• Ik heb nog nooit zo hard gewerkt voor school als afgelopen jaar. Ik stond een week geleden dan ook op over gaan, nu sta ik echter op blijven zitten. Ik heb mijn sportmassage examen en sport examen niet gehaald en die mag ik aankomende week lekker herkansen. Het vervelende is dat ik niemand meer heb die mee kan met sport want de enige persoon die ik mee kon vragen (die vandaag mee was) kan aankomende week niet dus ik heb pittig groot probleem.
    Op dit moment is mijn motivatie voor school tot de 0 gedaald en ik moet nog een hele toetsweek. Het liefste zou ik nu in mijn bed kruipen en een lekker potje janken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet opgeven he. Gewoon nog even op de tanden bijten. Het komt vast wel goed.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Kom op Sarita, JE KAN HET. Weet je nog hoe onmogelijk het een week geleden voor je leek dat je je autorijbewijs ooit ging halen? NOU DAT HEB JE TOCH MOOI GEDAAN!. Ik zei het al eerder over je je rijexamen en ik zeg het nu weer :JE KAN HET! Je moet het alleen zelf nog geloven! Je bent een ontzettend harde werker, je hebt talent en een hersenpan waarmee je echt NIET onderdoet voor andere!
    JE HEBT NIET ZO HARD GEWERKT DIT JAAR OM TE FALEN!<3 En dat weet jij ook, je moet het alleen weer even voor je zien! Sommige dingen lijken onmogelijk, wie had gedacht dat we ooit op de maan zouden landen? Als je dat honderd jaar geleden had gezegd, hadden ze je verbrand voor hekserij. Daarom zijn wij mensen uniek: onmogelijk bestaat niet! En weet je waarom? Omdat wij niet opgeven! Saar, ik weet dat je het lastig hebt momenteel en dat vind ik heel jammer, ik wou dat ik meer voor je kon doen. Wat ik ook weet is dat je enorm veel spijt gaat hebben en boos op jezelf bent als je nu niet ALLES doet wat je kan om over te gaan en dit jaar te halen! Vecht ervoor Saar, voel die gryffindor in je binnenste. Sta op, laat je klauwen zien en brul de wereld toe....want jij bent SARITA en er is niks dat jij niet kan!


    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 21:25 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    Niet opgeven he. Gewoon nog even op de tanden bijten. Het komt vast wel goed.(:


    in love with the fictional characters, I'm sorry


    You were born original, don't die as a copy.

    Dankjewel Jarne en Melissa. <3

    SPECS schreef:
    Kom op Sarita, JE KAN HET. Weet je nog hoe onmogelijk het een week geleden voor je leek dat je je autorijbewijs ooit ging halen? NOU DAT HEB JE TOCH MOOI GEDAAN!. Ik zei het al eerder over je je rijexamen en ik zeg het nu weer :JE KAN HET! Je moet het alleen zelf nog geloven! Je bent een ontzettend harde werker, je hebt talent en een hersenpan waarmee je echt NIET onderdoet voor andere!
    JE HEBT NIET ZO HARD GEWERKT DIT JAAR OM TE FALEN!<3 En dat weet jij ook, je moet het alleen weer even voor je zien! Sommige dingen lijken onmogelijk, wie had gedacht dat we ooit op de maan zouden landen? Als je dat honderd jaar geleden had gezegd, hadden ze je verbrand voor hekserij. Daarom zijn wij mensen uniek: onmogelijk bestaat niet! En weet je waarom? Omdat wij niet opgeven! Saar, ik weet dat je het lastig hebt momenteel en dat vind ik heel jammer, ik wou dat ik meer voor je kon doen. Wat ik ook weet is dat je enorm veel spijt gaat hebben en boos op jezelf bent als je nu niet ALLES doet wat je kan om over te gaan en dit jaar te halen! Vecht ervoor Saar, voel die gryffindor in je binnenste. Sta op, laat je klauwen zien en brul de wereld toe....want jij bent SARITA en er is niks dat jij niet kan!




    Ik had serieuze tranen in mijn ogen bij het lezen van dit bericht. Super lief. Het heeft echt geholpen want ik ben nu druk bezig met iemand te zoeken voor mijn sportexamen en weer braaf aan het leren voor mijn toets van morgen. IK KAN DIT.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Dankjewel Jarne en Melissa. <3

    (...)

    Ik had serieuze tranen in mijn ogen bij het lezen van dit bericht. Super lief. Het heeft echt geholpen want ik ben nu druk bezig met iemand te zoeken voor mijn sportexamen en weer braaf aan het leren voor mijn toets van morgen. IK KAN DIT.


    YES YOU CAN, GO GET THEM TIGER LION! Show them what you got!<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Kom op Sarita, JE KAN HET. Weet je nog hoe onmogelijk het een week geleden voor je leek dat je je autorijbewijs ooit ging halen? NOU DAT HEB JE TOCH MOOI GEDAAN!. Ik zei het al eerder over je je rijexamen en ik zeg het nu weer :JE KAN HET! Je moet het alleen zelf nog geloven! Je bent een ontzettend harde werker, je hebt talent en een hersenpan waarmee je echt NIET onderdoet voor andere!
    JE HEBT NIET ZO HARD GEWERKT DIT JAAR OM TE FALEN!<3 En dat weet jij ook, je moet het alleen weer even voor je zien! Sommige dingen lijken onmogelijk, wie had gedacht dat we ooit op de maan zouden landen? Als je dat honderd jaar geleden had gezegd, hadden ze je verbrand voor hekserij. Daarom zijn wij mensen uniek: onmogelijk bestaat niet! En weet je waarom? Omdat wij niet opgeven! Saar, ik weet dat je het lastig hebt momenteel en dat vind ik heel jammer, ik wou dat ik meer voor je kon doen. Wat ik ook weet is dat je enorm veel spijt gaat hebben en boos op jezelf bent als je nu niet ALLES doet wat je kan om over te gaan en dit jaar te halen! Vecht ervoor Saar, voel die gryffindor in je binnenste. Sta op, laat je klauwen zien en brul de wereld toe....want jij bent SARITA en er is niks dat jij niet kan!





    *micdrop*


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)


    *micdrop*


    (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Here I have a sweet song that will explain how I think about school right now:


    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 9:12 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.