• ik heb mijn enkelbanden gescheurt( aan alle bijde kanten) met gym door verkeerd over een touw heen te springen. nu zit ik in het gips. volgende week krijg ik iets zodat ik mag lopen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    iLovato schreef:
    Beterschap! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Neem een rolstoel, had ik ook ^^


    El Diablo.

    xMinaj schreef:
    Neem een rolstoel, had ik ook ^^


    ja jong! een rolstoel! ik kan ook nog wel wat doe hoor! zo veel last heb ik niet. oke, op krukken lopen is vermoeiend maar een rolstoel?! is dat niet iets te overdreven?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Beterschap en een meisje uit mijn klas heeft vroeger ook haar enkelbanden gescheurd. Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt


    Physics is awesome

    Szerelem schreef:
    (...)

    ja jong! een rolstoel! ik kan ook nog wel wat doe hoor! zo veel last heb ik niet. oke, op krukken lopen is vermoeiend maar een rolstoel?! is dat niet iets te overdreven?


    Oow wacht, ik had een rolstoel toen ik beide benen en een arm gebroken had..


    El Diablo.

    Eyes schreef:
    Beterschap en een meisje uit mijn klas heeft vroeger ook haar enkelbanden gescheurd. Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt


    pijn? wel nee! ik heb geen pijn.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Unplugged schreef:
    Beterschap! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Szerelem schreef:
    (...)

    zal wel... het is geen speelgoed waar jullie mee mochten spelen! ik had dat ene paar nodig! en dat andere paar van het ziekenhuis mocht je wel gebruiken want die zijn toch niet te verstellen.


    :W, speelgoed jong xD WHAHAHA -doordenkheid-


    “All those fairytales are full of shit.”

    Unplugged schreef:
    Beterschap! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tranquilla schreef:
    Beterschap! <3