• Bericht verwijderd.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:54 ]


    Don't give up the fight, show them that you're strong.

    OMG dat is echt ziek van haar. Ik zou naar haar toe gaan en zeggen dat vriendinnen dat niet bij elkaar doen. Ze is je niet waard. Zeg dat ze jou hiermee heel veel pijn doet. Wrijf het er lekker in:D Mijn pb staat open. Sterkte(flower)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jezus, zij is gestoord. Ze is je echt niet waard zo, wat een jaloers kreng. Ja, jaloers ja. Anders zet ze niet de hele klas tegen je op. Ik weet hoe pijnlijk het nu even is, maar je moet je er gewoon even door heen slaan. Had ik ook een tijdje. Als het echt niet meer gaat kun je altijd vragen om van klas te veranderen, ookal noemen ze je dan 'laf', dat ben je niet. Heb je het hun al verteld wat jóuw kant van het verhaal is? Zonee: doe dat eerst dan. Zet het als status op facebook,hyves, tweet het. Maar probeer zoveel mensen ermee te bereiken.
          Mijn pb staat altijd open! (':


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    Jezus, zij is gestoord. Ze is je echt niet waard zo, wat een jaloers kreng. Ja, jaloers ja. Anders zet ze niet de hele klas tegen je op. Ik weet hoe pijnlijk het nu even is, maar je moet je er gewoon even door heen slaan. Had ik ook een tijdje. Als het echt niet meer gaat kun je altijd vragen om van klas te veranderen, ookal noemen ze je dan 'laf', dat ben je niet. Heb je het hun al verteld wat jóuw kant van het verhaal is? Zonee: doe dat eerst dan. Zet het als status op facebook,hyves, tweet het. Maar probeer zoveel mensen ermee te bereiken.
          Mijn pb staat altijd open! (':


    26 - 02 - '16

    Titel mag niet in caps > aangepast. (:


    Let the Night embrace you

    Dat is echt heel erg laag 0.o


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt heel erg laag 0.o

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt heel erg laag 0.o


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een trut zeg! Ik snap dat je er kapot van bent, het is ook gewoon een rotstreek. Maar onthoud wel, dat het ook een onzettend laffe streek is en dat zij - heel cliché - jou helemaal niet verdient als vriendin. Je moet wel ontzettend blij met L zijn, want het had natuurlijk ook zo kunnen lopen dat L F's kant had gekozen.
    Het is heel moeilijk en misschien denk je dat het niet zal helpen, maar ik denk dat je haar het beste zoveel mogelijk moet negeren. Als jij je er niets van aan trekt (of net alsof doet dat je je er niets van aan trekt), zal ze vanzelf ophouden.
    Ik zou juist niet proberen om zoveel mogelijk mensen jouw kant op te trekken, want dan ben je net zo laf bezig als zij. Dit is een ruzie tussen jou en F en daar heeft de klas niets mee te maken.
    Heel veel sterkte, ik weet hoe moeilijk dit is. Als je wilt praten, kun je me altijd een pb sturen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wow dat is heftig. Wat een trut zeg, en dan ook nog de klas tegen jou en L op zetten. Gewoon negeren die zaak. Ze verdiend je woorden niet, ze verdiend gewoon die aandacht van jou niet. Ze is gewoon jaloers dat L joun kant heeft gekozen.


    Everyday is a new day, with new changes.

    Lastonya zei op 21 feb 2012 - 12:57:

    Wow dat is heftig. Wat een trut zeg, en dan ook nog de klas tegen jou en L op zetten. Gewoon negeren die zaak. Ze verdiend je woorden niet, ze verdiend gewoon die aandacht van jou niet. Ze is gewoon jaloers dat L joun kant heeft gekozen.


    Don't look back, it only give problems.

    Lastonya schreef:
    Wow dat is heftig. Wat een trut zeg, en dan ook nog de klas tegen jou en L op zetten. Gewoon negeren die zaak. Ze verdiend je woorden niet, ze verdiend gewoon die aandacht van jou niet. Ze is gewoon jaloers dat L joun kant heeft gekozen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Such a bitch.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny