• Robbeknol schreef op 19 feb 2012 - 14:36:

    (geen titel)

    Hoi,

    Hierbij heb je toestemming om je gedichtenwedstrijd te beginnen. Je hebt een week om het topic te openen en de link te plaatsen in het algemene wedstrijdtopic.
    Veel plezier en succes!

    x.






    De winnaar is Liamousine met 9,5 punten op 10 of 95%! Zij krijgt een kudo op een quiz en story naar keuze. Klik hier om haar gedicht te lezen.
    Wil je jurylid of deelnemer zijn van deze gedichtenwedstrijd en heb je het reglement hieronder gelezen, stuur dan een pb naar mij, VertyJuryleden gedichtenwedstrijd Verty:
    Geen plaatsen meer vrij!
    Verty
    xlufjoetoexx --> Heeft zich uitgeschreven
    Love4Cookies
    klunicorn
    BrainWashing
    Deelnemers gedichtenwedstrijd Verty
    Geen plaatsen meer vrij!
    CryztalClear --> Afgevallen tijdens opdracht 1
    Coriolanus --> 2de
    DarkSavior --> 2de
    Whale --> Afgevallen tijdens opdracht 1
    Colorblind--> Afgevallen tijdens opdracht 2
    Liamousine --> Winnaar
    District10 --> Afgevallen tijdens opdracht 1


    Reglement gedichtenwedstrijd Verty
    De bedoeling van de wedstrijd

    -Je zult een gedicht, elfje, acrostichon of woordspeling moeten maken over Quizlet.
    -Je gedicht moet zelfgemaakt zijn en mag niet publiekelijk te lezen zijn.
    -Een elfje is een gedicht dat niet rijmt en uit elf woorden bestaat. In de eerste regel zit 1 woord, in de 2de 2, in de 3de 3, de 4de 4 en in de 5de 1, dus:
    woord
    woord woord
    woord woord woord
    woord woord woord woord
    woord
    -Een acrostichon is een gedicht waarvan de eerste letter van elke regel naast elkaar moet worden gezet om een woord te vormen. Het mag rijmen, maar het moet niet, dus:

    Quizjes maken.
    Urenlang plezier!
    Is er iets leukers dan Quizlet?
    Zo leuk is geen enkele site!
    Let op de kleuren.
    Echt, ze zijn fantastisch!
    Top is Quizlet!

    Zet je de vetgedrukte letters naast elkaar, dan krijg je Quizlet.

    -Veel plezier!

    Inschrijvingen voor juryleden en deelnemers

    -Wil je jurylid of deelnemer van deze wedstrijd worden en heb je het reglement gelezen, stuur dan een pb naar mij, Verty. Vertel of je jurylid of deelnemer wilt worden. De juryleden en deelnemers worden willekeurig gekozen (geen inschrijvingen meer).
    -Je ontvangt een pb als je mag deelnemen. Na de inschrijvingen ontvangt elke deelnemer een pb met daarin de naam van het jurylid waarnaar hij zijn opdracht zal moeten sturen. Elk jurylid krijgt ook een pb met daarin de namen van de deelnemers wiens opdracht hij zal ontvangen.
    -Elk jurylid moet, nadat hij de opdracht van iedereen heeft ontvangen, elke opdracht een cijfer op 10 geven. Nadat alle opdrachten zijn ontvangen en een cijfer hebben gekregen, worden de cijfers naar mij ge-pbt.

    De opdrachten

    -Bij elke opdracht ontvangt elke deelnemer een pb met daarin de opdracht. De opdrachten kunnen ook worden herlezen in dit topic.
    -Er zijn 2 opdrachten, maar indien er meer dan 2 winnaars zijn wordt opdracht 2 herhaald totdat er 1 of 2 winnaars zijn.

    Uitstel?
    De deelnemers kunnen de eerste drie dagen maximaal 5 dagen uitstel vragen door een pb naar mij te sturen. Is het uitstel te laat of helemaal niet gevraagd, dan valt de deelnemer af.



    Beloningen?

    De winnaar(s) krijg(en)(t):

    -1 kudo op een story naar keuze
    -1 kudo op een quiz naar keuze
    -Vermeld worden in dit topic

    Veel, héééééél véééééééél plezier!!!!!!!!!!!

    Opdracht 1
    Jullie moeten een gedicht maken en deze vervolgens naar jullie juryleden pb'en. Deze beoordelen jullie creaties met een cijfer, die ze naar mij doorp'ben. Aan de hand van deze cijfers weet ik wie er helaas zullen moeten afvallen. Geven de verliezers toestemming, dan worden hun creaties in dit topic gezet. Enkel Nederlandstalige gedichten worden aangenomen.



    Opdracht 2

    Je zult een nieuw gedicht moeten maken met dezelfde opbouw als je vorige (Bijvoorbeeld: Heb je eerst een elfje gemaakt, dan moet je dat nu ook doen. Of rijmde je bij je eerste gedicht zin om zin, dan moet dat nu ook.). Deze zal je publiekelijk moeten vertonen door het bij ‘Mijn gedichten’ te zetten. Je mag nu een ander lettertype of kleur kiezen. In deze ronde zijn foto’s ook toegestaan. Filmpjes mogen echter niet. Je themakeuze is deze keer volledig vrij. Stuur de link naar je gedicht via pb naar je jurylid.
    Ingeleverd en ontvangen:
    -Coriolanus
    -DarkSavior

    -Liamousine
    Deathline: donderdag 5 April 2012

    Heb je vragen, opmerkingen, of wil je je inschrijven om jurylid of deelnemer te worden? Pb dan mij, Verty

    Wie moet naar welk jurylid pb'en?


    Coriolanus --> Verty
    Colorblind --> Love4Cookies
    Liamousine --> klunicorn
    DarkSavior --> BrainWashing

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:08 ]

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dat kan je NIET. Come on, how long have you been on Quizlet? :W


    Dat gaat idd niet..


    Gewoon omdat het kan! (:

    Ik zei dus niet dat ik dat niet wou, ik zei dat ik je niet wou pushen om het te doen. Sorry als je het verkeerd begrepen hebt : )


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    klunicorn schreef:
    Ik zei dus niet dat ik dat niet wou, ik zei dat ik je niet wou pushen om het te doen. Sorry als je het verkeerd begrepen hebt : )


    Aah oké

    mijn naam staat verkeerd, ik ben Tributes in plaats van tribunes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wanneer kunnen we de eerste opdracht verwachten?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan ik nog meedoen??


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    @ HARRYMARRYME, nee, jammer genoeg niet meer, ik ben al bezig met opdracht 1 te versturen.

    @ DarkSavior, deze week nog, ik ben eerst bezig met het bericht in Word te schijven om het vervolgens te kopiëren en door te sturen aan iedere deelnemer. Hetzelfde geldt voor het bericht voor de juryleden.

    @ Tributes, ik heb het gisteren al opgemerkt en heb het verandert.

    Eindelijk is het zover, eindelijk! Ieder jurylid en iedere deelnemer heeft normaal gezien een pb'tje ontvangen met alle uitleg in.

    Ik moet dus gewoon een gedicht maken, maakt niet uit waarover die gaat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dat kan je NIET. Come on, how long have you been on Quizlet? :W

    DarkSavior schreef:
    Ik moet dus gewoon een gedicht maken, maakt niet uit waarover die gaat?


    Als ik het goed begrepen heb moet je gedicht over quizlet gaan ;)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Love4Cookies schreef:
    (...)

    Als ik het goed begrepen heb moet je gedicht over quizlet gaan ;)

    Een gedicht over quizlet? Echt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Een gedicht over quizlet? Echt?


    Reglement gedichtenwedstrijd Verty
    De bedoeling van de wedstrijd


    -Je zult een gedicht, elfje, acrostichon of woordspeling moeten maken over Quizlet.


    Gewoon omdat het kan! (:

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Een gedicht over quizlet? Echt?


    Ik vind het belachelijk om een gedicht te schrijven over Quizlet. Ik heb er wellicht overheen gelezen met het bekijken van deze wedstrijd en ik had verwacht dat we redelijk vrij werden gelaten in onze themakeuze. Jammer, maar als ALLE opdrachten over Quizlet gaan, schrijf ik mij uit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik vind het belachelijk om een gedicht te schrijven over Quizlet. Ik heb er wellicht overheen gelezen met het bekijken van deze wedstrijd en ik had verwacht dat we redelijk vrij werden gelaten in onze themakeuze. Jammer, maar als ALLE opdrachten over Quizlet gaan, schrijf ik mij uit.

    Als we echt een gedicht moeten schrijven over Quizlet schrijf ik mij uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.