• Gisteravond heeft een van mn beste vriendinnen met mn ex gezoend, terwijl t nog geen week uit is. Zij beweert dronken te zijn geweest, wat helemaal nie zo is. Dat faked ze wel vaker. Ik haat haar nu echt en hem ook best wel, waarom nu net met een vriendin van mij?
    ): neit dat ik jaloers ben ofzo, maar t doet toch wel pijn :|

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Me so good.

    Jabberjay schreef:
    Wtf, ik zou mijn vriendinnen nooit zo belazeren door met hun exen te gaan zoenen!
    Blijkbaar denken jullie er heel anders over, maar afijn. :W

    Ik ben het zo eens met je, ik zou haar dat nooit aandoen :/


    Me so good.

    Benson schreef:
    Kijk, een ex is een ex .. maar wanneer het een week uit is, vind ik het een naaistreek van haar. Dit had ze niet mogen doen en je hebt alle reden om boos op haar te zijn. En ik vind het sowieso belachelijk dat mensen 'ik was dronken' als excuus gebruiken. Want dat is gewoon een zielige smoes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Escritura schreef:
    Find a new friend


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heet ze niet toevallig Celeste? Klinkt namelijk precies als een ex-vriendin


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Benson schreef:
    Kijk, een ex is een ex .. maar wanneer het een week uit is, vind ik het een naaistreek van haar. Dit had ze niet mogen doen en je hebt alle reden om boos op haar te zijn. En ik vind het sowieso belachelijk dat mensen 'ik was dronken' als excuus gebruiken. Want dat is gewoon een zielige smoes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als ik vind dat je iets niet kan maken als vriendin, is zoenen met haar ex. Een relatie vind ik nog kunnen, mits je het van tevoren aan je vriendin heb gevraagd en je zeker weet dat ze niks meer voor hem voelt.

    Een vriendin van me was ook doodleuk iets begonnen met de ex van een andere vriendin, en die zaten op een feest gewoon de hele tijd bovenop elkaar. Resultaat: andere vriendin in ziekenhuis door teveel alcohol.


    "Do you believe monsters are born or made?"