• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    bij mij zijn ze ook aan het zeuren omdat ik nu een vet lelijke oranje/gele kamer heb en ik wil een zwart/rode/paarse, maar dat mag ik niet -_-" gelukkig mag ik sinds kort wel mijn posters op mijn muren hange xD


    Xx~They say this will be forever~xX

    oja, echt wel. Elke dag als ze op me kamer is zeurt ze dat ik het moet op gaan ruimen, of vraagt ze wanneer ik het ga opruimen, maar ik doe het nooit!!(A)

    Ik heb een best grote kamer


    en das heel lastig om op geruimd te houden :(

    ik heb een bed, een kleding kast, 2 andere kasten en een bureau en een pc.. ik houd dat niet netjes!!

    Daa lukt nie :P

    Mijn pa is de enige die me soms irriteert door daar wat over te zegge

    dan ben ik vanplan het na het eten op te ruimen en dan word me pa onder ht eten boos dat ik het nog niet gedaan heb weetjewel

    de hele tijd, ik heb mijn kamer opgeruimd en 1, 5 dagen erna ist alweer chaotisch
    kweet t ik ben erg

    de hele tijd, ik heb mijn kamer opgeruimd en 1, 5 dagen erna ist alweer chaotisch
    kweet t ik ben erg


    Heb ik ook hoor(A) en dat van mij is ook gen georganiseerde chaos,,ik kan nooit iets vinden [ook niet alles ik het opgeruimd heb trouwens] op school ben ik ook altijd alles kwijt(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Jaah mn kamer is n varkesstal Ö
    Ergheid gewoon!

    ja
    ma k negeer die gwn


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    me moeder ruimt altijd me kamer op:P maar ja ik maak er echt een tyfus zooi van ook hoor. bij me vader, ik weet niet maar die heeft echt angst dat het een zooi word, lag er perongeluk een tshirt op de grond, die van de stoel afgevallen was, en echt meteen: LAURAAAAAA, KOMEN, OPRUIMEN, JE BENT HIER NIET BIJ JE MOEDER..
    end of my life story


    You'd took my breath but I'll survive.

    haha ik herken dit mijn moeder zeurt ook altijd

    heerlijke chaotische kamer.. zorgt ervoor dat mijn hoofd wel leeg is en ik alles kan vinden..
    mijn ouders zeggen er eigenlijk niets van, is mijn eigen verantwoordelijkheid, zolang ik de zooi maar niet ga verplaatsen...

    Nou mijn ouders zeuren nooit over mijn kamer want hij is meestal heel netjes. Ik kan echt niet in een rommelige kamer leven en dan issie ook best groot mijn kamer :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    nja bij mij zeuere ze er ok over xD
    mr kvind het zo leeg zonder al die rommel xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou mijn ouders zeuren nooit over mijn kamer want hij is meestal heel netjes. Ik kan echt niet in een rommelige kamer leven en dan issie ook best groot mijn kamer :P.


    whaha dan wil jij niet op mijn kamer komenxD
    die is egt onwijs rommeligxD


    Why don't you break my heart

    mijn kamer is verboden terein voor mijn ouders! :P

    Ja,
    maar ik trek het mij ni aan kvin't goe zo,
    da ze proper moet zijn moette ze het maar zelf opruime wnt ik doe het ni xD