen die ís al zestien. Ik wilde (toen ik 14 was) ook n kind hebben als ik 16 was. Nou, ondertussen ben ik al 17, en geloof me: je hebt er écht niet genoeg tijd voor! Ik heb nou geen kind, en daar ben ik ook blij om (klinkt misschien hard..). Laat haargoed nadenken over wat de gevolgen zijn, dan komt ze dr heus wel uit ;).

    PS. Lange mail -_-"

    Haar kueze tog , ... Als zy dat wel moet ze dat zelf wete x


    A. ikmisje.

    mijn moeder kreeg me op haar 17de.
    dus is ze nu nog erg jong , en dat werkt écht op mn zenuwen!
    dus zeg tegen haar dat ze haar kind daar écht géén plezier mee doet.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Op je 16e?Nee echt niet!Dat is niet normaal!Dan ben je nog niet eens volwassen!:O

    Xx(K)

    Ken iemand die is 18 en heeft er 2, waarvan de eerste op haar 15e.


    No growth of the heart is ever a waste