• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Enorm badass."
    Ik grinnik en kijk haar even aan, wanneer ze terug op haar rug gaat liggen.
    "Misschien een rare vraag, maar wil je misschien eens dansen? Iets laten zien?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Misschien een rare vraag, maar wil je misschien eens dansen? Iets laten zien?"
    "Dansen?" vraag ik lachend en ik spring op. Snel zet ik de muziek op en begin ik mijn lichaamsdelen apart van elkaar te bewegen. Ik laat mijn lichaam meevoeren op de muziek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dansen?" vraagt ze lachend.
    Ik ga rechtzitten en kijk naar hoe ze beweegt. Waneer ik merk dat mijn mond openstaat, sluit ik hem meteen. Gosh, hoe doet ze het toch. Ik wend snel mijn blik af wanneer ik het bijna opwindend begin te vinden.
    Na een tijdje kijk ik weer. Het blijft gewoon... wow.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Als ik mijn ogen open doe zie ik hoe Jeremy me met open mond aankijkt. Ik lach naar hem terwijl ik verder dans. Dit is nou een goede kant van mijn genen. Mijn lichaam doet dit zonder tegen te stribelen. Alles gaat vanzelf op het ritme van de muziek. Het geeft een bevrijdend gevoel. Het is heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ze lacht en ik lach even terug. Wow, dit liedje blijft maar duren. Wanneer ze klaar is aplaudisseer ik even.
    "Wow, dat was... wow," is het enige dat ik kan uitbrengen.
    Nog steeds met mijn mond open kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Als ik klaar ben aplaudisseert Jeremy. Ik buig lachend voor hem.
    "Wow, dat was... wow," is het enige wat hij kan uitbrengen. Nog steeds staat zijn mond open. Ik loop naar hem toe en doe zijn mond dicht.
    "Hij stond open," lach ik terwijl ik naast hem kom zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Hij stond open," zegt ze lachend nadat ze mijn mond heeft dichtgedaan.
    Ik lach even.
    "Sorry. Wow, je danst echt geweldig."
    Ik kijk haar aan.
    "Ik meen het."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Sorry. Wow, je danse echt geweldig. Ik meen het."
    Hij kijkt me aan. Lachend kijk ik terug.
    "Dank je," zeg ik zachtjes. "Maar vergeleken met jouw dansje was het niets!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dank je, maar vergeleken met jouw dansje was het niets."
    Ik grinnik even.
    "Nee. Hoe goed mijn dansje ook is, daar kan het niet aan tippen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nee. Hoe goed mijn dansje ook is, daar kan het niet aan tippen."
    Ik lach.
    "Wat jij zegt," lach ik. "Je vertelde dat je tattoo's had. Mag ik ze zien?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wat jij zegt. Je vertelde dat je tattoo's had. Mag ik ze zien?"
    Even twijfel ik, maar dan knik ik en doe mijn jas uit. Ook mijn pull en shirt gaan uit, zodat ze mijn tattoo's kan zien.
    "Taddaam," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Zijn hand glijdt onder mijn t-shirt en wanneer we een tijdje aan het kussen zijn weet ik eindelijk mijn verstand te overtuigen weer mee te werken. Voorzichtig breek ik de kus af om zacht tegen zijn lippen aan te fluisteren,
    "Het maakt niet uit hoeveel keer ik het zeg, het gevoel blijft even speciaal."
    Ik laat opnieuw mijn lippen over die van hem gaan.

    Arion

    "Wat denk je zelf?" Ze kust me even en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik zak wat onderuit zodat ze makkelijker zit.
    "Je bent het beste dat me ooit is overkomen," zucht ze.
    Ik voel me gevleid en vertederd. Ik merk dat ik nog steeds haar hand vast heb en wrijf met mijn duim over de rug ervan.
    "Je bent geweldig, Mary," zeg ik zacht. Ik laat mijn hoofd tegen het hare rusten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Hij wrijft met zijn duim over de rug van mijn hand, en ik kijk er glimlachend naar.
    "Je bent geweldig, Mary."
    Zijn hoofd rust tegen het mijne, en ik zucht even verliefd.
    "Er zijn niet eens genoeg woorden om te zeggen hoe jij bent," zeg ik zacht. Ik breng onze handen naar mijn lippen en druk zacht een kus op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy doet zijn jas, pull en shirt uit zodat ik zij tattoo's kan zien.
    "Taddaam," grinnikt hij.
    Geobsedeerd laat ik mijn hand over zijn tattoeages glijden. Langzaam wrijf ik over ze heen.
    "Zit er een betekenis achter?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Het maakt niet uit hoeveel keer ik het zeg, het gevoel blijft even speciaal."
    Zachtjes kust ze me opnieuw.
    "Het gevoel wel," zeg ik zachtjes. "Maar de woorden niet."
    Met mijn handen kam ik door haar lokken. Mijn handen glijden door haar haren. Ze zijn heerlijk zacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."