• Highschool killings

    Zondag 10 februari

    Beste ouders,

    We brengen u met pijn in ons hart op de hoogte van het overlijden van de 16-jarige Senna Faulkner. De leerkrachten en het personeel staan klaar om de leerlingen maandagochtend tijdens de eerste lesuren te ontvangen en te begeleiden bij het verwerken van deze verschrikkelijke gebeurtenis. Alle activiteiten worden momenteel opgeschort tot en met woensdag. Als u nog verdere vragen heeft, nodigen wij u graag uit voor het infomoment in de grote sporthal, maandag 20.00u.

    J.P. Price
    Directeur Oakton Highschool





    INFO

    Oakton
    -      California, dicht bij Riverside
    -      klein stadje met zo’n 3000 inwoners, 2 lagere scholen, 2 middle-schools & 1 highschool.
    -      een meer: populaire zomerbesteding
    -      naast het meer: een klein bos, met aan de rand een krottig huis (Higgins’ house) met een plaatselijke spooklegende. In het bos zijn kampeermogelijkheden. Er is ook een plek voor een groot kampvuur (Campfire pit)
    -      populaire plaatsen: Suzie’s Diner, Campfire Pit, ...

    Oakton high
    STUDENTEN
    De school heeft zo'n 1200 leerlingen, uit Oakton en omstreken.
    -      Freshman: ca. 15 jaar (3de middelbaar)
    -      Sophomore: ca. 16 jaar (4de middelbaar)
    -      Junior: ca. 17 jaar (5de middelbaar)
    -      Senior: ca. 18 jaar (6de middelbaar)

    CAMPUS
    De school bestaat uit vijf gebouwen:
    -      2 lesgebouwen (1 voor de freshmen en sophomores, en 1 voor de juniors en seniors)
    -      een administratiegebouw
    -      een binnensporthal
    -      een zwembad.
    Daarnaast ligt er nog een footballfield met daarrond een renbaan en enkele tribunes.

    SPORT
    Oakton High staat ervoor bekend goede sporters voort te brengen. Ze staan vooral hoog als footballteam en op vlak van hardlopen en zwemmen.
    -      Football (m)
    -      Cheerleading (m&v)
    -      Zwemmen (m/v)
    -      Atletiek (m/v)
    -      Lacrosse (v)

    ANDERE
    Oakton high staat goed aangeschreven. Ze bieden een hoge kwaliteit qua lessen en inhouden, maar ook qua begeleiding. Ze zetten veel in op teamspirit en algemene ontwikkeling. Zo is er een erg actieve ouderraad. Ook de leerlingen zelf worden aangespoord om hoge resultaten te behalen en extra activiteiten aan te gaan.
    Er zijn dan ook enkele mogelijkheden:
    -      Leerlingenraad
    -      Feestcomité
    -      Sportcomité
    -      Wiskunde en wetenschappenclub
    -      Theater/dramaclub
    -      Kunstclub
    -      Debatclub
    -      Schaakclub
    -      Koor (zowel zang als instrumentaal)
    -      Lees/literatuurclub
    -      ...

    Senna Faulkner
    Senna was een Junior. Ze behoorde niet tot het bekende en populaire kliekje, maar stond wel bekend als een lief en open meisje, met toch een grote kenniskring. Ze deed lacrosse en zat in het koor.
    Senna werd voor het laatst gezien op zaterdagavond, rond 20u. Ze had net een kleine, vriendschappelijke lacrosse wedstrijd gehad in een naburig stadje. Ze was wat langer achtergebleven, wat ze heeft laten weten. Ze zou daarna nog iets laten weten om opgehaald te worden of de bus et nemen, maar dat is er niet meer van gekomen. Enkele uren later werd ze ernstig en bijna onherkenbaar toegetakeld teruggevonden in de bosjes naast de parking. Ze was toen al gestorven. De precieze omstandigheden en doodsoorzaak zijn nog niet vrijgegeven aan het publiek, wel dat ze een onnatuurlijke dood is gestorven.

    ROLLEN

    Welke?
    We spelen de leerlingen van Oakton High. De moordenaar van Senna speel ik zelf, maar voor de rest kan je kiezen wie of wat (: Broers, zussen, kennissen, totale onbekenden, maakt niet uit.

    Lijstje
    -      Naam
    -      Leeftijd
    -      Jaar
    -      Teams/clubs
    -      Status
    -      Uiterlijk
    -      Innerlijk
    -      Achtergrond (geschiedenis, familie, eventuele connectie met Senna)
    -      Extra
    -      Relaties

    Jongens ( 5 ) - Meisjes ( 5 )
          User - Naam - Leeftijd - Jaar - Status - Pagina
          Luftmensch - Ash Doe/Collins - 17 - Sr - Charming badboy - 3
          Remiinds - Naam - Leeftijd - Jaar - Status - Pagina
          Riccardio - Lyon Michelangelo Bianchi -17 - Jr - Status - 4
          xJess - Isaac Thorpe - 18 - Sr - Rich kid - 2
          Fika - Caleb Elias Rodriguez - 18 - Sr - Creatieveling - 4
          User - Naam - Leeftijd - Jaar - Status - Pagina
          Ricciardo - Estrelle Aminah Karim - 18 - Sr - Cheerleader - 1
          Ferdinand- Rosalina Parker-Fernandez - 17 - Sr - Status - Pagina
          xJess - Liz Anderson - 17 - Jr. - Status - 2
          VampireMichelle - Rose Catherine Adams - 17 - Jr - Bitch - 4
          Rionach - Tessa Mae Sandler - 18 - Sr. - Status - 4


    REGELS

    -      De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    -      Maximum 2 rollen
    -      Geen ruzie OOC
    -      OOC duidelijk aangeven
    -      Ik open de topics, tenzij anders gevraagd
    -      Veel plezier!!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2019 - 22:05 ]


    Mhm?

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? C:
    Die cheerleader is?

    [ bericht aangepast op 20 april 2019 - 14:39 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? C:
    Die cheerleader is?


    Zeker (:


    Mhm?

    😏😏😏


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil heel graag een dame [cheerleader] (en misschien nog een guy) maar ik ben pas woensdag echt weer actief op Q ivm tentamens. Is dit een probleem?


    El Diablo.

    Castaneda schreef:
    Ik wil heel graag een dame [cheerleader] (en misschien nog een guy) maar ik ben pas woensdag echt weer actief op Q ivm tentamens. Is dit een probleem?


    Nah (:


    Mhm?

    Uggh ik twijfel haha.
    Ik wil sws een meid. Pakken jullie ook de rollen van de 'later in de tijd' rpg op? Ik twijfel namelijk om dan Isaac ook te doen

    xJess schreef:
    Uggh ik twijfel haha.
    Ik wil sws een meid. Pakken jullie ook de rollen van de 'later in de tijd' rpg op? Ik twijfel namelijk om dan Isaac ook te doen


    Het mag zeker! Ik neem voorlopig enkel Ash op mij en ik geloof wel dat Matty Rosa gaat schrijven (:


    Mhm?

    Ik wil als het kan nog graag een vrouwelijke rol. Dit wordt dan wel een nieuwe gezien Grayson en Nora in deze tijd dan komen te vervallen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jep. (: daarmee komt er wel een tijdelijke stop op vrouwelijke rollen, tenzij met een dubbelrol.


    Mhm?

    Voor nu nog even een MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een jongen reserveren?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Yess


    Mhm?

    En dan is er ook weer plaats voor 1 meisje, met een maximum verschil van 3 rollen tussen de geslachten (:


    Mhm?

    ESTRELLE AMINAH KARIM
    "Here's to the strong women.
    May we know them.
    May we be them.
    May we raise them.
    —Unknown"



    ''I know it's sad that I changed, have a cold heart
    But it was your game that left scars.''

    NAAM
    Estrelle—
          Variant of Estelle. From an Old French name which was derived from Latin stella, meaning "star". It was rare in the English-speaking world in the Middle Ages, but it was revived in the 19th century, perhaps due to the character Estella Havisham in Charles Dickens' novel 'Great Expectations' (1860).

    Aminah—
          Derived from Arabic أمن (amina) meaning "feel safe". This was the name of the Prophet Muhammad's mother, who died when he was young.

    Karim—
          Means "generous, noble" in Arabic. In Islamic tradition الكريم (al-Karim) is one of the 99 names of Allah.

    ----
    Zo nu en dan wordt ze Stella genoemd.


    LEEFTIJD
    Estrelle is achttien jaar oud. Ze is geboren op 8 augustus, dit maakt haar zodiac een Leo.


    SCHOOL
    Estrelle is een senior, dit is dus haar laatste jaar. Sinds haar sophomore year is ze een cheerleader.
    Verder is ze lid van de debatclub en de Wiskunde en wetenschappenclub, ze is namelijk getalenteerd in natuurkunde en biologie. Wiskunde is ze nutteloos in en scheikunde gaat nog wel.


    [/size]

    UITERLIJK

    Lichaam
    Figuur • Slank
    Lengte • 1 meter en 70 centimeter
    Littekens • Nee

    Haar
    Kleur • Bruin
    Lengte • Lang
    Stijl • Slag

    Gezicht
    Oogkleur • Bruin
    Wenkbrauwen • Bruin en gemiddelde dikte
    Wimpers • Bruin
    Neus • Smal
    Lippen • Vol en lichtroze

    Stem
    Accent • Geen
    Volume • Gemiddeld
    Manier van spreken • Duidelijk


    INNERLIJK
    Cold, competitive, confident, fun-loving, impatient, intelligent, reckless, social, stubborn, trustworthy.

    Cold      •
    a person with a cold personality either represses their feelings or doesn't show them as strongly. Those who have the former are likely troubled people who learned to deal with emotional hardship by "toughening up" or some other similar defense mechanism

    Competitive      •
    the desire and need to be the best

    Confident      •
    feeling or showing confidence in oneself or one's abilities or qualities

    Fun-loving      •
    a fun-loving person enjoys having fun

    Impatient      •
    having or showing a tendency to be quickly irritated or provoked

    Intelligent      •
    quick to understand, learn, and devise or apply ideas

    Reckless      •
    showing a lack of care about risks or danger, and acting without thinking about the results of your actions

    Social      •
    willing to talk and engage in activities with other people

    Stubborn      •
    someone who is stubborn or who behaves in a stubborn way is determined to do what they want and it is hard to change their mind

    Trustworthy      •
    able to be relied on as honest or truthful.


    “We women have intuition.”



    ''Be the girl who just went for it..''

    GESCHIEDENIS
    Zayd Karim • Vader (47) • CEO Karim Industries
    Clara Manuela Karim (neé Alonso) • Moeder (44) • Head Research & Devolpment Karim Industries
    Pascual Iskandar Karim • Broer (22) • Student Rechten

    Estrelle is geboren als het tweede kind van de Indonesische Zayd en de Mexicaanse Clara. De dame is geboren in Tijuana, waar haar ouders waren voor hun zakenreis. Het gezin is na twee week terug gegaan naar Oakton, waar zij woonden. Estrelle woont haar hele leven al hier, aan de rand van de stad in een luxe huis. Haar ouders verdienen goed en de dame krijgt alle spullen die haar hart begeren. Behalve echt tijd spenderen met haar ouders, ze zijn of in Amerika aan het reizen voor het bedrijf of internationaal. Haar broer studeert in New Haven, Connecticut, wat dus betekend dat Estrelle vaak alleen thuis is. Dit is nu zo'n 4 jaar nu. Vroeger vond Estrelle het vreselijk als haar ouders weggingen en waren er vaak tranen bij betrokken, dit werd door haar ouders weggewuifd en er werd gezegd dat ze wat harder worden moest.
    Het gezin is nu alleen compleet met Kerstmis en Pasen, verder niet. Wanneer Clara en Zayd thuis zijn, zijn de twee vaak aan het werk of zitten ze Estrelle te pushen dat alles wat ze doet beter kan; net zoals haar broer Pascual deed. Estrelle is hierdoor blij als High School is afgelopen en hoopt dan om op een College te zitten aan de andere kant van het land.


    EXTRA
    Seksualiteit: Biseksueel
    Talen: Engels (vloeiend), Bahasa Indonesia (goed), Spaans (goed)
    Sport: Cheerleading, in vrije tijd; voetbal

    [ bericht aangepast op 2 mei 2019 - 22:40 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ga vandaag of morgen mijn eigen rol ook even posten. Zouden jullie dat tegen zondag ook kunnen doen?

    Oh, en als je nog iemand kent die eventueel wel een mannelijke rol zou willen opnemen, be my guest ^^ Een paar extra rollen nog, zou leuk zijn!


    Mhm?