• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ambrose.
    "Nou zo vaak komen we hier niet, we zijn meestal verder in het bos, we kwamen hier al van kinds," Ik knik. "Ik kwam hier ook al dat ik klein was, als klein kind. Met mijn vader of opa," Vertel ik. "Welk ras is je hond?" Vraagt ze. "Een Duitse herder," Er is één ding dat me opvalt; Ze verwisselen snel van onderwerp, eigenlijk wilde ik nog wel meer weten over waar ze wonen en waar ze op school zitten. Ik drink het flesje leeg en stop het terug in mijn tas. Even werp ik een blik op het horloge om mijn pols. Nog niet geen tijd om naar huis te gaan. Mijn vader zal wel aan het klussen en zijn en mijn moeder aan het werk. "Au, shit, er vloog een vlieg in mijn oog!" Mijn blik verandert naar ernstig, ik had helemaal geen vlieg gezien! "Amber, wil je even kijken?" Een moment twijfel ik, maar kijk toch even. "Niets te zien," Mompel ik en wordt vastgegrepen door Jessica. "Doe het!" Roept ze. "Wat?! Godverdomme! Rot op!" Roep ik en begin te gillen. Bobbie trekt zich terug. "Bobbie!" Gil ik.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:28 ]

    Dante
    Snel ren ik verder. Een eindje verder op hoor ik stemmen, ze waren te herkennen van de meisje van net. Stil loop ik erop af en verschuil me achter een paar struiken. Op een plek, die wat opener is dan de rest van het bos, staan de twee meisjes. Dit keer is er een nieuw iemand met een hond bij. Een van de drie zat een beetje gebogen en het leek alsof ze de andere ergens naar wilde laten kijken. Dit kon nog eens interessant worden

    Ivy

    In een vlugge actie greep ik Ambers hals en zette mijn tanden er in. Vlug liet ik haar los toen ik haar bepijnigde gezicht zag. 'Sorry Amber...' Suste ik. Ik wist hoe het voelde. Zacht beet ik op mijn lip en staarde voor me uit bij het idee wat ik net had gedaan. En toen zag ik plotseling de jongen van net staan. Mijn ogen vlogen open. 'Nee...' mompelde ik. Dit had niemand mogen zien!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:29 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    "Het spijt ons" zei ik waarna ik opstond. "Shit Ivy".

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:30 ]

    Dante
    Ik zag hoe het meisje haar nek greep en het leek alsof ze erin beet. Dus dat is er hier gaande, en daarom wouden ze niet dat ik er was. Aandachtig bleef ik kijken wat er gebeurde. Het leek me erg pijnlijk, maar ook weer interessant. Met een stiekeme glimlach bleef ik toekijken.

    Ivy

    Met een enorme grom rende ik op hem af en sloeg hem tegen de grond. 'Hoelang sta je hier al?' Mijn stem klonk direct 3 octaven hoger van woede.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:32 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ambrose.
    Ivy pakt me vast en buigt verder naar me toe. Haar mond zit bij mijn hals. Mijn hersens kunnen niet meer normaal denken. Wat is dit? Wat gebeurt er? Tevergeefs schreeuwde ik nogmaals naar Bobbie, maar het heeft ze zin. Ik voel een hevige pijn in mijn hals, Ivy bijt. Van angst en pijn rollen er een paar tranen over mijn wangen. Ik voel een warm streepje over mijn hals lopen, met mijn hand grijp ik ernaar. Bloed. "Sorry Amber," Probeert Ivy me te sussen. "Gek die je bent?! Tyfus, wat heb je gedaan!? Ben jij wel helemaal lekker?" Roep ik luid en probeer op te staan, maar ik voel me zwak. Rustig blijf ik zitten. "Nee..." Mompelt Ivy zacht. "Het spijt ons, shit Ivy," Mompelt Jess. Alles begint te draaien. Ik laat mijn hoofd op mijn arm steunen. "Hoelang sta je hier al?" Hoor ik iemand vaag roepen. Wat gebeurt er? Bobbie komt naar me toe. Ik voel zijn snuitje tegen mijn hand.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:34 ]

    Dante
    Het meisje dat gebeten had rende op me af en duwde me op de grond. Soepel sprong ik weer op en haakte haar been weg. Nu ligt ze zelf op de grond. 'Lang genoeg om veel te weten, en als je het niet erg vind, zou ik het graag af willen kijken,' glimlach ik en kijk wat er met het gebeten meisje gebeurt. 'Hoezo, mag ik niet gewoon eens nieuwsgierig zijn?'

    Jessica

    Ik werd woedend. Ik liep ook naar de jongen toe en keek hem aan met vurige ogen. "Als jij je mondje niet mooi houdt, dan is dat je toekoms" zei ik met een stem, trillend van woede.

    Ivy

    Met een luidkeelse grom stond ik weer op mijn benen. 'Vind je dit grappig? Je gaat eraan als je dit doorkletst, klootzak!' Snauwde ik. Ik begon over mijn hele lichaam te trillen. 'Jess, alsjeblieft, houd me tegen.' Mompelde ik. Mijn zwarte ogen verstarden en mijn hoektanden schoten opnieuw uit mijn gebit.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:38 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    "Ik zal je tegenhouden, zodra hij weg is, we houden je in de gaten" zei ik terwijl ik Ivy al iets tegen begon te houden.

    Dante
    'Ja natuurlijk vind ik dit leuk. Weet je hoe achterlijk saai het hier in de regio is, en nu gebeurt er dit. Vet toch!' ik lach nog steeds om hun reacties en kijk ondertussen naar het meisje wat op de grond zit van de pijn. 'Ow kom nou! Jullie beweren dat ik vrijwillig,' en ik leg de nadruk op vrijwillig. 'iets aan andere ga vertellen. Jullie hebben me net gezien, dat moet toch bewijs genoeg zijn dat ik echt niet zo achterlijk ben om mensen op te gaan zoeken.'

    Jessica

    Hij maakte me woedend. Langzaam kwamen mijn hoektanden tevoorschijn. "Ga nu of ik hou Ivy en mezelf niet meer tegen !" schreeuwde ik.

    Ivy

    Langzaam stopte ik met trillen en ik begon weer rustig te ademen. 'Goed.' Sprak ik nu, met moeite, rustig uit. 'Jij houd je bek, wij laten je met rust. Goede deal.' Ik haalde mezelf rustig uit Jess' greep en pakte haar schouders beet. 'Het is ok, Jess.' Zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:43 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessica

    Ik sloot mijn ogen en dacht aan iets leuks. Ik werd weer normaal en liep naar Amber toe. "Het spijt ons echt Amber, je komt er wel door, iedereen hier heeft het meegemaakt, ik ook" fluister ik tegen haar om haar gerust te stellen.