• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zit er een betekenis achter?"
    Ik knik zacht en voel haar hand over mijn huid gaan.
    "Het anker staat voor het feit dat ik met mijn beide voeten op de grond wil blijven staan. De speer staat voor vechten waarin je gelooft. De zeilboot betekent dat je moet reizen om dingen in je leven te ontdekken. En de twee geweren staan erop, omdat ik ze mooi vond."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het anker staat voor het feit dat ik met mijn beide voeten op de grond wil blijven staan. De speer staat voor vechten waarin je gelooft. De zeilboot betekent dat je moet reizen om dingen in je leven te ontdekken. En de twee geweren staan erop, omdat ik ze mooi vond."
    Ik luister aandachtig naar zijn uitleg. Mijn handen glijden over zijn bovenlichaam. Als iemand binnenkomt zal hij waarschijnlijk iets heel ander denken dan wat ik aan het doen ben. Snel haal ik mijn handen van zijn lichaam af en lach naar hem.
    "Mooi."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Haar handen glijden over mijn bovenlichaam, en snel haalt ze haar handen weg.
    "Mooi."
    "Vind je het oke als ik mij weer aankleed?" vraag ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Vind je het oké als ik mij weer aankleed?" vraagt hij grinnikend.
    "Je mag ook zo blijven zitten," zeg ik met een lachje terwjil ik met mijn wenkbrauw wiebel. "Maar als jij het liever weer aantrekt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Er zijn niet eens genoeg woorden om te zeggen hoe jij bent."
    Ze brengt onze handen naar haar mond en drukt een kusje op de mijne.
    "Slijmbal," lach ik.
    Met mijn vrije hand draai ik haar gezicht voorzichtig naar me toe en druk een kusje op haar lippen.

    Charlotte

    "Het gevoel wel. Maar de woorden niet."
    Hij kamt door mijn haren, het voelt fijn. Ik blijf zo stil mogelijk zitten, opdat hij niet zou ophouden. Verliefd kijk ik hem in de ogen.
    "Ik wil gewoon dat je het weet," zeg ik zachtjes terwijl er een glimlach op mijn lippen speelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    Verliefd kijkt ze me in mijn ogen.
    "Ik wil gewoon dat je het weet," zegt ze zachtjes.
    Liefjes druk ik een kusje op het puntje van haar neus.
    "Ik weet het," zeg ik zachtjes. "Ik voel het."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je mag ook zo blijven zitten."
    Ze wiebelt even met haar wenkbrauwen en ik kijk haar zwoel aan.
    "Maar als jij het liever weer aantrekt."
    "Sorry, maar mijn spieren zijn nogal verlegen," zeg ik grinnikend en ik trek mijn shirt weer aan.


    Mary

    "Slijmbal."
    Hij draait mijn gezicht naar zich toe en druk een kus op mijn lippen. Ik glimlach tegen zijn lippen aan.
    "Ik meen het wel," zeg ik zacht en druk enkele kleine kusjes op zijn mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial drukt even een kusje op mijn lippen.
    "Jij bent klein, Hoewel..." Zegt hij mysterieus en laat zijn hand even over mijn kruis gaan. Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen.
    "Dat is dan het enigste grote." Grinnik ik en schud lachend mijn hoofd.
    "Maar ja, soms wilde ik dat ik ook iets groter was." Zeg ik en kijk naar mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Sorry, maar mijn spieren zijn nogal verlegen," grinnikt hij en hij trek zijn shirt aan.
    Ik laat mezelf op de grond vallen terwijl ik zijn bewegingen volg. Hij ziet er niet slecht uit, dat moet is toegeven. Zachtjes grinnik ik in mezelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik trek alleen mijn shirt weer aan en kijk haar lachend aan.
    "Geniet je er zo een beetje van, ja?"
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Onvoorstelbaar gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Geniet je er zo een beetje van, ja?"
    Ik lach naar hem.
    "Ik geniet van alles in het leven," zeg ik geheimzinnig terwijl ik mijn handen door mijn chocolade bruine haar haal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik giechel wanneer hij een kusje op mijn neus drukt.
    "Ik weet het. Ik voel het," zegt hij zachtjes.
    "Mooi," zeg ik met een lachje. "Vergeet het niet, Hercules."
    Ik laat mijn armen om zijn hals vandaan glijden en wrijf over zijn armen terwijl ik hem helemaal in me op neem. Telkens ik zijn gezicht zie, ben ik verbaasd hoe knap ik hem eigenlijk vind.
    "Had ik vandaag al gezegd hoe knap ik je vind?" grinnik ik.

    Arion

    "Ik meen het wel," zegt ze waarop ze enkele kusjes op mijn mond drukt.
    Ik glimlach en knik.
    "Ik weet het," zeg ik zachtjes. Ondertussen zijn we bij het einde van de rit. Ik grinnik nog een keer omdat ik er helemaal niks van meegepikt heb.
    "Dat was interessant," lach ik.

    Irial

    "Dat is dan het enigste grote. Maar ja, soms wilde ik dat ik ook iets groter was."
    Hij schudt lachend zijn hoofd en kijkt dan naar zijn handen. Ik leg die van mij er tegen. De zijne zijn veel fijner, zachter.
    "Je bent perfect voor mij, Kyle," zeg ik eerlijk met een lichte blos terwijl ik mijn vingers tussen die van hem laat glijden. Opnieuw heb ik spijt dat ik hem eerst afgewezen had.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Ik geniet van alles in het leven."
    Ik grinik even.
    "Jaja, ik zag je wel kijken, hoor."
    Ik knipoog speels en werp haar een luchtkusje toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Ik weet het. Dat was interessant."
    Ik kijk op en laat mijn blik even rond gaan.
    "Eerlijk gezegd had ik nog niet eens door dat we waren vertrokken," geef ik grinnikend toe. Ik stap het bootje uit zonder zijn hand los te laten.
    "Het was enorm... educatief? Of zoiets?" Ik grinnik even en stop een lok haar achter mijn oor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial legt zijn hand tegen mijne aan.
    "Je bent perfect voor mij, Kyle," Ik kijk omhoog en zie een lichte blos op zijn wangen. Hij laat zijn vingers tussen mijne glijden.
    Ik glimlach naar hem.
    "Dank je." Zeg ik en binnen een seconde omhels ik hem en hou hem vast.
    Neverwannaloseyou!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.