• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Kan ik ergens beginnen ? En is er iemand voor mijn persoontje ?]

    loop gewoon over het plein en zie Dawn, Ivy en Dante?

    Ivy

    'Oh, het spijt me sir, het zal niet meer gebeuren.' Ik salueerde grinnikend naar hem. Hij was best gespierd.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Wat een eigenwijs snotjong denk ik. Maar ik mag het niet laten merken.
    "Ik zeg toch niet dat het niet mag? We zijn alleen niet gewend dat er 'mensen' in ons dorp komen."
    In de verte hoor ik iemand wanhopig snikken en schreeuwen.
    "En als je het niet erg vindt ga ik nu weg naar iemand die waarschijnlijk positiever zal reageren op wat vriendelijkheid dan jij." Zeg ik en ik loop rustig weg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik loop over het gebied. Ik wil terug naar huis, na al die jaren alsins. Ze denken dat ik er niet meer ben, ik heb zelfs een grafsteen zien staan, maar nee, ik ben er nog steeds. Op 1 of andere manier. Ik zie een paar mensen en besluit er heen te lopen. "Hee" zeg ik.

    Dante
    'Ik vind alles best,' mompel ik als de vrouw weg loopt. Niet veel later komt er een nieuw meisje aangelopen. Wat is dat hier? Ben ik vervloekt ofzo? 'Ow heerlijk, nog meer aandacht,' mompel ik bitter tegen mezelf. 'Mag ik erlangs,' zeg ik en zorg ervoor dat ik het steegje uit kan lopen.

    Jessica

    "Als je het vriendelijk vraagt dan krijg je een kans" kaats ik even bitter terug. Ja wat, ik ben niet verlegen en ik ben al zeker niet op mijn mond gevallen !

    Abby
    "Was het nou zo moeilijk om mij eens wat aandacht te geven. Was het nou zo moeilijk om in te zien dat een kind meer nodig heeft dan iemand die haar les geeft en zorgt dat er eten klaar staat!"
    Mijn ademhaling gaat nu met gierende halen.
    "Waarom heb je me niet gewoon bij mijn moeder gelaten? Waarom nam je mij in huis als je toch niks om gaf!"
    Ik kan er niks aan doen, alle woede van de afgelopen tijd komt er nu in 1 keer uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -Scott-
    Ik luisterde aandachtig naar het geschreeuw. Als ze het niet wou vertellen zou ik er zo wel achter komen. 'rustig maar, we willen je alleen maar helpen,' zeg ik, in de hoop dat ze het zou horen. Als ze gewoon gezegd had wat er scheelde, hadden we haar kunnen helpen. 

    Dawn
    Ik hoor iemand iets zeggen, maar ik kan me er niet op concentreren. Ik klim uit mijn boom en laat me tegen de stam zakken. Ik kan dit niet. Ik ben veel te jong voor zulke dingen. Waar ben ik in beland. Ik laat mijn hoofd op mijn knieën zakken en laat me even helemaal overweldigen door het verdriet dat naar buiten komt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -Dante-
    'nee ik vraag het niet netjes en ik heb ook geen zin in een of ander gezeik over mijn gedrag,' reageer ik bot. Nu hadden ze mijn humeur aardig laag gekregen en dat was zeker niet goed. Als ik er niet langs kon door het te zeggen zouden ze het wel merken. Ik duwde het nieuwste meisje opzij en stapte het steegje uit. 'kijk aan, vragen is nergens voor nodig,' kaats ik naar haar op een gemaakte lieve toon.

    Jessica

    "Leer acteren en kom dan terug" kaats ik weer terug. Doe niet zo tegen mij, en dat krijg je niet. Ik loop het steegje langs de andere kant weer uit en laat me neerzakken in het midden ergens. Wat is het hier leuk, kuch kuch.

    -Scott-
    Voorzichtig loop ik naar Abby. Ze zit met haar hoofd opbaar knieën tegen een boom. Ik ga tegenover haar tegen een boom zitten en trek mijn knieën weer naar me toe. 'bijna niemand wil dit, Abby. Maar nu we het zijn kan jij of ik er niks meer aan veranderen,' zeg ik zacht, in de hoop dat ze niet schrikt. 'je kunt mij of Dawn alles vertellen en we proberen je altijd te helpen.' ik laat mijn hoofd tegen de stam rusten en kijk omhoog. Soms vraag ik me wel eens af of er ook iemand is om ons te helpen. 'alles komt goed, na een tijdje wen je eraan en is het normaal, en we snappen allemaal dat het moeilijk is. Dat was het voor ons ook,' mompel ik geruststellend verder.

    Abby
    Met betraande ogen kijk ik de man aan. Hoe kan ik hem nou vertellen dat dit de eerste keer is dat mensen oprecht interesse in me tonen. Dat dit de eerste keer is dat ik van het landgoed van mijn vader af ben.
    Ik raap al mijn moed bij elkaar en zeg dan zachtjes
    "Ik ben gewoon niet gewend dat interesse in mij tonen en ik ben nog nooit weggeweest van waar ik vandaan kom."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    -Scott-
    Ik glimlachte naar Abby toen ze zacht begon te praten. 'dat kan inderdaad lastig zijn, vooral als je zo jong bent,' zeg ik rustig. Voorzichtig ga ik wat dichterbij zitten. Ik was blij dat ze niet meer zo bang voor me was. 'Je kunt me altijd om hulp vragen, met alles behalve vrouwen dingen,' lach ik even. 'Het is goed dat je het verteld en niet blijft verschuilen voor iemand.'