• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)
    [Je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag (:]

    [ik vroeg kan lilly ergens bij niks. dus dan zeg ik fijn dat er gereageerd wordt.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "In jou."
    Ik grinnik even en kijk haar aan.
    "In mij? Hmm, daar wil ik precies alles over weten."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "In mij? Hmmm, daar wil ik precies alles over weten."
    Ik sla het op zijn schouder.
    "Doe niet zo flauw," lach ik. "Je weet precies van ik bedoel."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Doe niet zo flauw. Je weet precies van ik bedoel."
    Ik bijt op mijn lip en zo serieus mogelijk schud ik mijn hoofd.
    "Ik heb echt geen idee."
    Zo zielig mogelijk kijk ik haar aan, maar kan het niet laten in lachen uit te barsten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ja, dat ook. Maar ik dacht ook 'damn'. Erewoord. Ik vroeg me toch vooral af waarom je met me praatte," geeft ze toe.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan.
    "Zal ik even een spiegel halen?" lach ik. "En je zag er me verdrietig uit, ik wilde je opvrolijken. Die neiging heb ik altijd," voeg ik er zacht aan toe. Ik neem haar hand vast en druk een hele trage, teder kus op haar lippen. Dan breng ik mijn lippen naar haar oor en fluister,
    "Heeft het gewerkt?"

    Charlotte

    "Zeg dat niet te vaak. Dan is het niet bijzonder meer," fluistert Michael. Ik wil antwoorden, maar omdat hij op mijn lip bijt en er over likt is het enige dat uit mijn mond komt een kreuntje. Ik ril en open mijn mond gewillig een stukje.
    Je maakt me gek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Ik heb echt geen idee," zegt hij serieus.
    Hij kijkt me zielig aan maar barst dan in lachen uit.
    Asshole.
    Ik schud mijn hoofd en lach mee.
    "Sukkel."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Zachtjes kreunt Charlotte en ze opent haar mond een stukje. Ik laat mijn tong naar binnen glijden. Al snel voeren onze tongen een strijd om dominantie. Mijn hand laat ik weer onder haar shirtje rusten.
    Blijf bij me Char, voor altijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Zal ik even een spiegel halen? En je zag er me verdrietig uit, ik wilde je opvrolijken. Die neiging heb ik altijd."
    Hij neemt mijn hand vast en drukt zijn lippen op de mijne. Ik sluit even mijn ogen en kus hem zo teder mogelijk terug.
    "Heeft het gewerkt?" fluistert hij.
    "Wat denk je zelf?" vraag ik lichtjes grijnzend.
    Ik kijk even in zijn ogen en glimlach. Van dit bootritje heb ik tot nu toe nog niet veel gezien. Niet dat je mij hoort klagen. Ik plaats kort mijn lippen op de zijne en leg mijn hoofd weer tegen zijn schouder aan.
    "Je bent het beste dat me ooit is overkomen," zucht ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Sukkel."
    Fake gekwetst kijk ik haar aan.
    "Dat is wel niet zo heel erg vriendelijk. Vind je niet?"
    Ik trek een pruillipje en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Maar dus......Kan ik ergens erbij or not]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    Gekwetst kijkt hij me aan.
    "Dat is wel niet zo heel erg vriendelijk. Vind je niet?"
    Hij trek zijn pruillipje.
    "Ik ben ook niet zo vriendelijk," beantwoord ik zijn vraag lachend. "Vraag dat maar aan de andere."
    Ik kijk naar zijn pruillipje. Waarom kan ik hier nou nooit tegen?
    "Maar ik ken wel grotere sukkels," stel ik hem gerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ben ook niet zo vriendelijk. Vraag dat maar aan de andere. Maar ik ken wel grotere sukkels."
    Als ik nu een kussen had gehad, ze had het in haar gezicht gekregen. Maar ik heb er geen, dus ik lach alleen maar.
    "Geeft niet. Ik hou wel van badass."
    Ik knipoog even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Jeremy lacht naar me.
    "Geeft niet. Ik houd wel van badass."
    Hij knipoogt naar me.
    Ik voel mijn wangen roze kleuren, zover dat kan met mijn arabische huid.
    "Gelukkig maar," lach ik. "Dan hoop ik dat jij een beetje het zelfde bent."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Gelukkig maar. Dan hoop ik dat jij een beetje het zelfde bent."
    Ik grinnik.
    "Je maakt een grapje, toch? Heb je mijn dansje daarnet niet gezien? Zo bad ass als het maar kon zijn!"
    Ik lach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je maakt een grapje, toch? Heb je mijn dansje daarnet niet gezien? Zo bad ass als het maar kon zijn!"
    Hij lacht even.
    Ik schiet in de lach.
    "Enorm badass," lach ik en ik draai me weer op mijn rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."