• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Waar heb ik die liefde aan verdient ben gewoon.. Nee.' Ik zuchte en liet me hoofd in me handen vallen. Ik trok haar langzaan naar me toe om haar te knuffelen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Waar heb ik die liefde aan verdient ben gewoon.. Nee,' zei hij. Ik keek hem aan. Hij liet zijn hoofd in zijn handen vallen. Hij trok me langzaam naar zich toe. Ik liet het toe en sloeg mijn armen om hem heen wanneer ik bij hem was. 'Jij bent speciaal voor me. Dat zal je altijd blijven,' fluisterde ik bij zijn oor. 'En zoals ik al eerder ze. Je hebt me dingen laten doen en voelen waar ik geen weet van had,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik trok haar op me schoot en ik schoot met me gezicht naar haar. 'Wat precies bedoel je met voelen..?' ik wenkbrauwwiebelde kort maar bedacht me da het een nogalslecht moment was en keek weer serieus.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Hij trok me op zijn schoot en keek me aan. 'Wat precies bedoel je met voelen..?' vroeg hij. Hij deed een korte wenkbrauwwiebel maar keek al gauw weer serieus. Ik glimlachte. 'Houden van,' fluisterde ik zachtjes bij zijn oor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik verveel me..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ze glimlachte naar me dus kon ik weer glimlachen. 'Houden van,' fluisterde ze zachtjes in me oor. Ik keek kort verbijsterd. 'Het spijt me, dat ik zo verward ben en zo verwarrend doe. Maar ik hou wel van je.' Ik glimlachte naar haar maar voelde me toch een beetje een mess nu alles een beetje op zijn plaats zit. 'En nu...?' Ik keek een beetje verbaasd.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [mee jallen en typen gaan niet-.- ipv Stone wou ik Slowly neer zetten]

    Nadia Stone

    'Het spijt me, dat ik zo verward ben en zo verwarrend doe. Maar ik hou wel van je,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij glimlacht. Ik glimlachte vrolijk terug. 'En nu...?' vroeg hij terwijl hij verbaasd keek. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Zeg maar wat jij denkt wat goed,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Jallen o.o? Btw ik heb migraine of iets zetten &&& MYNAMEISDEW = Drugsforsale, kga zo ook me ava veranderen 8D. ]

    Storm

    Ze haalde haal schouders op en ik moest lichtelijk lachen. 'Ik weet het niet. Zeg maar wat jij denkt wat goed,' 'Ik weet het ook niet zo goed... Maar volgens mij is Des daadwerkelijk gevaarlijk moordend boos op me.. En van jou.. pijl ik het niet zo goed.' Ik speelde wat met haar haar en lachte om het mislukte vlechtje dat ik probeerde te maken.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Haha gewoon mee zingen XD noem ik jallen XD]

    Nadia Stone

    'Ik weet het ook niet zo goed... Maar volgens mij is Des daadwerkelijk gevaarlijk moordend boos op me.. En van jou.. pijl ik het niet zo goed,' zei hij. Hij begon met me haren te spelen en lachte. Ik glimlachte naar hem. 'Hoe bedoel je met dat je dat van mij niet zo goed pijl en waarom is Des zo kwaad op je?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ looooool, ik dacht jalla jalla als in gaan ofz.. like okay? hahah ifailed. xp ]

    Storm

    'Hoe bedoel je met dat je dat van mij niet zo goed pijl en waarom is Des zo kwaad op je?' Ik dacht even terug maar het kwam niet zo goed in me hersens meer. 'Ik dacht.. Dat ze daarvoor ookal boos was.. Maar ik weet het niet zo goed, ik weet zowiezo niet zo goed wat ik nu moet doen en alles.. En van jou.. Je lijkt niet boos of iets.. Ik weet het niet goed.' Ik keek onderzoekend naar haar.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Ik dacht.. Dat ze daarvoor ookal boos was.. Maar ik weet het niet zo goed, ik weet zowiezo niet zo goed wat ik nu moet doen en alles.. En van jou.. Je lijkt niet boos of iets.. Ik weet het niet goed,' zei hij en hij keek me aan. 'Ik ben ook niet boos. Ik heb al uitgelegd waarom,' zei ik en ik glimlachte. 'Weet je wel of je nog bij me wilt slapen of niet?' vroeg ik voorzichtigjes aan hem. 'En anders wil ik vandaag nog wel met haar praten als dat helpt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'En anders wil ik vandaag nog wel met haar praten als dat helpt?' Ik dacht even na, zou dat het erger maken of beter ik bedoel, beide de meiden zijn bloedgevaarlijk. 'Bij je slapen dat wel hoor.' Ik knikte lacherig naar haar. 'Maar over dat met haar praten ik weet het niet, gevaarlijke meiden. Doet me denken aan een catfight in een chocolade bad.' Ik kreeg grote ogen want ik zag het beeld gewoon voor me and damn, dat is was. Ik begon een beetje fout en evil te grinniken.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Bij je slapen dat wel hoor, maar over dat met haar praten ik weet het niet, gevaarlijke meiden. Doet me denken aan een catfight in een chocolade bad,' zei hij en ik knikte en keek hem daarna vragend aan. 'Ben ik dan zo gevaarlijk?' vroeg ik aan hem met een lach. 'En ik als et niet goed af loop. Ik beland niet met haar in een chocolade bad,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Ben ik dan zo gevaarlijk? En ik als et niet goed af loop. Ik beland niet met haar in een chocolade bad,' Ze lachte er wel om. 'Nou je bent wel gevaarlijk ik bedoel, Des werd daarnet boos en ze gooide haar handen omhoog van 'Urgj.' en toen vloog er een stoel op ons af.' Ik keek serieus met grote ogen. Bedenk er vliegt opeens een stoel op je af.. 'Ik bedoel gewoon jullie beide zijn erg gevaarlijk en je weet mijn perverse hersenen dus dat met die chocolade bad ging er gewoon.. Uit niet zo dat dat echt zou zijn of gebeuren het zou wel kinky zijn.. Maar je snapt me.' Ik ging even met me wijsvinger naar mijzelf. 'Perv.' Zij ik ter duidelijkheid.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik gaf hem een kusje op zijn wang. 'Dan wel een perv waar ik van hou,' zei ik met een glimlach en ging tegen hem aan liggen/leunen. 'Zo gevaarlijk vind ik me eigen nou ook weer niet,' zei ik zachtjes. 'Ik kan het bewust doen, maar dat doe ik niet. En onbewust is meestal als mijn gedachten nogal in de war zijn. Dat zal dan niet gebeuren in die gesprek en de andere twee redenen zijn verdriet en boos. Verdriet zal ze me niet doen. Ik bedoel hoe zou ze dat willen doen? en ik het verschilt hoe snel ik boos word en word ik dat, dan is het haar eigen schuld. toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you