• Sinds enkele dagen ben ik samen met een jongen . Nu het probleem die jongen was enkele weken daarvoor geinteresseerd in mijn beste vriendin. Hij stuurde toen zo smsjes naar haar als: Je bent mooi, kwil u echt als lief, enzo van die dingen, maar mijn vriendin moest hem niet, want zij vond hem lelijk. Dan enkele weken later werd ik bevriend met hem en stilaan kregen we iets, maar wat doet mijn vriendin nu. Nu zou ze naar hem smsjes hebben gestuurt van: "Wie vind je het mooist? Mij of Lindsey?" en "Moet je mij niet hebben als lief, want eerst waart ge toch op mij." Nu vind ik dat ik het recht heb om eigenlijk kwaad op haar te zijn, maar mijn zus heeft daar heel andere gedachten over. Zij zegt eerder dat ik me niet zo druk moet maken daarover. Hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?x

    Shogun schreef:
    Wat Discord zegt. Je kan vast wel bij gym even een honkbalknuppel lenen.

    Ik zou eerder gaan voor de kettingzaag van je vader, maar oke.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aife schreef:
    Jeez, wat heeft iedereen goede vriendinnen de laatste tijd..
    Eehh, ik zou haar héél duidelijk maken dat kwaad op haar bent. Ik vind het nogal een kutactie...


    Save me from myself.

    Ik snap wel als je boos bent..
    Ik zal er met haar over praten ;)


    everything is love, but what is everything? <3

    Tule schreef:
    Jeez, wat heeft iedereen goede vriendinnen de laatste tijd..
    Eehh, ik zou haar héél duidelijk maken dat kwaad op haar bent. Ik vind het nogal een kutactie...


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vraag me nu stiekem af hoe dit is afgelopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Louisaaa zei op

    Is ze zeker weten zo een goede vriendin?

    Ze is volgends mij jaloers en ik zou persoonlijk boven haar staan


    daar ben ik het mee eens, maar ik vind wel dat je het recht heb om kwaad op haar tezijn.
    en persoonlijk zou ik zowieso kwaad zijn:Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou eerder gaan voor de kettingzaag van je vader, maar oke.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Murdoch schreef:
    Ik vraag me nu stiekem af hoe dit is afgelopen.


    Your make-up is terrible

    Murdoch schreef:
    Ik vraag me nu stiekem af hoe dit is afgelopen.


    Tell me about it, stud.

    Oké, dit klinkt misschien heel onaardig, maar als een vriendin van je zoiets doet, is ze echt geen goede vriendin!
    remindes me of Taken $:
    Ik denk dat je een keer met haar moet gaan praten en je vertellen hoe je je voelt.
    Het is echt belachelijk dat ze zo doet en ik vind dat je zeker recht hebt om kwaad op haar te zijn.

    xx


    I'd rather have you, cursed or not.

    Ik vind het sowieso al vreemd dat je iemand niet moet omdat die 'lelijk' is. Lekker karakter heb je dan. Ik vind t een raar wijf


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk dat het eraan ligt welke intenties je vriendin heeft.
    Als je vriendin nu jaloers is en toch die jongen wilt, dan zou ik begrijpen dat je pissig op haar zou worden.
    Maar misschien is het zo dat ze dat soort dingen alleen maar stuurt om te kijken of hij je echt wel leuk vindt?

    En anders moet je eerst controleren of het überhaupt wel waar is dat ze dat soort dingen heeft gestuurd.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    FlowerOnFire schreef:
    Ik vind het sowieso al vreemd dat je iemand niet moet omdat die 'lelijk' is. Lekker karakter heb je dan. Ik vind t een raar wijf


    26 - 02 - '16

    Ik zou haar uit het raam gooien.


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou eerder gaan voor de kettingzaag van je vader, maar oke.

    Ligt eraan of je zin hebt om die shit achteraf schoon te maken.
    En wut, old topic is old.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste