• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    Mijn moeder zeurt er elke dag over.
    Maar weetje ik heb er geen last van! ik kan alles gewoon zo vinden waar het ligt! Haha en nee ik ruim het nooit zelf op (A) Dat doet me moeder -_-' en zo raak ik dan weer alles uit het zicht!
    en het zijn nog wel mijn spulletjes mijn eigendom.. Niemand heeft daar last van Toch? Toch?

    Hiii =) Xx Flowers

    Dat heb ik ook weleens.
    Maar ik houd mijn kamer over het algemeen wel netjes, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
    Behalve als er vriendinnen komen slapen. (wat best vaak gebeurd) :')


    -

    Ja, mijn papa is altijd kwaad op me dat ik posters ophang met punaises Ö (Nu heb ik al mijn posters moeten alhalen & is mijn hele muur vol gaatjes =,= ) & mijn mama zeurt ook altijd dat mijn kamer veel te rommelig is. Dat mijn kleren in mijn kast horen en niet erbuiten. Dat mijn schoolboeken in het rek horen, en niet op mijn bureau en in mijn kast en op mijn bed. x'D Mja, ik heb daar geen problemen mee, dus .. x'D


    Listen to what we're not saying..

    Mij moeder zeurt alleen maar maar ze ruimt het vervolgens wel op xD ik snap haar niet ;)


    One of the Duo Of Evilness

    bij mijn moeder is het altijd het zelfde;;
    ze vraagt of ze binnen mag komen en ik zeg nee.
    ze loopt naar binnen.
    ze begint te schreeuwen een heele preek te houden terwijl zij met mn spullen gaat gooien (waardoor het een nog grotere troep wordt).
    dan gaat ze janken.
    ze zegt dat het voor morgen opgeruimt moet zijn.
    dan loopt ze jankend mijn kamer uit.

    wel, ze zagen niet perce over men kamer, maar meer over mijn posters xd

    [/alleen tokio hotel xd]


    We'll never be as young as we are tonight