• WILD CHILD.

    © RPGrechten van SorrowS.
    © Schrijfrechten van Michelle Praver, “Torak and Wolf”.



    Afgeleid van het boek “Torak en Wolf”.

    > Verhaal.

    In een oud, vergeten landje zijn er eenentwintig stammen die volledig in het wild leven. De witte vossenstam, veelvraatstam, berghazenstam, otterstam, zwanenstam, zeearend stam, wolvenstam, everzwijnstam, oerosstam, lynx stam, woudpaardenstam, hertenstam, vleermuisstam, walvisstam, ravenstam, wilgenstam, adderstam, lijsterbesstam en de zeehondenstam. Ze zijn rivalen van elkaar; ze willen allemaal dé leider van het land zijn. Maar er stijgt een nieuwe rivaal op, een rivaal die alle dieren doodt en iedereen op zijn pad uithoort over de andere stammen. De schaduwstam. Alle stammen proberen samen te werken en zich tegen de schaduwstam te keren. Maar de schaduwstam blijft sterk…

    > Inleiding.

    We gaan proberen om voor elke stam alles wat er bij hoort in te vullen. In de loop van alle topics zullen de stammen vrienden maken en sowieso tegen de schaduwstam te vechten.

    > Regels.

    > Geen vriendjespolitiek, je moet je stamleden natuurlijk wel helpen.
    > De stammen mogen doden (voor de schaduwstam is dit redelijk verplicht), maar als diegene gedood is mag ze op zijn/haar rol een nieuwe maken.
    > Relaties tussen een stam en een andere stam mag, maar alleen als het wederzijds is.
    > Als je een relatie hebt tussen een stam en een andere stam; houdt het verborgen voor de stamhoofden, de medicijnvrouwen/mannen en de krijgers, want zodra die het zien, word je waarschijnlijk verrader genoemd en ga je dood.
    > Naamverandering doorgeven.
    > Bij drie overtredingen van de regels/waarschuwingen mag je geen rol meer spelen en zet ik die rol die je speelt open.
    > De schaduwstam moet gevreesd zijn. Zorg dan ook dat je zo overkomt!
    > Je móét luisteren naar je stamhoofd. Als je dat niet doet word je namelijk gestraft.
    > Ik heb recht om je fouten te wijzigen.
    > Je mag twee personages. Je moet dan wel twee verschillende stammen en een verschillend personage. Als je bijvoorbeeld bij de adderstam het stamhoofd speelt, dan moet je bij een andere stam iets anders zijn.
    > Elke stam kan met hun dier praten; de wolvenstam met wolven, de berghazenstam met berghazen, enzovoorts. Bij de lijsterbessenstam mag je iets verzinnen. De schaduwstam heeft geen dier, en praten daar ook niet mee.
    > Je word niet aangevallen door je stamdier, en je mag die ook niet doden. De schaduwstam mag alles doden, vergeet dat niet.
    > Je speelt geen dieren. Je stammen heten gewoon zo.
    > Je moet persé een oude naam, zoals Renn, Kaeunn, etc.
    > Reserveringen verlopen na achtenveertig uur.
    > Je hoeft de boeken niet te kennen!

    > Rollen.

    >> Witte Vossenstam.
    Beste krijgster > Renn Leünn > SorrowS

    >> Wolvenstam.
    Beste krijgster > Kamilla Mahön > Sweetest

    >> Lynx stam.
    Medicijnvrouw > Fauve Cassandra Moliére > Alohomera
    Krijgster > Liana Renn > DevilWings

    >> Woudpaardenstam.
    Stamhoofd > Jaicy Irana Hira > DevilWings
    Medicijnvrouw/man > Olena Yamusko > Lola13
    Beste krijgster > Syenne Avarem > CookAholic
    Wapenmaakster/maker > Lawrence Lockwood > thePineapple
    Magiër > Katerina Donati > Lifehouse

    >> Ravenstam.
    Beste krijgster > Florre Kaeunn > BlackBirdd

    > Topics.

    >> Rollenlijst.

    > Where begins?

    We beginnen bij dat we laten “zien” hoe we zouden leven honderden jaren geleden in het wild, hoe we joegen, enzovoorts. We zijn nog geen vrienden met andere stammen!

    Als ik er niet ben, mag je een nieuw topic aanmaken als deze 300 berichten heeft. Gelieve zo praten:
    Bijv.: Renn Leünn - Witte Vossenstam.

    OOC: [hé, lekker weertje!]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:49 ]


    Weird is Wonderful.

    Lawrence Lockwood ~ Woudpaardenstam
    Ik liep terug naar mijn werkplaats. Ik liep lichtelijk gehaast, omdat ik weer een nieuwe deadline had te halen. Alhoewel, voor een nieuwe lading pijlen had ik weer een lading hout nodig. Damn, ik zou in tijdnood komen! Ik kon moeilijk het bos in om het goede hout te gaan halen terwijl ik ondertussen nog meer dingen had te doen. Misschien wilde de volgende klant wel betalen met het geschikte hout.. Het was zwaar geweest toen ik hoorde dat de man die over het hout ging vertrok. Ik had hem nodig voor mijn pijlen. Ik schopte tegen een steen en vloekte zachtjes.


    Cookies!

    Syenne - Woudpaardenstam

    Ik schrok me dood toen ik zag hoe iemand een pijl vlak lang Olena schoot. Ik wilde net naar de afzender van de pijl rennen, hoewel ik hem of haar niet kon zien, maar Olena beval me naar het dorp te gaan. Ik aarzelde even, maar rende toch terug. Ik rende tot ik de deur van mijn huis veilig achter me had dichtgedaan.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Olena - Woudpaardenstam
    Toen ik nog maar net zat schoot er een pijl rechts langs mijn oor. Ik schrok maar dit keer keek waar de pijl vandaan kwam en pakte mijn botte mes echt gooide hem in de richting van pijl. Door mijn mes brak er een tak af en zag ik iemand van de Witte Vossenstam. Ik stond weer op en rende en stukje door maar halverwege verschool ik me snel in de bosjes. Ik doorzocht alle tassen naar een ander mes en vond er nog 1. 'YES'zei ik in me zelf.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Renn Leünn - Witte Vossenstam.
    Ik hield me nog net vast aan een tak en liet me op de grond vallen. Ik richtte mijn pijl en boom op een bosje, want ik hoorde wat ritselen. Ik schoot expres door een tak, zodat ik wist dat de pijl met de punt naar voren precies voor haar neus vast kwam vast te zitten, dat gebeurde ook.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 21:31 ]


    Weird is Wonderful.

    Olena - Woudpaardenstam
    Ik zat rustig even snel wat te eten zodat ik straks een groot stuk kon rennen totdat er een pijl recht voor me neus stopte. Ik kreeg het idee dat ze me niet wilde neerschieten ik stond op en zei:' Wat wil je van me?!?'


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Renn Leünn - Witte Vossenstam.
    'Ben je niet bekend met alle stammen die elkaar willen uitroeien?' vroeg ik sissend.


    Weird is Wonderful.

    Lawrence Lockwood ~ Woudpaardenstam
    Ik liep met een bijl en wat van mijn beste messen door het bos. Er zat niets anders op dan dat ik zelf het hout moest gaan halen. Ik bekeek de bomen nauwkeurig en keurde het hout, maar ik kon het juiste hout maar niet vinden.


    Cookies!

    Olena - Woudpaardenstam
    Ben je niet bekend met alle stammen die elkaar uitroeien zei die sissend.' Ja maar als nog laat me gewoon met rust ik heb jou niks aan gedaan' riep ik terug. En ik ben nou ook niet bepaald een vechters type.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Florre Kaeunn - Ravenstam
    Verveeld liep ik door het bos, met mijn mes in mijn hand en mijn zwaard aan de riem die om mijn middel zat. Ik was wel weer eens toe aan wat actie, maar nu moest ik eten zoeken, want ik had behoorlijke trek. Na even te hebben gezocht zag ik een appelboom staan 'Eindelijk' zei ik zachtje in mezelf en liep naar de boom toe om er vervolgends in te klimmen. Ik zocht een paar goede appels en begon ze op te eten, nog steeds in de boom zittend.

    Lawrence Lockwood ~ Woudpaardenstam
    Ik stond op het punt om op te geven toen ik een prachtige appelboom zag. Het hout zag er goed uit en er zaten weinig beschadigingen op. Ik trok mijn mes en liep naar de boom. Daarna sneed ik als test met het mes een stukje van de bast af.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 18:39 ]


    Cookies!

    Zijn we al begonnen? Bedankt dat dat op het rollentopic is geplaatst...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [OjeexD]
    Florre Kaeunn - Ravenstam
    Nog steeds zat ik in de boom etend van de appels. Het uitzicht was best mooi vanaf hier, ik zou zo de heledag wel kunnen blijven zitten, starend naar de vogels die langs vlogen en nog meer appels eten. Maar helaas...

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 18:46 ]

    Kamilla Mähon - Wolvenstam

    Langzaam ging ik door mijn knieën toen ik geritsel hoorde. Vliegensvlug draaide ik me om en schoot mijn speer naar de plek waar blaadjes bewogen. Nieuwsgierig liep ik naar mijn speer. Een volwassen hert. Snel trok ik mijn mes en sneed zijn keel door. 'Je ziel zal bij god zijn, en je lichaam zal deel worden van de Wolvenstam.' Zacht prevelde ik mijn ritueel in zijn oor en raapte het dier op. Dit was een goede prooi.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:21 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Fauve Cassandra Moliére - Lynx Stam

    Toen er een pijl vliegensvlug langs scheerde klom ik zo snel mogelijk in een boom - het was een reflex van mij om buiten gevaar te blijven, je kon er wel van uitmaken dat ik als medicijnvrouw niet echt het vechterstype was. Toen ik me in de boom hees zag ik de gedaante die de pijl waarschijnlijk had gezonden door de bomen achter twee meisjes aan springen. Terwijl ik toekeek hoe ze uit het zicht verdwenen liet ik per ongeluk mijn flacon gevuld met slangengif vallen - het landde precies in de beek achter de boom waarin ik me verschool. Van schrik slaakte ik een gilletje. De stroom nam de flacon mee en binnen een oogwenk was het uit het zicht verdwenen.
    'Nee!' riep ik uit van frustratie.
    Het was namelijk erg moeilijk om een boomslang beet te kunnen pakken voor het gif - net had ik gewoon geluk gehad. Ik besefte dat iemand me waarschijnlijk had gehoord, dus kroop ik nog hoger en dieper de boom in.

    Diapal schreef:
    Zijn we al begonnen? Bedankt dat dat op het rollentopic is geplaatst...


    [Het is op het rollentopic geplaatst in de Beginpost.]


    Weird is Wonderful.