• Sinds enkele dagen ben ik samen met een jongen . Nu het probleem die jongen was enkele weken daarvoor geinteresseerd in mijn beste vriendin. Hij stuurde toen zo smsjes naar haar als: Je bent mooi, kwil u echt als lief, enzo van die dingen, maar mijn vriendin moest hem niet, want zij vond hem lelijk. Dan enkele weken later werd ik bevriend met hem en stilaan kregen we iets, maar wat doet mijn vriendin nu. Nu zou ze naar hem smsjes hebben gestuurt van: "Wie vind je het mooist? Mij of Lindsey?" en "Moet je mij niet hebben als lief, want eerst waart ge toch op mij." Nu vind ik dat ik het recht heb om eigenlijk kwaad op haar te zijn, maar mijn zus heeft daar heel andere gedachten over. Zij zegt eerder dat ik me niet zo druk moet maken daarover. Hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?x

    Slaan.

    Eerst moet ze niks van hem weten en nu hij bezet is wel? Dat is met zijn gevoelens spelen en da's kut. Komt nog bij dat degene met wie hij is, jij dus, haar beste vriendin is D:

    Daarom SLAAN!


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is echt heel erg vreemd ...


    Life is hard and then we die

    Jeez, wat heeft iedereen goede vriendinnen de laatste tijd..
    Eehh, ik zou haar héél duidelijk maken dat kwaad op haar bent. Ik vind het nogal een kutactie...


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wat een teef (sorry voor mijn taalgebruik) van een vriendin!
    Dat doe je gewoon niet, maar een vriendin van mij heeft dat in de tijd ook gedaan bij mij. Ze stak mijn vriend tegen me op, maar hij heeft wel nooit iets voor haar gevoeld en zal ook nooit iets voor haar voelen. Ik zou je vriend er mee confronteren. Zeg gewoon dat je het niet fijn vindt dat ze dat doet. Als hij van je houdt, zou hij daar geen problemen van mogen maken. Praat er met hem over en vraag hem desnoods of hij nog steeds iets voor haar voelt. Het is beter dat je de waarheid weet. Het zou pas pijnlijk beginnen worden dat hij je hart breekt als je hart echt bij hem begint te liggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe oud ben jij?
    In elk geval lijkt het mij dat jij en die vriendin eens met elkaar moeten praten. Ik vind het enerzijds nogal dwaas dat jij iets met hem begint, terwijl je weet dat hij eigenlijk op je vriendin is, en ik vind het niet kunnen van je vriendin dat ze nu zo doet.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SaritaLover schreef:
    Hoe oud ben jij?
    In elk geval lijkt het mij dat jij en die vriendin eens met elkaar moeten praten. Ik vind het enerzijds nogal dwaas dat jij iets met hem begint, terwijl je weet dat hij eigenlijk op je vriendin is, en ik vind het niet kunnen van je vriendin dat ze nu zo doet.
    de crush kan toch overwaaien? Ik heb ook een relatie met de jongen waar een vriendin van me vroeger een crush op had. Liefde kies je niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow, wat een laffe streek. Argh, aan dat soort mensen erger ik me dus echt!


    Everyday is a new day, with new changes.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt heel erg vreemd ...


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Discord schreef:
    Slaan.

    Eerst moet ze niks van hem weten en nu hij bezet is wel? Dat is met zijn gevoelens spelen en da's kut. Komt nog bij dat degene met wie hij is, jij dus, haar beste vriendin is D:

    Daarom SLAAN!


    everything, in time

    Ik zou eerst even nagaan of je vriendin dit werkelijk heeft gezegt/gestuurd.
    Als dit wel zo is, zou ik haar duidelijk maken dat dit niet kan en dat als ze je als vriendin wil houden dat dit moet stoppen en nooit meer moet gebeuren. Praat er ook met hem over en vraag hem desnoods of hij nog steeds iets voor haar voelt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ben ik de enige die vind dat ze niet kwaad had mogen worden?
    Namelijk het is heel raar dat een jongen even binnen een paar weken van de een naar de ander springt. En haar vriendin wil haar nu beschermen door dit naar hem te sturen. Niet om hem zeg maar 'te winnen'. (tenminste dat hoop ik toch)
    En weetje waarom ik dit zeg. Omdat ik zelf deze domme fout heb gemaakt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Is ze zeker weten zo een goede vriendin?

    Ze is volgends mij jaloers en ik zou persoonlijk boven haar staan.


    Some angels have no wings.

    Wat Discord zegt. Je kan vast wel bij gym even een honkbalknuppel lenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat doet me echt denken aan het liedje Taken, sorry. Maar ik vind het echt een rotstreek van je vriendin want eerst moest ze hem niet en nu heeft hij met jou en dan wil ze hem opeens wel. Dat is op zich raar aangezien mensen meestal niet zo snel veranderen


    Physics is awesome

    Immortal schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze niet kwaad had mogen worden?
    Namelijk het is heel raar dat een jongen even binnen een paar weken van de een naar de ander springt. En haar vriendin wil haar nu beschermen door dit naar hem te sturen. Niet om hem zeg maar 'te winnen'. (tenminste dat hoop ik toch)
    En weetje waarom ik dit zeg. Omdat ik zelf deze domme fout heb gemaakt.


    ergens heb je wel gelijk. Maar toch is het maar een vreemde situatie..


    Ligt and Darkness are both very different..