• Heeeeey Honeys<3333333333

    Er zijn altijd heel erg grote meningsverschillen tussen artiesten. En daar bedoel ik mee, als bevoorbeeld iemand een topic opent met de titel : Katty Perry scheld Tokio Hotel Uit. Of dat van Rihanna. Dan komt daar zoveel ruzie over enz. En iedereen begint zich daar aan te ergen, dat heb ik gezien bij het topic van Katty Perry. Dus ik vroeg me af of dat het niet beter zou zijn al die topics te verbieden van artiesten die 'zogezegd' Tokio Hotel (of andere artiesten) uitschelden. Goed idee Of Bad idee??

    Tell Mee (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Iedereen heeft hun eigen mening.

    Dus als er topics worden gesloten gewoon omdat mensen een eigen mening hebben.Vind ik niet dat dat kan.

    Ik ben dus tegen.(A)

    Iedereen heeft hun eigen mening.

    Dus als er topics worden gesloten gewoon omdat mensen een eigen mening hebben.Vind ik niet dat dat kan.

    Ik ben dus tegen.(A)


    Zo bedoel ik het niet!
    Iedereen mag NATUURLIJK zijn eigen mening hebben afcourse! Maar ik bedoel dan laten ze een reactie achter van : En nu moeten we *naam van die artiest* haten? En zo van die reacties!


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)

    Zo bedoel ik het niet!
    Iedereen mag NATUURLIJK zijn eigen mening hebben afcourse! Maar ik bedoel dan laten ze een reactie achter van : En nu moeten we *naam van die artiest* haten? En zo van die reacties!


    Tsja..

    Maar ik vind dat je geen topic voor zoiets moet openen.

    (...)

    Tsja..

    Maar ik vind dat je geen topic voor zoiets moet openen.



    Oke sorry :|


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik wou het gewoon even laten weten :X


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik wou het gewoon even laten weten :X


    Nee,jij niet!

    Die mensen dat ene topic openen met: rihanna scheld Bill uit ofzo!

    :D

    Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt ;) Ik weet niet of ik het een goed idee vind. Aan de ene kant denk ik idd dat er minder ruzie komt, maar aan de andere kant moeten mensen wel de kans krijgen om hun mening te geven (mits ze die netjes kunnen geven dan).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, die topics kunnen we niet verbieden. Vrijheid van meningsuiting, weet je nog? We houden dat soort topics gewoon goed in de gaten en zodra er ruzies ontstaan gooien we er een slotje op.


    Bored.

    zolang mensen zich netjes blijven gedragen en de scheldwoorden beperkt blijven houden we ze open.

    Zoals de andere mods al zeiden… :'D

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Maar ik bedoel, iedereen heeft inderdaat zijn eigen mening maar als er van die topics komen dan word er een grote haat-clb opgericht tegen die 1ne band/zanger/zangeres die dat heeft gezegt en komt ersowieso ruzie van =S

    Ik snap niet dat mensen zich daar aan ergeren.
    Ik bedoel wat kan het jou schelen wat de menening van iemand anders is? (in dit geval dan(
    Maar er wordt inderdaad wel ruzie over gemaakt.
    Dus ik vind het wel een goed idee om die te verbieden.


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Dat idee kun je beter gebruiken als er gevallen zijn waar het echt uit de hand loopt. ;)


    -

    Er is inprincipe niks mis met het;
    'rihanna scheld bill uit'(ofzo) gedoe.
    Het is 'actueel nieuws'. De enige die zich moeten beheersen zijn de 'fans'.
    (als je mensen fans kan noemen, aangezien ze op die manier een slechte naar aan de artiest(en) geven) maargoed.
    Ik vind dat zolang de topic fatsoenlijkblijft het moet kunnen.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    het probleem is dat de fans zich niet weten te gedragen in dergelijke topics. ;)
    Anders hadden ze best gemogen.