• 200 honderd jaar geleden, de meer mensen heerste over de zee, en de rivieren.
    Maar een duistere kracht zorgde ervoor dat er geen enkele meermin overbleef, heel midden - aarde waren de meerminnen vergeten. Alleen nog in sprookjes aan kleine kinderen kwamen deze nog voor. Toch leefde er nog een meermin, niet in sprookjes maar echt. In de rivieren van midden - aarde. Haar naam is Arabella, dochter van de ooit zo machtige Razan. Nu is ze niks meer, geen prinsen. Alleen maar een schim.

    tot ze de groep van thorin oakenshield tegenkomt....


    dit is een beetje een brede schets van mijn hobbit verhaal idee, Misschien ook een beetje liefde tussen Kili of fili met Arabella.
    Maar het lukt me gewoon NIET om het eerste hoofdstuk goed te krijgen, ik krijg het er allemaal nog maar net uitgeperst!

    Omdat ik wel een hobbit fan van maar geen persoon ben die zich alle details en zinnen kan herinneren die ze in de film zeggen, zoek ik iemand die meer op details in kan gaan, en samen met mij verder te schrijven zodat ik op jou schrijfstijl terug kan vallen (dan lukt het mij namelijk wel)

    Ow ja, mijn spelling is niet goed, zelfs mijn controle op word is de zin opbouw vaak niet kloppend. Dus wil je mee schrijven, misschien dat je dan ook een beetje mijn spellingscontrole kan doen?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about