• Gisteravond heeft een van mn beste vriendinnen met mn ex gezoend, terwijl t nog geen week uit is. Zij beweert dronken te zijn geweest, wat helemaal nie zo is. Dat faked ze wel vaker. Ik haat haar nu echt en hem ook best wel, waarom nu net met een vriendin van mij?
    ): neit dat ik jaloers ben ofzo, maar t doet toch wel pijn :|

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Me so good.

    Het is je ex...


    Olive

    Authors schreef:
    Het is je ex...

    Maar is het niet erg harteloos van één van je beste vriendinnen dat zij een week na de break up met hem gaat zoenen?
    Ik zou dat namelijk echt nooit in mijn hoofd halen, exen van beste vriendinnen zijn not done.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop dat het niet je beste vriendin was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh dit komt me zo bekend voor, alleen waren het 2 vriendinnen van me en stond ik er middenin. Zij hebben ruzie gekregen maar tegenwoordig zijn ze weer vriendinnen :'D Maar ik vind dat het uitmaakt hoe het uit is gegaan en alles. (cat)


    -

    Het is je ex. Niet dat het daarom aardig is van haar, maar als het je ex is hoeft ze zich er eigenlijk helemaal niet voor te verantwoorden, vind ik.


    effort never betrays you

    Wtf, ik zou mijn vriendinnen nooit zo belazeren door met hun exen te gaan zoenen!
    Blijkbaar denken jullie er heel anders over, maar afijn. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    Wtf, ik zou mijn vriendinnen nooit zo belazeren door met hun exen te gaan zoenen!
    Blijkbaar denken jullie er heel anders over, maar afijn. :W


    Ik zou het ook never doen hoor! Ligt aan de persoon schijnbaar (':


    To infinity and beyond •

    Benson schreef:
    Kijk, een ex is een ex .. maar wanneer het een week uit is, vind ik het een naaistreek van haar. Dit had ze niet mogen doen en je hebt alle reden om boos op haar te zijn. En ik vind het sowieso belachelijk dat mensen 'ik was dronken' als excuus gebruiken. Want dat is gewoon een zielige smoes.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat Benson zegt


    Life is hard and then we die

    Jabberjay schreef:
    Wtf, ik zou mijn vriendinnen nooit zo belazeren door met hun exen te gaan zoenen!
    Blijkbaar denken jullie er heel anders over, maar afijn. :W

    Ligt ook aan de situatie. Als je beiden vrijgezel bent, dan heb je gewoon het recht om met mekaar om te gaan. Plain and simple. Maar als je vriendin een erg pijnlijke breuk met die jongen achter de rug heeft en je vervolgens dan meteen die gast gaat bespringen, is je zelfwaarde en respect naar anderen iets om in overweging te nemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jabberjay schreef:
    Wacht even. Je bedoelt gisteravond, als in, maandagavond, een doordeweekse dag?
    En toen was ze dronken? Wuuuuuutf.
    Sowieso is dat geen goede vriendin, dronken of niet, je moet een beetje respect voor je vrienden hebben.


    In het zuiden hebben we al vakantie, eh? En daarbij is het hier carnaval, ik was ook niet helemaal nuchter gisteren. :3
    Tja, het is niet bepaald aardig van haar, maar het blijft wel je ex en ze heeft dus in principe wel het recht..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Escritura schreef:
    Find a new friend


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je gaat niet de ex van je vriendin versieren en al helemaal niet als het nog maar 1 week uit is..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    forget about the bastard


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Jabberjay schreef:
    Wacht even. Je bedoelt gisteravond, als in, maandagavond, een doordeweekse dag?
    En toen was ze dronken? Wuuuuuutf.
    Sowieso is dat geen goede vriendin, dronken of niet, je moet een beetje respect voor je vrienden hebben.

    Hier in 't zuiden hebben we carnavalsvakantie (':
    En ja, ze is een slechte vriendin :/


    Me so good.