• Verveelde me vandaag een soort van en heb in een matig-creatieve bui dit portret getekend. Hebben jullie tips, want ik ben er nog bij lange na niet blij mee.


    EGYPTIAN GOD

    Ik vind 'm goed gelukt! Misschien kan je de vorm van de neus nog wat meer aangeven, want dat mis ik eigenlijk. En misschien kan je de haren nog wat meer 'bewerken'. Ze zeggen dat dat heel gemakkelijk gaat met kneedgum. Maar, ik kan écht niet tekenen. I'm jealous, gurl. (:


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Wauw, die is mooi!
    Maar misschien moet je inderdaad de vorm van de neus duidelijker aangeven, en het gezicht iets minder hoekig maken?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Traesh schreef:
    Ik vind 'm goed gelukt! Misschien kan je de vorm van de neus nog wat meer aangeven, want dat mis ik eigenlijk. En misschien kan je de haren nog wat meer 'bewerken'. Ze zeggen dat dat heel gemakkelijk gaat met kneedgum. Maar, ik kan écht niet tekenen. I'm jealous, gurl. (:
    Ja, dat vond ik ook echt verdikkeme lastig. Niet dat ik er lang mee bezig ben geweest, haha, en dat ik er zo erg mijn best op gedaan heb, maar toch.


    EGYPTIAN GOD

    Waarom heeft ze een vierkant hoofd?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Waarom heeft ze een vierkant hoofd?


    Beledig Josh Hutcherson niet... (N) Haha, dat is vrij normaal. Gewoon een diamantvormig/rechthoekig hoofd. (:


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Uneventful schreef:
    Waarom heeft ze een vierkant hoofd?
    Hahahhaha, net zoiets als dit. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal (:


    EGYPTIAN GOD

    Oh, wat mooi! Haar linkeroog zit een beetje vreemd, maar voor de rest is ie prachtig!

    En @Uneventful, sommige mensen hebben een vierkant hoofd. Zoals die ene die Peeta in the Hunger Games speelt :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Oh, wat mooi! Haar linkeroog zit een beetje vreemd, maar voor de rest is ie prachtig!

    En @Uneventful, sommige mensen hebben een vierkant hoofd. Zoals die ene die Peeta in the Hunger Games speelt :'D


    JOSH HUUUUUUUTCHERSOOOOOOOOON! *fangirling* (yeah)


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Traesh schreef:
    (...)

    JOSH HUUUUUUUTCHERSOOOOOOOOON! *fangirling* (yeah)
    Die heeft meer een soort van \__/ face.


    EGYPTIAN GOD

    Mortician schreef:
    Wauw, die is mooi!
    Maar misschien moet je inderdaad de vorm van de neus duidelijker aangeven, en het gezicht iets minder hoekig maken?


    comfort in c h a o s

    Bes schreef:
    (...) Die heeft meer een soort van \__/ face.


    Dat is gewoon ongelooflijk sexy :9~


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Uneventful schreef:
    Waarom heeft ze een vierkant hoofd?

    Nog nooit een vierkant hoofd gezien o.O Ik vind hem prachtig gelukt ^^

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 20:25 ]


    To love is to destroy.

    Traesh schreef:
    (...)

    JOSH HUUUUUUUTCHERSOOOOOOOOON! *fangirling* (yeah)

    Haha ik was zijn naam vergeten, aangezien iedereen hem Josh Hotcherson noemt en toen dacht ik aan Josh Hotchursun en waarom vertel ik dit?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Voor de mensen die reageerden op mijn reactie, te veel om te quoten;
    Jawel, ik heb wel ooit een vierkant hoofd gezien. Maar omdat de meeste personen gewoon ronde gezichten tekenen viel het me op.
    And fuck yeah, ik beledig Peeta niet. He's my fucking husband.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Voor de mensen die reageerden op mijn reactie, te veel om te quoten;
    Jawel, ik heb wel ooit een vierkant hoofd gezien. Maar omdat de meeste personen gewoon ronde gezichten tekenen viel het me op.
    And fuck yeah, ik beledig Peeta niet. He's my fucking husband.


    Steel Ashley's en mijn vriendje niet! (N)


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.