• Oke, ik zal even heel eerlijk zeggen. Ik ben een jongen en ik heb een vriendje. Als je er problemen mee hebt moet je deze topic niet lezen.
    Nouja, in ieder geval. Op school zijn er altijd mensen die stomme opmerkingen naar ons maken. Waarom doen mensen dat eigenlijk? Als je het mij vraagt is het gewoon dat ze het OF niet gewend zijn OF het niet kunnen hebben dat wij niet bang zijn onze gevoelens te tonen. Maarja, of ik nou gelijk heb of niet, het IS vervelend. En dat zal het ook blijven. Zelfs mijn ouders en tweelingbroer lijken het niet goed te vinden. Ze zeggen wel altijd dat ik gewoon moet doen waar IK gelukkig van word, maar toch ... Ze lijken het ook niet leuk te vinden. Alleen mijn zusje vind het wel leuk. Ze blijft maar met mij over jongens praten. xDDD Best wel melig trouwens. Vooral als we samen naar de stad gaan LOLOL.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    erg rot voor je ik vind het niet erg hoor doe maar waar jij zin in hebt :)

    Ahw, wat cute met je zusje :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is gemeen als ze daar zo dom op reageren. Ze zijn gewoon jaloers. Er zijn vast heel veel mensen die ook homosexueel zijn en die er niet voor uit durven te komen. Ik vind het echt goed van je dat je dat wel gewoon doet. :') Echt heel veel sterkte. En dat met je zusje vind ik trouwens heel schattig.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 19:30 ]

    Joker schreef:
    Ahw, wat cute met je zusje :3


    Hehe, vooral melig. x3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    LoveAndDeath schreef:
    erg rot voor je ik vind het niet erg hoor doe maar waar jij zin in hebt :)


    Fijn dat er tenminste iemand zo over denkt.
    Er zijn ook mensen die hetzelfde zeggen maar dan toch achter je rug om over je roddelen.
    Maar de mensen op Q zie ik daar niet voor aan. ^^


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Goed van je dat je er voor uitkomt. Wel heel tof dat je zo'n leuk zusje hebt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fragile schreef:
    Het is gemeen als ze daar zo dom op reageren. Ze zijn gewoon jaloers. Er zijn vast heel veel mensen die ook homosexueel zijn en die er niet voor uit durven te komen. Ik vind het echt goed van je dat je dat wel gewoon doet. :') Echt heel veel sterkte. En dat met je zusje vind ik trouwens heel schattig.


    D'awwww bedankt voor je reactie.
    Dat betekend veel voor me. c:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Fragile schreef:
    Het is gemeen als ze daar zo dom op reageren. Ze zijn gewoon jaloers. Er zijn vast heel veel mensen die ook homosexueel zijn en die er niet voor uit durven te komen. Ik vind het echt goed van je dat je dat wel gewoon doet. :') Echt heel veel sterkte. En dat met je zusje vind ik trouwens heel schattig.


    Only losers can act the way you do

    Ik snap niet waarom ze het niet goed vinden.
    Ik denk dat ze het vooral eng vinden, omdat het waarschijnlijk iets nieuws is.
    Of heb je dat vriendje al sinds je 2 was?
    Nee, ik denk het niet.
    Misschien moet je ze gewoon wat tijd geven.
    Gelukkig heb je je zusje nog (:
    En mij, voor het geval je wilt praten (A)


    keep on tryin' to win, even if you lose.

    Darth schreef:
    (...)

    D'awwww bedankt voor je reactie.
    Dat betekend veel voor me. c:


    Graag gedaan hoor :')

    Dat is echt rot voor je ;[ Homo -of biseksuelen zijn net zo veel waard als hetero's, dus ik snap ook nooit waar ze die opmerkingen vandaan halen. Ze schelden toch alleen maar omdat ze stoer willen lijken of door hun eigen onzekerheden.
    In ieder geval, veel sterkte (K)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 19:35 ]


    Alis volat propriis.

    Sentiment schreef:
    Goed van je dat je er voor uitkomt. Wel heel tof dat je zo'n leuk zusje hebt.


    Hehe, tja ik kon het niet meer verbergen toen ik die ene jongen ontmoet had. En hij kennelijk ook niet LOLOL. <3

    Ja, ze is echt heel lief voor me geweest. Ze begrijpt me altijd enzo. C:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Hehe, tja ik kon het niet meer verbergen toen ik die ene jongen ontmoet had. En hij kennelijk ook niet LOLOL. <3

    Ja, ze is echt heel lief voor me geweest. Ze begrijpt me altijd enzo. C:

    Cute n_n


    Alis volat propriis.

    Ik snap het niet.Wat maakt het uit? Jonge-jonge meisje-meisje jonge-meisje?

    In de tijd van de grieken en romeinen was homosexualiteit de hoogste en mooiste soort van liefde. Waarom vinden we nu dat niet meer.Ok meschien overdreven om het de mooiste of hoogste te noemen maar dan toch..

    Accepteer mekaar toch,ik bedoel je bent nu toch niet anders alleen omdat je een vriend heb?

    Ik snap mensen niet.Ze zeggen dat ze tolerant zijn,maar dan moet idereen wel het zelfde zijn.
    De rijnste onzin!

    Als ik jou was zou ik trots zijn dat ik een vriend had,het gaat om liefde niet om het geslacht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @ Luctus

    Inderdaad. Op schilderijen van de Grieken en Romeinen staan meestal twee mannen samen. Homosexualiteit is heel normaal en mensen die dat niet kunnen accepteren zijn gewoon zielig.


    Alis volat propriis.