• mijn ouders zeuren altijd dat mijn kamer zo een sooi is.. en ik d8 ben ik de enigste die er last van heeft of hebben jullie dat ook?,,,,,,,,,
    ik in iedergeval wel en wordt er gek van het is toch mijn kamer?


    I want my bloody cheese now!^^

    :P Myn ouders kunnen over alles zeuren maar myn kamer komen ze niet in! Heb myn hond geleerd te blaffen als myn ouders ook maar iets té dicht by myn kamer komen. En myn ma is als de dood voor die hond dus als hy blaft rent ze gillend weg :P :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    de mijne zeuren ook altijd over m'n kamer ruim dit es op en dat . en zelfs als ik heb opgeruimt dan is het nog van en hier ligt nog wat troep en hier echt word er gestoord van :@

    ik heb niet eens een eigen kamer, ik moet hem delen met m'n twin 1 van onze oudere broers en 2 van onze jongere zusjes , maar het is er wel altijd een troep en dan gaat onze moeder ook zeuren wat een zooitje en ruim es op, maar wat wil ze? we kunnen onze spullen niet kwijt hier! wat me helemaal razend maakt die oudere broer van mij he ik heb er 2 boven me die ene verzameld barbie's ja erg he :$ krijgt ie 'n hele kamer speciaal voor die plastic trutten !
    zo ik ben kwaad joh

    whaa jamijn ouders zeuren er soms over maar ook over me th postersXD en dat pik ik niee:P

    mijn kamer is heel klein dus er past ook niet zoveel zooi in als me moeder begint te zeuren zeg ik gewoon dat ik er de ruimte niet voor heb :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Bij mij zeuren zo oooook zooo veel
    en daarom si het een

    GOED GEORGANISEERDE CHAOS OP MEN KAMER


    rise and fall of my pants

    Nou mijn ouders zeuren nooit over mijn kamer want hij is meestal heel netjes. Ik kan echt niet in een rommelige kamer leven en dan issie ook best groot mijn kamer :P.


    whaha dan wil jij niet op mijn kamer komenxD
    die is egt onwijs rommeligxD

    Als jij me uitnodigt om langs te komen: ZORG VOOR EEN NETTE KAMER WANT ANDERS KOM IK NIET (lol).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    men kamer valt eigenlijk best wel mee! ok soms is het een echte zooi maar wel een goed georganizeerde zooi! alles wat ik nodig heb weet ik liggen! maar meestal is men kamer wel proper,alleen zaagt men ma weer eens als ik weer eens men kast aan het behangen ben met de nieuwte posteres dan wissel ik ze even om met de nieuwe zo gaat dat om de 2 weken! haha! enja alleen men kast anders word men ma weer zot! maar daar kan ik meeleven, er zijn ergere dingen in het leven niet!

    Soms valt het mee, soms niet (A)
    Hangt meestal ook van mijn bui af, als ik sacherijnig ben is het echt een teringbende, en als ik iets vrolijker ben valt het wel mee, of dat ligt aan mij... xD


    Sweet dreams will come true.

    ja, elke dag. snap niet waarom, zij hoeven er toch niet te slpane?


    I am an idiot, I move.

    bij mij valt het mee , eerst was dat wel altijd , maar nu valt het mee , ik ruim meestal alles wel op omdat ik het de volgende keer snel nodig heb en ik heb geen zin in gezeik >< omg zo klinkt ik braaf :'\


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    jaah
    rommmmeeel !!


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    ja mijn ouders zeuren heel veel over men kamer
    bv kimberly ge weet kheb u al zo veel gezegt dat ge geen poosters op u kasten mag hangen of kimberly ruimt u kamer op ( ik : en ze ligt dan al zo piek n ja fijn ) of dan zegt ze van ja u muren zijn nog maar geverfd en ge ziet er niets meer van met u poosters ja kan ik er aan doen dak mijn poosters mooier vind dan die paarse muren waar ik het kleur zelf nog niet hebben mogen kiezen men ma is veel te erg als haar huis niet schoon ligt e Ooh ge wilt niet weten wat ze dan doet

    xxx

    mijn moeder had net een briliant idee zo snel ons trap gat is geverfd mogen we het vol plakken met bands die we leuk vinden...

    dat word dus TH,avril,panik,LaFee en ald die shit(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Mijn kamer is egt een troep.
    Maar gek genoeg weet ik altijd waar alles ligt.
    Me ouders (me moeder) zeurt ook elke dag aan me kop over dat ik moet op ruimen en zo.
    Ik ruim wel iedere week me kamer (soort van) op.
    Weleens waar gedwongen :P
    Maar ik ruim hem wel op:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')