• Sinds enkele dagen ben ik samen met een jongen . Nu het probleem die jongen was enkele weken daarvoor geinteresseerd in mijn beste vriendin. Hij stuurde toen zo smsjes naar haar als: Je bent mooi, kwil u echt als lief, enzo van die dingen, maar mijn vriendin moest hem niet, want zij vond hem lelijk. Dan enkele weken later werd ik bevriend met hem en stilaan kregen we iets, maar wat doet mijn vriendin nu. Nu zou ze naar hem smsjes hebben gestuurt van: "Wie vind je het mooist? Mij of Lindsey?" en "Moet je mij niet hebben als lief, want eerst waart ge toch op mij." Nu vind ik dat ik het recht heb om eigenlijk kwaad op haar te zijn, maar mijn zus heeft daar heel andere gedachten over. Zij zegt eerder dat ik me niet zo druk moet maken daarover. Hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?x

    Immortal schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze niet kwaad had mogen worden?
    Namelijk het is heel raar dat een jongen even binnen een paar weken van de een naar de ander springt. En haar vriendin wil haar nu beschermen door dit naar hem te sturen. Niet om hem zeg maar 'te winnen'. (tenminste dat hoop ik toch)
    En weetje waarom ik dit zeg. Omdat ik zelf deze domme fout heb gemaakt.

    Want dat is ook het eerste wat in je opkomt als een meid zulke shit naar je vriend gaat sturen :W.
    You're right though dat die gast wel heel gauw van interesse wisselt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Want dat is ook het eerste wat in je opkomt als een meid zulke shit naar je vriend gaat sturen :W.
    You're right though dat die gast wel heel gauw van interesse wisselt.


    Dat wel, maar weet je ook wat die jongen antwoordt? Eerlijk gezegd zou ik ze beiden wantrouwen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Immortal schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze niet kwaad had mogen worden?
    Namelijk het is heel raar dat een jongen even binnen een paar weken van de een naar de ander springt. En haar vriendin wil haar nu beschermen door dit naar hem te sturen. Niet om hem zeg maar 'te winnen'. (tenminste dat hoop ik toch)
    En weetje waarom ik dit zeg. Omdat ik zelf deze domme fout heb gemaakt.
    Ik vind dat niet vreemd. Stel dat ze wel al goede vrienden waren en hij eindelijk beseft dat het een hopeloze situatie is met haar beste vriendin en meer op de aanwezigheid en de belangstelling van haar begin te hebben. Wij weten hun achtergrond ten slotte niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Immortal schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze niet kwaad had mogen worden?
    Namelijk het is heel raar dat een jongen even binnen een paar weken van de een naar de ander springt. En haar vriendin wil haar nu beschermen door dit naar hem te sturen. Niet om hem zeg maar 'te winnen'. (tenminste dat hoop ik toch)
    En weetje waarom ik dit zeg. Omdat ik zelf deze domme fout heb gemaakt.


    Dat die vriend snel van aandacht wisselt kan waar zijn, maar daar staat niks over. Er staat dat die vriendin hem smst. Wie hij het mooist vind en of hij haar niet liever als lief heeft.

    Als hij daar niet op in gaat (en zeker als hij degene is die aan de poster heeft verteld dat haar vriendin allemaal smsjes aan hem stuurt) is wat dat betreft niks op hem aan te merken.

    Onthoud dat hij een paar weken geleden die vriendin leuk vond, maar dat zij niks van hem wilde weten. Ze hebben dus geen relatie gehad, dus daar ga je geen maanden over treuren. Dat hij na enkele weken haar leuk vind hoeft dus niks te betekenen. Misschien kwam hij erachter, naarmate ze elkaar beter leerden kennen, dat hij dit meisje leuk vind en over zijn onbeantwoorde gevoelens voor haar vriendin heen is.

    Maar dat moet de OP(Original Poster, DIT WORD QUIZLET SLANG) uitzoeken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Achjoh, het waait wel weer over =)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wowie joh hier zijn al veel reactie's op, maar oké nu heb ik echt wel een haat aan mijn vriendin. Nu is er een jongen die vroeger bij mij in de klas zat geinteresseerd in mij en nu zou ie me terug willen. Ik zeg dan gewoon altijd van: tjah ik heb een vriendje enzo. Wat heeft die vriendin van me nu naar hem gestuurt: Zij gaat nooit op u zijn sorry, je zal iemand andere moete zoeke, lindsey is niet geinteresserd misschienst andere mensen wel. En dat gewoon allemaal achter mijn rug. Ik heb nooit gezegt tegen die jongen dat ik niet geinteresserd in hem ben, want hij is aardig enzo, maar tjah kheb nu eenmaal al een vriendje dus tjah.

    Ik irriteer me nog steeds aan de mensen waar sommige users bevriend mee zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    IceWatch schreef:
    Wowie joh hier zijn al veel reactie's op, maar oké nu heb ik echt wel een haat aan mijn vriendin. Nu is er een jongen die vroeger bij mij in de klas zat geinteresseerd in mij en nu zou ie me terug willen. Ik zeg dan gewoon altijd van: tjah ik heb een vriendje enzo. Wat heeft die vriendin van me nu naar hem gestuurt: Zij gaat nooit op u zijn sorry, je zal iemand andere moete zoeke, lindsey is niet geinteresserd misschienst andere mensen wel. En dat gewoon allemaal achter mijn rug. Ik heb nooit gezegt tegen die jongen dat ik niet geinteresserd in hem ben, want hij is aardig enzo, maar tjah kheb nu eenmaal al een vriendje dus tjah.


    ... lol... Als ik jou was dan was er nu echt een:

    **BITCHFIIIGHT!**


    Ligt and Darkness are both very different..

    Immortal schreef:
    Ben ik de enige die vind dat ze niet kwaad had mogen worden?
    Namelijk het is heel raar dat een jongen even binnen een paar weken van de een naar de ander springt. En haar vriendin wil haar nu beschermen door dit naar hem te sturen. Niet om hem zeg maar 'te winnen'. (tenminste dat hoop ik toch)
    En weetje waarom ik dit zeg. Omdat ik zelf deze domme fout heb gemaakt.


    comfort in c h a o s

    Ik mag jou vriendin niet. Als je een beetje blij bent voor je vriendin, respecteer je jou relatie toch en ga je jou vriendin toch niet afpakken? Dat is achterbaks. Ik denk dat ze jaloers is, anders zou ze; 'Wie vind je leuker?' toch niet vragen? Dat vraag je trouwens niet aan de nieuwe vriend van je vriendin.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Discord schreef:
    Slaan.

    Eerst moet ze niks van hem weten en nu hij bezet is wel? Dat is met zijn gevoelens spelen en da's kut. Komt nog bij dat degene met wie hij is, jij dus, haar beste vriendin is D:

    Daarom SLAAN!


    Inspiration can hit you any time

    Lastonya schreef:
    Wow, wat een laffe streek. Argh, aan dat soort mensen erger ik me dus echt!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Shogun schreef:
    (...)
    Want dat is ook het eerste wat in je opkomt als een meid zulke shit naar je vriend gaat sturen :W.
    You're right though dat die gast wel heel gauw van interesse wisselt.


    Zo kun je wel een player uit de tent lokken. Als hij dan terug smst van ik vind jou mooier(die vriendin), kan ze dat aan haar laten zien en laten zien wat voor eikel hij is.
    Ik vertrouw mijn vriendinnen hierin.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    IceWatch schreef:
    Wowie joh hier zijn al veel reactie's op, maar oké nu heb ik echt wel een haat aan mijn vriendin. Nu is er een jongen die vroeger bij mij in de klas zat geinteresseerd in mij en nu zou ie me terug willen. Ik zeg dan gewoon altijd van: tjah ik heb een vriendje enzo. Wat heeft die vriendin van me nu naar hem gestuurt: Zij gaat nooit op u zijn sorry, je zal iemand andere moete zoeke, lindsey is niet geinteresserd misschienst andere mensen wel. En dat gewoon allemaal achter mijn rug. Ik heb nooit gezegt tegen die jongen dat ik niet geinteresserd in hem ben, want hij is aardig enzo, maar tjah kheb nu eenmaal al een vriendje dus tjah.


    Oké, ik neem mijn woorden terug, ze is wel een bitch.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wat heb jij een schijnheilige vriendin.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.