• Het spel gaat zo:
    Iemand post een wens, en de persoon na hem/haar laat die wens uitkomen op een slechte manier. Daarna post die persoon weer een wens.
    Dus zo:

    Persoon 1: Ik wens dat ik kan vliegen.

    Persoon 2: Je wens komt uit, maar je vliegt tegen een gebouw en gaat dood. Ik wens dat ik honderd euro had.

    Persoon 3: Je wens komt uit, maar je snijdt je aan het papier maar kan niks vinden waarmee je het kan deppen, dus bloed je dood. Ik wens dat ik een broertje had.

    Snap?


    Ik begin:

    Ik wens dat ik niet meer naar school hoef.


    The odds are néver in our favor.

    Je wens komt uit, maar allemaal universiteiten vragen je omdaar les te geven en van besluitenloosheid spring je voor een trein
    Ik wens dat ik zo super stoere weerwolf ben van twilight!xD


    When live gives you lemons, make orange juice and let everybody wonder how you did it.

    Je wens komt uit, maar je mag nooit meer terugveranderen.

    Ik wens dat ik een vampier was.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Je wens komt uit, maar je krijgt zo'n dorst dat je iedereen ter wereld leegdrinkt en alleen op de wereld overblijft.
    Ik wens dat niemand me meer 'lang voor mijn leeftijd' noemde. -.-"


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Je wens komt uit. Nu noemt iedereen je groot voor je leeftijd.

    Ik wens dat ik alleen geluk krijg en me niets slechts kan overkomen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Je wens komt uit, maar nu is iedereen jaloers op je en gaat niemand meer met je om.
    Ik wens dat ik een super goede conditie heb


    When live gives you lemons, make orange juice and let everybody wonder how you did it.

    Je wens komt uit, maar opeens geraak je verlamd en kan je nooit meer sporten : (


    ik wens dat ik heel goed theater kan spelen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Je wens komt uit, maar je bent zo goed dat niemand meer weet wie de echte jij is en niemand wil nog vriendjes met je zijn.

    Ik wens dat ik een supergoed boek kon schrijven. :W

    Je wens komt uit, maar je hebt een horror boek geschreven en je persoonages komen tot leven en vermoorden je.

    ik wens dat ik een halfgod ben

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:49 ]


    When live gives you lemons, make orange juice and let everybody wonder how you did it.

    dat word je maar de hele goden vermoord je
    ik wens dat eenhoorns bestaanxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eenhoorns komen tot leven in de wolken. Ze vallen naar beneden en eentje beland er met zijn hoorn in jou hart, dus ga je dood.

    Ik wens dat ik beroemd word. x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    tuurlijk je wordt het maar je stelt iedereen teluer
    Ik wens robert pattinson en boo boo stewart te ontmoeten:Y)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 20:00 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Robert Pattinson en Boo Boo Stewart komen naar je huis. Wanneer ze weer een tijdje thuis zijn, krijg je de krant en leest: "[Je naam] Is de saaiste, stomste en lelijkste persoon ooit!".

    Ik wens dat bomen konden praten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je wenst komt uit, maar alle bomen schijnen gangster te zijn en je kan ze amper verstaan door al de straat taal die ze gebruiken.

    ik wens dat ik telekinesis had


    When live gives you lemons, make orange juice and let everybody wonder how you did it.

    Je wens komt uit maar je leest de gedachte van je vriendje en komt erachter dat hij vreemd gaat.

    Ik wens dat ik populair was.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Je wens komt uit, maar je word populair bij de oude leraren.

    Ik wens dat ik niet meer dik was.


    Proud to be part of a fandom