• ik ben heel vaak ziek, en nu denken mijn klasgenoten dat ik spijbel.

    wat nu?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik zou je er niet te veel van proberen aan te trekken. Dat is het enige wat je er aan kunt doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jalouis schreef:
    Dat is best lullig, daar kan jij toch niks aan doen.
    Je moet je er gewoon niks van aantrekken

    Ja, een zo'n meisje uit m'n klas bij Spaans is ook heel vaak ziek, want ze heeft iets aan haar voet. Die mensn denken ook altijd dat ze spijbeld. Maar ik ken haar en zo is ze echt niet. Lijkt me helemaal niet fijjn als mensen denken dat je spijbeld. Ikzelf ben nooit ziek. Een keer in groep 6 ben ik ziek geweest...dat was het dan ook!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb precies hetzelfde, ik lieg gewoon tegen mijn klasgenoten als ik er weer niet was. Ik lieg zelfs tegen mijn beste vriendin erover. Het is slecht, maar zij hoeven niet te weten dat ik zo vaak ziek ben.


    Life is hard and then we die

    Necromancer schreef:
    Why would you even care? (cat) Als je daadwerkelijk ziek bent is er niks om je zorgen over te maken, jij weet wel beter dan je klasgenoten toch?

    Peyrac schreef:
    Lekker belangrijk, denken ze van mij ook xd


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In mijn klas zat er ook zo iemand. Op het begin was het echt spijbelen, voor geen testen te maken. Maar dan werd ze echt ziek. En veel.
    Mijn klas begon te roddelen.
    Het werd erg.
    De leerkrachten geloofden het.
    De klasgroep (de grote groep, daar hoor ik btw. niet bij, ik wist van niets) stuurde (met een andere simkaart) een sms naar dat meisje. Beledigend.
    Dat meisje ging naar de directie, die kwam te weten wie het sms'je verstuurd had, gaf strafstudie.
    De klasgroep (ondertussen had ik er al van gehoord) begon over haar te praten, te roddelen, haar af te kraken, via facebook (persoon in questie had geen facebook) maar een vriendin (die in de klasgroep zit, maar er niet mee ging in het pesten, want ja, dat was het, pesten) en ik die overlegden even en toen had die vriendin print screens gemaakt en naar de directie gegaan.
    Dan kwam er een klasgesprek en werd alles "normaal".
    (Je kan al denken, nu is ze weg van onze school)

    Het punt is: praat erover met je medeleerlingen en leerkrachten.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 22:34 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien blijf je een beetje snel thuis? :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben ook heel vaak ziek, ik denk dat ik in de eerste 2 trimesters al ziek ben geweest voor heel de klas :Y) Maar als je een doktersbriefje hebt, kunnen ze toch niet zeggen dat je spijbelt dan heb je een bewijs dat je wel degelijk ziek was


    I'm just beautiful me.

    Ik kende iemand ide daar ook last van had, maar die had een bloed ziekte :W
    Ik ben dit jaar 1 keer ziek thuis gebleven, omdat ik slaap te kort had en verkouden was. (die combie is niet handig ._.) Iedereen dacht dat ik gelijk spijbelde , omdat ik nooit ziek ben :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als jij de waarheid weet, kan het de anderen toch niets schelen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.