• Errin en ik hebben na jaren van kwezelen en praatjes verkopen eindelijk besloten om samen een verhaal te creëren en na uren te brainstormen en te zuchten, zien we eindelijk resultaat. Onze creatie heeft vorm gekregen.

    Hierbij presenteren we u (met trots) onze eerste samenwerking.
    ~
    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.


    Prachtig, ons kindje is geboren!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ooooooooooooooooh


    Olive

    O yeah, het eerste deel staat erop! Ik ga zeker weten dit verhaal volgen! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    O yeah, het eerste deel staat erop! Ik ga zeker weten dit verhaal volgen! (:

    Spannend :'D

    Jabberjay schreef:
    O yeah, het eerste deel staat erop! Ik ga zeker weten dit verhaal volgen! (:
    Oh dat is fijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb al abo! :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zal volgen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ziet er geweldig uit ^^ eens zien..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bedankt! :)

    Flemish schreef:
    Ik zal volgen!
    Oh wat fijn. Ik vind het echt leuk dat het verhaal in de smaak valt. Positieve feedback is altijd geweldig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind 'm nogal veel lijken op de film 'Titanic'.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    Ik vind 'm nogal veel lijken op de film 'Titanic'.
    Het is gebaseerd op de Titanic, maar het is niet zoals in de film, vergeet niet dat de film over een waargebeurd iets gaat en je dus niet dingen kan verzinnen die er niet waren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Het is gebaseerd op de Titanic, maar het is niet zoals in de film, vergeet niet dat de film over een waargebeurd iets gaat en je dus niet dingen kan verzinnen die er niet waren.
    Het verhaal van de film Titanic is niet waargebeurd Afijn, de ramp natuurlijk wel, maar de romantische draad erdoorheen is compleet fictief.


    Frankly my dear, I don't give a damn.